FIFA 11

Νέα σεζόν, οι ίδιοι υψηλοί στόχοι

Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο FIFA 11 είναι ουκ ολίγες σε αριθμό. Στην ημερίδια του Μιλάνου, ωστόσο, τονίστηκαν ορισμένες μόνο από αυτές, με περισσότερες να έχουν προγραμματιστεί για την έκθεση GamesCom που θα διεξαχθεί στα μέσα Αυγούστου. Ο μηχανισμός της πάσας είναι ο πρώτος που παρουσιάζει σημαντική βελτίωση: η ακρίβειά της θα ορίζεται από πολλούς παράγοντες, όπως οι ικανότητες του κάθε ποδοσφαιριστή, η θέση του σώματός του, καθώς και η κατεύθυνση στην οποία ωθείται η μπάλα. Σε σχετικό video επισημάνθηκε πως η συνήθης - για τα FIFA - πάσα... 180 μοιρών (με το σώμα του παίκτη να περιστρέφεται και να πασάρει "στα τυφλά" με κατεύθυνση αντίθετη με αυτή που έχει στραμμένη το σώμα του) θα είναι πολύ πιο δύσκολη να επιτευχθεί, είτε όταν η ομάδα αμύνεται, είτε όταν επιτίθεται. Ακολουθώντας την ίδια συλλογιστική, η EA Canada βελτίωσε πολύ και τα σουτ, τα οποία δείχνουν περισσότερο "ζυγισμένα", χωρίς αυτό να αποκλείει την περίπτωση να σημειωθούν γκολ από μεγάλη απόσταση από ποδοσφαιριστές με καλά στατιστικά σ' αυτόν τον τομέα.

Το Personality Plus είναι το νέο χαρακτηριστικό που θα κάνει τους πιο ταλαντούχους ποδοσφαιριστές να ξεχωρίζουν κατά τη διάρκεια των ματς στο FIFA 11. Ο εν λόγω μηχανισμός χωρίζεται σε τέσσερις τομείς: την εμφάνιση του παίκτη, τις κινήσεις του, τις ικανότητές του και το σωματότυπό του. Αυτό σημαίνει ότι ο Messi και ο Christiano Ronaldo θα μπορούν να ντριμπλάρουν με μεγαλύτερη ευκολία, ενώ ο Puyol θα είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος για τους επιθετικούς κάθε ομάδας που θα τεθεί απέναντι στη Barcelona.

Είναι δε σημαντικό το Personality Plus και για την αντίδραση των ποδοσφαιριστών σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Σε σχετικό video που προβλήθηκε, η μπάλα έφτανε στο ύψος του πέναλτι και ο ποδοσφαιριστής μας βρισκόταν με την πλάτη στο τέρμα. Όπως τόνισε ο Rutter, ένας καλός παίκτης θα μπορεί να γυρίσει το σώμα του και να κάνει ανάποδο ψαλίδι, ενώ ένας μέτριος θα χρειαστεί να τη στοπάρει και να γυρίσει το σώμα του για να τη σουτάρει προς το τέρμα.

Ο σχεδιασμός των αθλητών έχει γίνει πιο σύνθετος και η EA Canada έχει τριπλασιάσει τους διαφορετικούς σωματότυπους, έτσι ώστε κάθε ψηφιακή απεικόνιση ποδοσφαιριστή να είναι πολύ πιο κοντά στην αληθινή του εικόνα. Η εξαιρετική δουλειά φάνηκε τόσο στα πάρα πολλά replays που είδαμε, όσο και στο χρόνο που είχαμε για ν' απολαύσουμε τον τίτλο: οι αντιδράσεις των ποδοσφαιριστών είναι περισσότερο πειστικές, ενώ οι επαφές σώμα με σώμα αποδίδονται μέσω πολλών και διαφορετικών κινήσεων. Σε πολλές περιπτώσεις το λεγόμενο "τζαρτζάρισμα" ήταν εκπληκτικά ρεαλιστικό, με τους αμυντικούς να βρίσκουν μια σειρά από τρόπους για να κόψουν κάθε ελπίδα για προσέγγιση του τέρματος. Χαρακτηριστικά, ο αμυνόμενος μπορεί από το να πέσει για τάκλιν, μέχρι και να σπρώξει τον επιθετικό αν δει ότι του ξεφεύγει!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ