EyePet

Κατοικίδιο... στην οθόνη!

Το παιδί, πάντως, από τη στιγμή που με τη βοήθεια του γονιού θα φέρει στην οθόνη το εικονικό του κατοικίδιο, έχει ομολογουμένως πάρα πολλούς τρόπους στη διάθεσή του για να "παίξει" με αυτό. Οι πιο απλοί είναι οι προφανείς, αφού κουνώντας ο μικρός χρήστης τα χέρια του στο χώρο που καλύπτει η κάμερα, μπορεί να "χαϊδέψει" το εικονικό κατοικίδιο, να τραβήξει την "προσοχή" του με χειρονομίες και ήχους κλπ. Η αντίληψη που μπορεί να επιδείξει ο ψηφιακός χαρακτήρας του τίτλου, ακόμη και σε αυτά τα απλά ερεθίσματα, συχνά είναι σχεδόν... πιστευτός - σίγουρα αρκετός να εκπλήξει τόσο τα παιδιά, όσο και τους γονείς! Στη συνέχεια ο μικρός παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την ειδική κάρτα, η οποία μεταμορφώνεται σε τρισδιάστατα αντικείμενα στην οθόνη - π.χ. μπιμπερό, τραμπολίνο, βιβλία κ.ο.κ. - τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει τόσο ο ίδιος, όσο και ο εικονικός χαρακτήρας του EyePet.

Φυσικά, δύο άλλα στοιχεία του EyePet - που έχουμε συναντήσει σε games με εικονικούς χαρακτήρες στο παρελθόν - φροντίζουν ώστε ο τίτλος να έχει την απαραίτητη αντοχή στο χρόνο. Το ένα έχει να κάνει με τη "φροντίδα" του ψηφιακού κατοικίδιου, το οποίο χρειάζεται... τροφή και αγάπη (όχι Proderm ακόμη σε αυτήν την έκδοση!) προκειμένου να συνεχίσει να αντιδρά με τον ίδιο ενθουσιασμό. Το άλλο έχει να κάνει με μία πλειάδα από αξεσουάρ που οι παίκτες κάνουν διαθέσιμα καθώς "ολοκληρώνουν" επιτυχημένα διάφορες δραστηριότητες με τον ψηφιακό χαρακτήρα του EyePet: περισσότερα αντικείμενα για να παίξουν μαζί, ρούχα και στολίδια για το κατοικίδιο, ακόμη και... κομμωτικά στυλ (!). Τα παραπάνω μπορούν συνολικά να προσφέρουν πολλές ώρες πειραματισμού στους... "μικρούς μας φίλους", έστω κι αν οι δραστηριότητες αυτές καθ' αυτές δεν διαφέρουν και τόσο μεταξύ τους.

Ασχέτως κάθε τί άλλου, πάντως, το EyePet είναι ό,τι πιο διαφορετικό μπορεί να δει κανείς σήμερα στο PlayStation3: δεν είναι video game με την τυπική έννοια, ναι, αλλά η διασκέδαση που μπορεί να προσφέρει επίσης δεν είναι τυπική. Από μερικές απόψεις, είναι μία εικόνα από το μέλλον: τον τρόπο με τον οποίο θα αλληλεπιδρούμε με games σε κάποια χρόνια από σήμερα τον φανταζόμαστε (και) μέσω τέτοιας λεγόμενης "συνθετικής πραγματικότητας" (augmented reality). Για τους μεγάλους, φυσικά, είναι αλήθεια ότι ο συγκεκριμένος τίτλος μετά από κάποιες ώρες ενασχόλησης δεν κρύβει πολύ ενδιαφέρον: είναι τα παιδιά αυτά που θα αποσπάσουν τις περισσότερες ώρες διασκέδασης από το παιχνίδι με τον ψηφιακό χαρακτήρα του τίτλου της Sony. Προκαλούμε, πάντως, ακόμη και τον πιο σκεπτικιστή ενήλικα - είτε τυγχάνει gamer είτε όχι - να κάνει το εξής: την πρώτη φορά που θα ζωγραφίσει με μαρκαδόρο πάνω σε ένα χαρτί και θα το "δείξει" στο εικονικό κατοικίδιο της οθόνης, κι αυτό θα αντιγράψει με ακρίβεια το σχήμα που ο ίδιος σχεδίασε, να... μην εντυπωσιαστεί. Στοιχήματα, κανείς;

Βαθμολογία: 8 αστεράκια

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ