Οι ταινίες μικρού μήκους που θα δούμε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο

10 ταινίες που μιλούν για ιστορίες κάτω από την Αθήνα, που αποδομούν την όποια εξευγενισμένη εικόνα της.

Καλιαρντά 'Καλιαρντά'

Το Πάντειο Πανεπιστήμιο διοργανώνει φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους με τίτλο "Αθήνα, πόλεις κάτω από την πόλη" την Πέμπτη 11 και Παρασκευή 12 Μαΐου. Ιστορίες κάτω από την Αθήνα, που αποδομούν την όποια εξευγενισμένη εικόνα της. Ένα φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους για μερικά από αυτά που υπάρχουν εκτός των κυρίαρχων αφηγήσεων της πόλης.

10 ταινίες για τους ανθρώπους αυτής της πόλης που ανέκαθεν υπήρχαν έναντι όλων αυτών, που προσπαθούν να τους τοποθετούν στο περιθώριο ∙ μεταναστά, σεξεργατά, κουήρ, ψυχικά ασθενή, άτομα με αναπηρία. Οι προβολές θα πραγματοποιηθούν με ελεύθερη είσοδο για το κοινό παρουσία σκηνοθετριών/σκηνοθετών και θα ακολουθήσει συζήτηση.

Ηλιόσποροι
"Ηλιόσποροι"

11/5

α' μέρος

Ακρόπολις 25’, (2001), Εύα Στεφανή
Ρόζα Κάιρο 14’, (2020), Ζακ Σιμχά
Ηλιόσποροι 30’, (2013), Αντώνης Τολάκης

β' μέρος

Καλιαρντά 58’, (2015), Πάολα Ρεβενιώτη

Καλιαρντά
"Καλιαρντά"

12/5

α' μέρος

Ο Χριστός γεννήθηκε στο Ροζικλαίρ 26’, (2020), Κώστας Δημολίτσας
Tender 12’, (1997), Χρήστος Δήμας
Στην αυλή 12’, Αφροδίτη Καϊράκη
Βούτα 18’, (2020), Δημήτρης Ζάχος

β' μέρος

Κι εγώ για μένα 20’, (2009), Τζώρτζης Γρηγοράκης
Η Χέλγκα είναι στο Λούντ 20’, (2016), Θέλγια Πετράκη
Αθήνα, σ’αγαπάω να της λες 5’, (2017), Νίκος Πάστρας

Ακρόπολις
"Ακρόπολις"

Το φεστιβάλ πραγματοποιείται στο πλαίσιο του μαθήματος "Εργαστήριο Πολιτισμός ΙV: Κινηματογράφος", Ε.Μ.ΠΟ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.