Η δεύτερη σεζόν της μεγάλης επιτυχίας του Netflix "Bridgerton" βρίσκει γνώριμους και νέους χαρακτήρες στην επίσημη έναρξη του νέου κύκλου κοινωνικών εκδηλώσεων της αριστοκρατικής τάξης της εποχής της Αντιβασιλείας στο Λονδίνο, κατά τον οποίο γίνονται κατά κανόνα και τα περισσότερα… κονέ. Δεκάδες ντεμπιτάντ κάνουν την επίσημη πρώτη τους, με τις ικανότητες στο χορό και το κέντημα, τη μελέτη και φυσικά την προίκα να συμπληρώνουν ένα δυνατό βιογραφικό, ικανό να προσελκύσει νεαρούς σε ηλικία γάμου. Ο πιο περιζήτητος όλων είναι ο Άντονι, ο μεγαλύτερος γιος της επιφανούς οικογένειας Μπρίτζερτον, ο οποίος αποφασίζει να ξεχωρίσει την ιδανική νύφη ανάμεσα στις νεαρές (και τις μαμάδες τους) που τον πολιορκούν. Η δεσποινίς Εντουίνα Σάρμα, άρτι αφιχθείσα από την Ινδία μαζί με τη μητέρα της και τη μεγαλύτερη ετεροθαλή αδερφή της, χρίζεται το "διαμάντι" της σεζόν και είναι εκείνη που θα του κινήσει το ενδιαφέρον, μιας και το όμορφο παρουσιαστικό της, οι καλοί τρόποι, το καλλιεργημένο πνεύμα και η αβρότητά της πληρούν τις προϋποθέσεις για μια άριστης ποιότητας σύζυγο υποκόμη. Το συναίσθημα για εκείνον δεν μετράει, μιας και θεωρεί το γάμο ένα χρέος προς την οικογένειά του και την κοινωνική του τάξη – σε δεύτερη ανάγνωση, ο έρωτας αποφεύγεται γιατί εκλαμβάνεται ως αδυναμία: όταν τον χάσεις, είσαι πλέον αποδυναμωμένος, όπως η μητέρα του μετά τον πρόωρο χαμό του πατέρα του, και εκείνος νιώθει το καθήκον να είναι δυνατός και παρών για χάρη της βαρύτατης κληρονομιάς του.
Βέβαια, τα πλάνα του ορθολογιστή και συγκροτημένου Άντονι θα αλλάξουν, όταν θα γνωρίσει τη μυστηριώδη και ετοιμόλογη Κέιτ, που όπως μαθαίνει αργότερα δεν είναι άλλη από την αδερφή της Εντουίνα. Μαζί με τον Άντονι, όμως, φαίνεται να αλλάζει και το ίδιο το "Bridgerton", όπως το γνωρίσαμε και μας γοήτευσε. Τι εννοούμε; Μαξιμαλιστικά κοστούμια και επιβλητικά σκηνικά έχουμε, γοητευτικές παρουσίες επίσης (αν και η απουσία του δούκα Σάιμον δεν ξεπερνιέται), οι εκπληκτικές διασκευασμένες ενορχηστρώσεις σύγχρονων κομματιών παίζουν κι αυτές το ρόλο τους, όμως το ρομάντζο, ηλεκτρισμένο, καυτό έως και προκλητικό, όπως το τόλμησε η αρχική σεζόν, εδώ λείπει. Το ανομολόγητο και απαγορευμένο πάθος του Άντονι και της Κέιτ χτίζεται αργά, πάνω σε μία safe συνταγή: κόντρες, ανταγωνισμός και λεκτικές αψιμαχίες ανεβάζουν την ένταση εγκεφαλικά, στην οθόνη όμως σιγοβράζει μάλλον βαρετά παρά ιντριγκαδόρικα.
Ίσως επειδή παράλληλα στο background αυτού του "ερωτικού τριγώνου" τρέχουν άλλες τόσες ιστορίες που δεν έχουν το χώρο και το χρόνο (ακόμα και το λόγο) να αναπτυχθούν: το μυστήριο της Λαίδης Γουιστλντάουν και η μάχη της να κρατήσει κρυφή την ταυτότητά της, αλλά και τις ισορροπίες με την πραγματική της ζωή εκτός πένας, οι περιπέτειες της ατίθασης Ελοΐζ, του Μπένεντικτ και του Κόλιν Μπρίτζερτον που αναζητούν τις ταυτότητές τους, τα στενά οικονομικά περιθώρια της οικογένειας Φέδεριγκτον, το παρελθόν της μητέρας των αδερφών Σάρμα. Με τις σεζόν τρία και τέσσερα να έχουν πάρει ήδη το πράσινο φως για δημιουργία, φαίνεται ότι όλα αυτά έρχονται για να στρώσουν (βιαστικά) το έδαφος για τις επόμενα επεισόδια, κλέβοντας όμως δυστυχώς από τη δυναμική του βασικού love story αυτής της σεζόν. Δεν χρειαζόταν ο κόπος, εμείς για το ρομάντζο ήρθαμε…