Ελληνικό box office: Η "Barbie" τα έβαψε όλα ροζ

Barbie111

Βάφτηκε ροζ το προηγούμενο τετραήμερο, στο οποίο κόπηκαν τα περισσότερα εισιτήρια της σεζόν (131.313 από 90.140), πίσω μόνο από το long weekend της Γιορτής του Σινεμά τον περασμένο Οκτώβριο. Η "Barbie" ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό (το καλύτερο άνοιγμα τετραημέρου της χρονιάς) και μόνον η καινούρια "Επικίνδυνη Αποστολή" έμεινε σε πενταψήφιο νούμερο, καθώς οι υπόλοιπες ταινίες δυσκολεύτηκαν να βρουν διαθέσιμη αίθουσα. Ιδιαίτερα χαμηλό το ξεκίνημα της "Ζαν ντι Μπαρί" και του horror "Άκου τη Μαμά", ενώ σε περιορισμένο κύκλωμα αιθουσών την επανέκδοση του "Μόνο Αίμα" είδαν 1.132 θεατές και εκείνη του "Σκοτεινού Ιππότη" 1.129. 

Ελληνικό box office 20-23/7:

1. Barbie - 72.064 εισιτήρια (109 αίθουσες, 72.064 συνολικά)
2. Επικίνδυνη Αποστολή: θανάσιμη Εκδίκηση: Μέρος Πρώτο - 27.818 εισιτήρια (130 αίθουσες, 99.283 συνολικά)
3. Ο Indiana Jones και ο Δίσκος του Πεπρωμένου - 4.360 εισιτήρια (28 αίθουσες, 145.180 συνολικά)
4. Παγιδευμένη Ψυχή: Η Πορφυρή Πόρτα - 4.232 εισιτήρια (21 αίθουσες, 45.412 συνολικά)
5. Στο Στοιχείο τους - 3.696 εισιτήρια (33 αίθουσες, 79.197 συνολικά)
6. Ζαν ντι Μπαρί, η Ερωμένη του Βασιλιά - 2.846 εισιτήρια (14 αίθουσες, 2.846 συνολικά)
7. Άκου τη Μαμά - 2.389 εισιτήρια (19 αίθουσες, 2.389 συνολικά)
8. Ρίκι ο Πελαργός & το Μυστήριο του χαμένου Θησαυρού - 1.928 εισιτήρια (23 αίθουσες, 6.684 συνολικά)
9. Ρούμπι: Ένα Κράκεν στην Εφηβεία - 1.605 εισιτήρια (30 αίθουσες, 16.750 συνολικά)
10. Η Ρίζα του Κακού - 1.407 εισιτήρια (11 αίθουσες, 1.407 συνολικά)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.