"Return Οf Τhe Creeps": Το μουσικό ντοκιμαντέρ της δισκογραφικής που σημάδεψε τα 80's έρχεται στον κινηματογράφο Άστορ

Ιστορίες 33 και 45 στροφών, ιστορίες με κειμήλια και εικόνες που μένουν σε κόντακ χαρτί.

Return Οf Τhe Creeps

Λίγο καιρό μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Punkfilmfest Berlin στο Βερολίνο, όπου απέσπασε το βραβείο κοινού, και αμέσως μετά την συμμετοχή του στα Διεθνή Κινηματογραφικά Φεστιβάλ Αθήνας και Μπράουνσβαϊγκ, το "Return Οf Τhe Creeps" ετοιμάζεται για την έξοδό στον Κινηματογράφο Άστορ 8 και 15 Δεκεμβρίου. Από τον δημιουργό του "Music For Ordinary Life Machines", Νίκο Χαντζή, ένα νέο μουσικό ντοκιμαντέρ ξετιλίγεται στο άσπρο πανί και έρχεται να μάς διηγηθεί κάτι από τα αθηναικά σκοτεινά μουσικά 80's. Ιστορίες 33 και 45 στροφών, ιστορίες με κειμήλια και εικόνες που μένουν σε κόντακ χαρτί.

Return Οf Τhe Creeps

Αθήνα, 1982. Κάπου ανάμεσα σε Κυψέλη, Πατήσια και Εξάρχεια, γεννιέται η Creep Records. Στον βραχύχρονο αλλά πλούσιο κατάλογό της, έκαναν το δισκογραφικό τους πέρασμα μερικές από τις σημαντικότερες μπάντες της εγχώριας new wave, post punk και dark wave σκηνής. Σε διάστημα τεσσάρων μόλις χρόνων, η Creep κυκλοφόρησε μια σειρά από εμβληματικούς δίσκους, οι οποίοι έως σήμερα αποτελούν έργα ανεκτίμητης συναισθηματικής και ιστορικής αξίας. Μέσα από τις προσωπικές αφηγήσεις του ιδρυτή της, Μπάμπη Δαλίδη, αναδύεται ένα ντοκιμαντέρ για μια από τις πρώτες και επιδραστικότερες ανεξάρτητες δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα που έδωσε στέγη σε αρκετές underground μπάντες των 80’s, όπως οι Yell-Ο-Yell και άλλοι πολλοί.Το έργο πλαισιώνουν μέλη των συγκροτημάτων που δισκογράφησαν στην Creep, όπως οι Angelo & His Egos, Art of Parties, Clown, Cpt Nefos, Headleaders, Metro Decay, Rehearsed Dreams, The Reporters, South of No North, Villa 21 και The Vyllies.

Return Οf Τhe Creeps

Οι προβολές αναλυτικά

Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου | 10 μ.μ.

Προλογίζει ο Παναγιώτης Μένεγος (Δημοσιογράφος | News24/7, Ραδιοφωνικός Παραγωγός | Λατέρνατιβ - Εν Λευκώ 87.7). Μετά το πέρας της προβολής θα ακολουθήσει Q&A με τον δημιουργό. Η βραδιά συνεχίζεται στο φουαγιέ του Άστορ με ένα after party με Dj Set από τον Sanity Assassin. Είσοδος Ελεύθερη. Έναρξη 11.50 μ.μ.

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου | 10 μ.μ.

Προλογίζει ο Θεοδόσης Μίχος (Δημοσιογράφος / News247, Ραδιοφωνικός Παραγωγός / Οι Πρωινοί του Best – Best Radio 92.6) Μετά το πέρας της προβολής θα ακολουθήσει Q&A με τον δημιουργό.

Προπώληση εισιτηρίων μέσω more.com

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Άστορ

Σταδίου 28 (είσοδος από στοά Κοραή) (ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.