PlayStation4: εκκίνηση... turbo!

Ξεπερνά ήδη τους στόχους της Sony το νέο της σύστημα, εν όψει και η διάθεσή του στην Ιαπωνία

Η Sony μπορεί - προς μεγάλη απογοήτευση πολλών, ανάμεσά τους κι εμείς - να αναγκάστηκε να εγκαταλείψει πρόσφατα την προϊοντική σειρά των προσωπικών υπολογιστών Vaio, όμως ένα άλλο της προϊόν, το PlayStation4, έχει την ακριβώς αντίθετη εμπορική πορεία: όχι απλώς πηγαίνει πάρα πολύ καλά, αλλά καλύτερα απ' ότι και η ίδια η Sony προέβλεπε. Το οικονομικό της έτος ολοκληρώνεται στις 31/3 και η ιαπωνική εταιρεία είχε θέσει ως στόχο την πώληση 5 εκατομμυρίων PS4 παγκοσμίως έως τότε... και πριν από λίγες ώρες ανακοίνωσε πως έχουν ήδη πωληθεί περισσότερα από 5.3 εκατομμύρια συστήματα, μόνο σε Αμερική και Ευρώπη!

Η είδηση έρχεται ως επιβεβαίωση της γενικότερης πολύ καλής εικόνας που έχει καλλιεργήσει το PlayStation4 ως προϊόν από την αποκάλυψή του πέρυσι τέτοιο καιρό, την εμφάνισή του στην έκθεση της Ε3 και την έκθεση της Gamescom, αλλά και την εντυπωσιακή "εκκίνηση" το Νοέμβρη στις ΗΠΑ και όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Τα στελέχη της Sony έχουν κατ' επανάληψη δηλώσει πως σε αυτή τη φάση η ζήτηση για το PlayStation4 συνεχίζει να υπερκαλύπτει την προσφορά και πως στην ουσία τα PS4 πωλούνται με την ταχύτητα που παράγονται. Σημασία για την μετέπειτα πορεία του συστήματος της Sony, δε, έχει και η επιβεβαίωση των υψηλότερων πωλήσεων του PS4 σε σχέση με το Xbox One στην αμερικανική αγορά - παραδοσιακά "προπύργιο" της Microsoft.

Με σχεδόν 6 εβδομάδες μέχρι τη λήξη του οικονομικού της έτους, και την κυκλοφορία του PlayStation4 στις 22 του Φλεβάρη στην Ιαπωνία, η Sony δείχνει να βρίσκεται σε τροχιά σχεδόν... ανέλπιστα μεγάλης επιτυχίας για το νέο της οικιακό σύστημα. Είναι πρακτικά βέβαιο ότι το στοκ του ιαπωνικού PS4 θα εξαντληθεί από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του - και δεν είναι λίγοι οι αναλυτές που αναμένουν πως η Sony θα έχει να επιδείξει πελατειακή βάση μεγαλύτερη των 6 ή και 6.5 εκατομμυρίων συστημάτων παγκοσμίως τον Απρίλιο. Απομένει να δούμε, φυσικά, το αν και κατά πόσο μπορεί το PS4 να διατηρήσει αυτό το ρυθμό πωλήσεων έως το Σεπτέμβριο, ώστε να φτάσει... "με φόρα" στην εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Οι ανακοινώσεις που θα κάνει η Sony στην έκθεση της Ε3 σχετικά με τα φετινά games του θα παίξουν, φυσικά, μεγάλο ρόλο σε αυτό. Για να δούμε!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ