Σε όλες τις κωμικές σειρές το παν είναι η σύνθεση του καστ. Δείτε λ.χ. τα «Φιλαράκια», το «Big Bang Theory», το «IT Crowd» κι ένα σωρό άλλα τηλεοπτικά success stories. Έτσι και στο «Brooklyn Nine-Nine» η ικανότατη ερμηνευτική αρμάδα είναι αυτή που μετατρέπει τις κοφτερές ατάκες σε διαπεραστική χιουμοριστική δύναμη που ενεργοποιεί τις ενδορφίνες του θεατή. Με προεξάρχοντα τον Άντι Σάμπεργκ του «Saturday Night Live» στον ρόλο του ανεκδιήγητου ντετέκτιβ Τζέικ Περάλτα, παρέα με τον γευσιγνώστη/αστυνομικό Τσαρλς (Τζο Λο Τρούλιο), την αγέλαστη Ρόζα (Στέφανι Μπεατρίζ), τη νευρωτική Έιμι (Μελίσα Φομέρο), τον εύθραυστο γίγαντα Τέρι (Τέρι Κριούς), τη βασίλισσα του σαρκασμού Τζίνα (Τσέλσι Περέτι) και φυσικά τον διοικητή-ρομπότ με την αφοπλιστική ειλικρίνεια Ρέι Χολτ (Αντρέ Μπράουερ), οι ηθοποιοί είναι η ψυχή της σειράς.
Έχοντας συνθέσει μια ανίκητη κωμική ομάδα, οι ντετέκτιβ του φανταστικού (κυριολεκτικά και μεταφορικά) αστυνομικού τμήματος του Μπρούκλιν αξιοποιούν στο έπακρον το κόνσεπτ μιας σατιρικής αμερικανικής αστυνομικής σειράς: οι ατάκες πέφτουν πιο γρήγορα από τις σφαίρες, τα λογοπαίγνια δίνουν και παίρνουν, το απροσδόκητο γίνεται το σύνηθες, η αποστειρωμένη πολιτική ορθότητα οξειδώνεται από έναν ανεπιτήδευτο προοδευτισμό και όχι από τη ρητορική του alt-right, η βιτριολική αποσάθρωση της στερεοτυπικής εικόνας του «Αμερικανού μπάτσου» είναι σε άλλο επίπεδο, ενώ η αμερικανιά που αναπόφευκτα διαποτίζει κάθε στιγμή της σειράς πάει πακέτο με τον (αυτο)σαρκασμό που της αρμόζει.
Το «Brooklyn Nine-Nine», που διανύει την 7η σεζόν του αυτήν τη στιγμή στο αμερικανικό δίκτυο NBC (οι πρώτες πέντε σεζόν διατίθενται στο Netflix), ξεχωρίζει όμως για επιπλέον έναν λόγο: πίσω από την απερίγραπτη παραληρηματική αφήγησή της, η σειρά αποτελεί το πορτρέτο των φιλελεύθερων ΗΠΑ, που βρίσκονται στον αντίποδα του τραμπισμού και της συντηρητικής συνθηματολογίας του MAGA (Make America Great Again).
Ο πρωταγωνιστής, ένας Εβραίος νάρκισσος αστυνομικός, ζει κι εργάζεται στο μικρόκοσμο ενός αστυνομικού τμήματος μαζί με έναν γκέι Αφροαμερικανό διοικητή και δύο ικανότατες Νοτιοαμερικανίδες συναδέλφους (τη μία την ερωτεύεται κιόλας), συνθέτοντας το αντιρατσιστικό, αντισεξιστικό και αντιομοφοβικό μωσαϊκό μιας βαθιά διχασμένης χώρας. Οι μεγαλύτεροι λευκοί ντετέκτιβ Χίτσκοκ και Σκάλι μοιάζουν γραφικοί και ξεπερασμένοι, σαν την παλιά Αμερική που προσπαθεί να οξύνει με κάθε τρόπο τα συντηρητικά αντανακλαστικά της κοινωνίας. Κάτι που μέχρι στιγμής το καταφέρνει…