Drive Club: τα προβλήματα τελειώνουν

Οι περισσότεροι παίκτες έχουν πλέον πρόσβαση σε Δικτυακές του επιλογές, σύντομα όλοι σε όλες

Ελάχιστα είναι τα video games που μπορούμε να σκεφτούμε ως περισσότερο... Δικτυοκεντρικά, να έχουν δηλαδή σχεδιαστεί συγκεκριμένα για παιχνίδι μέσω Internet συνεργατικά και ανταγωνιστικά, από το Drive Club της Sony για το PlayStation4. Αυτός είναι, πιθανώς, ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο η συγκεκριμένη παραγωγή προκάλεσε τόση απογοήτευση τις τελευταίες 12 ημέρες, όταν έγινε επώδυνα αντιληπτό πως αρχικά όλες, στη συνέχεια οι περισσότερες online λειτουργίες και επιλογές του τίτλου δεν ήταν διαθέσιμες στο κοινό στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, λόγω "υπερφόρτωσης" των servers της Sony που στηρίζουν τα χαρακτηριστικά αυτά. Οι gamers είτε δεν μπορούσαν να συνδεθούν στους servers αυτούς καθόλου, είτε με μεγάλη καθυστέρηση, περιοριζόμενοι πρακτικά στην offline πλευρά του Drive Club, αυτή για παιχνίδι από έναν παίκτη. Απ' ότι φαίνεται, πάντως, η κατάσταση έχει αρχίσει να ομαλοποιείται, σύμφωνα με την εταιρεία ανάπτυξής του, την Evolution Studios.

Με ανακοίνωσή της πριν από λίγες ώρες, η έμπειρη ομάδα δημιουργίας τίτλων αγώνων ταχύτητας διαβεβαίωσε πως - μετά και από τη διάθεση της αναβάθμισης 1.04 του Drive Club - μέσα στο τελευταίο 48ωρο η πλειοψηφία πλέον των κατόχων PlayStation4 μπορεί να συνδεθεί στους σχετικούς servers και να αξιοποιήσει τη Δικτυακή πλευρά του τίτλου. Ο κάθε παίκτης μπορεί, κοινώς, να αντιμετωπίσει άλλους εικονικούς οδηγούς σε προδιαμορφωμένους αγώνες, να συμμετάσχει στα περίφημα πλέον "club" του τίτλου - το στοιχείο που συνδυάζει τους αγώνες ταχύτητας με ένα μικρό... κοινωνικό δίκτυο που η Evolution δημιούργησε για τις ανάγκες του Drive Club - και να διεκδικεί όλο και υψηλότερες θέσεις στους παγκόσμιους πίνακες κατάταξης με τα ρεκόρ κάθε αγωνιστικής πίστας.

Του λόγου το αληθές μπορεί να επιβεβαιώσει και το Αθηνόραμα Digital, το οποίο ήταν σε θέση να συνδεθεί στους servers του Drive Club με σχετική άνεση όλο το Σαββατοκύριακο και να συμμετάσχει σε online αναμετρήσεις με Ευρωπαίους συμπαίκτες του. Διαθέσιμη δεν ήταν ακόμη, απ' όσο μπορέσαμε τουλάχιστον να διακρίνουμε, η λειτουργία των Challenges - η επίτευξη ενός π.χ. πάρα πολύ καλού χρόνου σε κάποια αγωνιστική πίστα και η αποστολή του ως "πρόκληση" σε φίλους του παίκτη στο PlayStation Network - καθώς και η προβολή σε πραγματικό χρόνο της προόδου που κάνουν τα υπόλοιπα μέλη ενός club ή φίλοι του παίκτη στο PSN γενικότερα. Άλλες δευτερεύουσες Δικτυακές λειτουργίες άλλοτε ανταποκρίνονταν, άλλοτε όχι, όμως η Evolution υπόσχεται πως συνεχίζει να εργάζεται πυρετωδώς μέχρις ότου όλες οι επιλογές να είναι διαθέσιμες σε όλους τους παίκτες χωρίς καθυστερήσεις και διακοπές.

Ενημέρωση, πάντως, επίσημη δεν υπάρχει ακόμη για δύο θέματα. Το πρώτο είναι το πώς σκοπεύουν οι Sony και Evolution Studios να "αποζημιώσουν", τρόπον τινά, τους καταναλωτές που αγόρασαν το Drive Club, για την όχι ακριβώς ιδανική έναρξη της Δικτυακής του πορείας μέχρι σήμερα (οι δύο εταιρείες επιβεβαίωσαν πως εξετάζουν διάφορα σενάρια για να κάνουν ακριβώς αυτό). Το δεύτερο είναι το αν θα διατεθεί τελικά μέσα στον Οκτώβριο ή αργότερα η ειδική έκδοση "PS Plus" του Drive Club, η οποία είχε ανακοινωθεί πως θα προσφερθεί στους συνδρομητές της ομώνυμης υπηρεσίας της Sony την ίδια ημέρα με την εμπορική κυκλοφορία του τίτλου. Η Evolution διαβεβαιώνει πως αυτή η ειδική έκδοση συνεχίζει να είναι στα σχέδιά της, όμως υποψιαζόμαστε πως οι Βρετανοί περιμένουν να ομαλοποιηθεί απόλυτα η κατάσταση με τους υποστηρικτικούς servers πριν προσφέρουν το Drive Club (έστω και ως περιορισμένο σε περιεχόμενο demo) δωρεάν σε εκατομμύρια κατόχους PS4. Όπως πάντοτε, αμέσως μόλις έχουμε επίσημη πληροφόρηση, την γνωστοποιούμε με τη σειρά μας. Έως τότε...

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ