Δείτε online τις ταινίες "Ολα για Ολα" και το "Νανά" του Μαρίνου Σκλαβουνάκη

Δύο μικρού μήκους ταινίες για την σκληρή πραγματικότητα που γνωρίζουν πέντε φοιτητές και ένα στοίχημα μεταξύ δύο φίλων που θα τα παίξουν όλα για όλα.

Νανά 'Η Νανά'

Διαθέσιμες στο διαδίκτυο είναι οι δύο μικρού μήκους ταινίες του Μαρίνου Σκλαβουνάκη "Νανά" και "Όλα για όλα". Ο Μαρίνος Σκλαβουνάκης, πρωτοπαρουσίασε το 2018 την ταινία του "Όλα για όλα" στο Φεστιβάλ Δράμας, όπου συζητήθηκε για το έξυπνο σενάριο, τις εξαιρετικές ερμηνείες των πρωταγωνιστών του Βασίλη Μπισμπίκη και Στάθη Σταμουλακάτου, τις καλτ σκηνές, αλλά και την αξέχαστη cameo εμφάνιση του σκηνοθέτη Γιάννη Οικονομίδη

Στο διάστημα που μεσολάβησε, υπέγραψε (μαζί με τον Γ.Καρναβά και τον Γ.Γούση) την παραγωγή της πολυβραβευμένης ταινίας-φαινόμενο "Μαγνητικά Πεδία" του Γιώργου Γούση, για την οποία μάλιστα απέσπασε και το βραβείο του καλύτερου Location Manager στο 62ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ήταν ο άνθρωπος που έστησε την ταινία, με πρωταγωνιστές την Έλενα Τοπαλιδου και τον Αντώνη Τσιοτσιόπουλο, στην πατρίδα του, την Κεφαλλονιά, στην οποία φέτος το καλοκαίρι θα παρουσιάσει το 2ο Διεθνές Φεστιβάλ Κεφαλλονιάς "Κύματα" (27 Αυγούστου-3 Σεπτεμβρίου), φεστιβάλ που ο ίδιος ίδρυσε στη γενέτειρά του, με προσκεκλημένους έκπληξη από τον ελληνικό κινηματογράφο (και όχι μόνο).

Η Νανά 

Η Νανά

Η Νανά (2022) είναι η νέα μικρού μήκους ταινία του Μαρίνου Σκλαβουνάκη που βασίζεται σε ένα διήγημα του μουσικού Δημήτρη Μητσοτάκη από τη συλλογή "Τα σκισμένα ημερολόγια" που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Τόπος. Στην ταινία, η μοίρα ενώνει μια παρέα τεσσάρων φοιτητών μεταφέροντας τους από την φοιτητική ανεμελιά και την αθωότητα στην σκληρή πραγματικότητα που θα τους μεταμορφώσει τις ζωές. Χώρος δράσης η πίστα ενός ρεμπετάδικου.

Παίζουν: Νίνα Φώσκολου, Ρήγας Σκεπετάρης, Δημήτρης Κυρατσούδης, Σπύρος Ασημένιος και ο Βαγγέλης Αλεξανδρής. Mουσική παίζουν οι Ρεμπελέτικο.

Όλα για όλα

Όλα για όλα

Ταυτόχρονα, κυκλοφορεί, επίσης ελεύθερη στο διαδίκτυο, η ταινία του "Όλα για όλα", ένα εκπληκτικό "μπρα ντε φερ" μεταξύ Μπισμπίκη και Σταμουλακάτου. Η ταινία γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στην Κεφαλονιά. Συμμετέχουν 5 ηθοποιοί από την Αθήνα για τους κύριους ρόλους και 6 από την Κεφαλονιά σε δεύτερους ρόλους. Ο Μιχάλης είναι χρεωμένος στις τράπεζες και σε μια απεγνωσμένη, ύστατη προσπάθεια, χρεώνεται σε έναν τοκογλύφο. Ο Αντρέας, φίλος του Μιχάλη θέλει να τον βοηθήσει. Η μόνη λύση είναι να μπει ένα στοίχημα, στο οποίο θα τα παίξει όλα για όλα.

Παίζουν: Βασίλης Μπισμπίκης, Στάθης Σταμουλακάτος, Γιάννης Οικονομίδης, Θεόδωρος Κανδηλιώτης, Πέτρος Ζερβός.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.