Απανωτά ρεκόρ καταρρίφθηκαν το τριήμερο 21-23/7 στις ΗΠΑ, μιας και η ριψοκίνδυνη επιλογή της ταυτόχρονης εξόδου στις αίθουσες των "Barbie" και "Oppenheimer" αποδείχτηκε… ατομική βόμβα. Η ροζ κωμωδία της Γκρέτα Γκέργουικ πέτυχε το καλύτερο άνοιγμα της χρονιάς με 162 εκατ. και ταυτόχρονα το καλύτερο πρώτο τριήμερο οποιασδήποτε ταινίας σκηνοθετημένης από γυναίκα. Κι αν η "Barbie" μας είχε προειδοποιήσει με τα viral τρέιλερ και τις προπωλήσεις της, ακόμα εντυπωσιακότερη είναι η επίδοση των 82,5 εκατ. του "Oppenheimer", τρίωρου biopic μιας άγνωστης στο μεγάλο κοινό προσωπικότητας, χωρίς μάλιστα τη βοήθεια ενός σταρ πρωταγωνιστή. Το όνομα του Κρίστοφερ Νόλαν, όμως, αποτελεί ισχυρότατη εμπορική ατραξιόν (μόνον αυτός κι ο Κουέντιν Ταραντίνο μπορούν να εξαργυρώσουν τόσο ακριβά τη σκηνοθετική υπογραφή τους), ενώ όλη η κουβέντα για το Barbenheimer, που ξεκίνησε σαν αστείο, κατέληξε σε μεγάλη προωθητική ενέργεια και για τις δυο ταινίες. Πολλοί θεατές τις είδαν τη μια μετά την άλλη, τα media τρελαίνονται στην ιδέα "οι δυο όψεις του Χόλιγουντ επιτέλους ενώνονται", όλοι νιώθουν πως πρέπει να έχουν λόγο στις αναπόφευκτες συγκρίσεις κι έτσι οι συνολικές εισπράξεις του τριημέρου ξεπέρασαν τα 310 εκατ., κάτι που είχε να συμβεί από τον Δεκέμβριο του 2021.
Την ισχυρή δυναμική των δυο ταινιών ένιωσε "στο πετσί του" το "Επικίνδυνη Αποστολή: Θανάσιμη Εκδίκηση - Μέρος Πρώτο" - μια υπερπαραγωγή την οποία πολλοί προεξοφλούσαν πως θα αναδειχθεί η εμπορικότερη ταινία του καλοκαιριού - το οποίο το δεύτερο weekend του υποχώρησε κατά 64,6% και με 19,4 εκατ. βρίσκεται μόλις στα 118,6. Η διεθνής πορεία του έβδομου κεφαλαίου του θεαματικού franchise, ευτυχώς, είναι πολύ καλύτερη (άλλα 252,1 εκατ. εκτός ΗΠΑ), όπως εντελώς ροζ προβλέπεται να είναι και η καριέρα της "Barbie" στην παγκόσμια κινηματογραφική αγορά. Το πρώτο της τετραήμερο έχει ήδη μαζέψει 194,3 εκατ., γεμίζοντας ακόμα και τις δικές μας θερινές αίθουσες, στις οποίες έκοψε από την Πέμπτη έως και την Κυριακή 72.064 εισιτήρια.