Οι τίτλοι αρχής που έχουμε δει σε σύγχρονα τηλεοπτικά πρότζεκτ μπορούν να σταθούν από μόνοι τους ως έργα τέχνης - βλέπε τα άριστα γραφικά και τα απίστευτα πιασάρικα soundtrack που μας μυούν στα "Only Murders in the Building" και "The White Lotus". Εν αντιθέσει, η πρόσφατη επιτυχία του Netflix "Το Τέλειο Ζευγάρι" μάς χάρισε μια από τις πιο άβολες τηλεοπτικές εισαγωγές που έχουμε δει ποτέ.
Υπεύθυνη για αυτά τα δυσάρεστα πρώτα δευτερόλεπτα είναι η σκηνοθέτρια της σειράς Σούζαν Μπρίερ, η οποία πρότεινε στο καστ να συμμετέχει σε έναν ομαδικό χορό στην αμμουδιά - όπως κι έγινε. Πολλοί εκ των ηθοποιών, μεταξύ τους και η Νικόλ Κίντμαν, έφεραν αντίρρηση στην σχεδόν ακατανόητη ιδέα, την οποία η Μπρίερ στήριξε λέγοντας πως ένα τέτοιου είδους ανάλαφρο intro αποφεύγει τη σοβαροφάνεια. "Θέτει τη σειρά σε μια άλλη σφαίρα, αναγνωρίζοντας πως αυτό που θα δείτε πρόκειται για μια "διογκωμένη" πραγματικότητα και ως θεατές μπορείτε να αφήσετε τους εαυτούς σας να το διασκεδάσετε", δηλωσε στο Netflix.
Υπό αυτό το πρίσμα, μπορούμε να το καταλάβουμε αλλά όχι και να το υπομείνουμε. Δεν είναι ότι το καστ δε χορεύει καλά - ειδικά ο Λιβ Σράιμπερ είναι απολαυστικός - και ίσα ίσα φαίνεται να το χαίρονται. Όμως ο καθένας κάνει τη φάση του, δεν υπάρχει χημεία και μάλιστα δημιουργείται μια περίεργη αντίθεση μεταξύ της συλλογικής fun διάθεσης που προσπαθεί να περαστεί και της πλοκής της σειράς, η οποία φέρνει τους πρωταγωνιστές συνεχώς σε κόντρα τον έναν με τον άλλον.
Από την μεριά του τηλεθεατή, το αποτέλεσμα είναι άβολο. Θυμίζει λίγο τη σκηνή του πρώτου "Step Up" με το χορευτικό των πρωταγωνιστών στο παραθαλάσσιο μπαρ και τον χαρακτήρα του Τσάνινγκ Τάτουμ να προσπαθεί να συμβαδίσει. Μόνο που ήταν 2006 και οι πρωταγωνιστές επαγγελματίες χορευτές. Α, και το τραγούδι ήταν πολύ πιο ξεσηκωτικό από το "Criminals" της Μέγκαν Τρέινορ που συνοδεύει "Το Τέλειο Ζευγάρι" και μάλλον επιλέχθηκε βάση τίτλου, γεγονός που κάνει το αποτέλεσμα ακόμα πιο κριντζ.