"The Substance" & "Emilia Pérez" πρωταγωνιστούν στις υποψηφιότητες των Ευρωπαϊκών Βραβείων Κινηματογράφου

Δύο από τις πιο τολμηρές ταινίες της χρονιάς έχουν τον πρώτο λόγο στην απονομή που διεξάγεται το Δεκέμβριο.

The Substance 3 «The Substance: Το Ελιξίριο της Ζωής»

Δύο από τις πλέον τολμηρές, αλλά και διχαστικές, ταινίες της χρονιάς, έχουν τον πρώτο λόγο στα προσεχή 37α βραβεία Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, τα οποία απονέμονται στην Ελβετία στις 7 Δεκεμβρίου.

Ο λόγος για το φεμινιστικό gore "The Substance: Το Ελιξίριο της Ζωής" (Κοραλί Φαρζά) και το ιδιοσυγκρασιακό μιούζικαλ "Emilia Pérez" (Ζακ Οντιάρ), τα οποία μοιράζονται από τέσσερις υποψηφιότητες. Θυμίζουμε πως κοντά σε μια θέση ανάμεσά τους βρέθηκε και το "Arcadia" του Γιώργου Ζώη, το οποίο ήταν στην τελική λίστα που δόθηκε προς ψηφοφορία στα περίπου 5.000 μέλη της Ακαδημίας. Τέλος, πρέπει να σημειωθεί πως από φέτος ο κανονισμός έχει αλλάξει και έτσι, οι ταινίες που βρίσκονται υποψηφίες στις κατηγορίες καλύτερου ευρωπαϊκού animation και ντοκιμαντέρ, διεκδικούν επίσης το βραβείο καλύτερης ταινίας.

Emilia Perez
"Emilia Pérez"

Οι υποψηφιότητες των 37ων Βραβείων Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου 2024:

Καλύτερη ευρωπαϊκή ταινία
Emilia Pérez
Το Διπλανό Δωμάτιο
Ο Σπόρος της Ιερής Συκιάς
The Substance: Το Ελιξίριο της Ζωής
Vermiglio

Καλύτερο ευρωπαϊκό ντοκιμαντέρ
Bye Bye Tiberias
Δαχομέη
In Limbo
Καμιά Άλλη Γη
Soundtrack to a Coup D'Etat

Καλύτερο ευρωπαϊκό animation
Flow
Sultana's Dream
Living Large
Savages
They Shot the Piano Player

Καλύτερη σκηνοθεσία
Άντρεα Άρνολντ ("Bird")
Ζακ Οντιάρ ("Emilia Pérez")
Πέδρο Αλμοδόβαρ ("Το Διπλανό Δωμάτιο")
Μοχάμαντ Ρασούλοφ ("Ο Σπόρος της Ιερής Συκιάς")
Μόρα Ντελπέρο ("Vermiglio")

Καλύτερη γυναικεία ερμηνεία
Ρενάτε Ρέινσβε ("Armand")
Κάρλα Σοφία Γκασκόν ("Emilia Pérez")
Τρίνε Ντίρχολμ ("The Girl With the Needle")
Βικτόρια Κάρμεν Σόνε ("The Girl With the Needle")
Τίλντα Σουίντον ("Το Διπλανό Δωμάτιο")

Καλύτερη ανδρική ερμηνεία
Φραντς Ρογκόφσκι ("Bird")
Ρέιφ Φάινς ("Κονκλάβιο")
Λαρς Έιντιγκερ ("Dying")
Ντάνιελ Κρεγκ ("Queer")
Αμπου Σανγκάρ ("Souleymane's Story")

Καλύτερο σενάριο
Emilia Pérez
The Girl With the Needle
Το Διπλανό Δωμάτιο
Ο Σπόρος της Ιερής Συκιάς
The Substance: Το Ελιξίριο της Ζωής

Βραβείο της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI)
Armand
Hoard
Kneecap
Santosh
The New Year That Never Came
Toxic

Βραβείο νεανικού κοινού
Lars is LOL
The Remarkable Life of Ibelin
Winners

Καλύτερη ευρωπαϊκή μικρού μήκους
2720
Clamor
The Exploding Girl
The Man Who Could Not Remain Silent
Wander to Wonder

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.