Ακραία φαινόμενα τηλεθέασης στον Άγιο Δομίνικο

Η πρεμιέρα του δεύτερου «Survivor» έκανε εντυπωσιακά νούμερα, αλλά οι επιδόσεις της δεύτερης μέρας ίσως πρέπει να μας κάνουν επιφυλακτικούς.

Ακραία φαινόμενα τηλεθέασης στον Άγιο Δομίνικο

Αν προχθές Κυριακή η κίνηση στην Αθήνα σου φάνηκε πεσμένη, η μία και μοναδική ερμηνεία είναι ότι έκανε πρεμιέρα το δεύτερο «Survivor». Η στιγμή που περίμεναν όλοι οι τηλεθεατές, οι χρήστες του Twitter και πάνω απ’ όλα ο ΣΚΑΪ, που έχει βρει την κότα (ή όποιο άλλο πτηνό ενδημεί σ’ αυτό το νησί της Καραϊβικής) που κάνει τα χρυσά αβγά έφτασε! Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου του καναλιού, που ανυπομονούσε τόσο γι’ αυτή την πρεμιέρα ώστε έβαλε και δελτίο πρόγνωσης καιρού στον Άγιο Δομίνικο στο σχετικό site του παιχνιδιού, 2.575.124 τηλεθεατές παρακολούθησαν την έναρξη του δεύτερου κύκλου. Συγκεκριμένα, στο δυναμικό κοινό 15-44 ο μέσος όρος τηλεθέασης ήταν 56,5%, στα παιδιά 6-14 ετών 64,5% και στις γυναίκες 15-24 70,7% (αλίμονο στους υποψήφιους συντρόφους τους που θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον το 6-pack του Νάσου Παπαργυρόπουλου και τα ατελείωτα τετραγωνικά τατουάζ του Νικόλα Αγόρου). Χθες Δευτέρα, το δεύτερο επεισόδιο παρακολούθησαν 1.400.000 τηλεθεατές, άρα είναι νωρίς για συμπεράσματα και συγκρίσεις.

Ακραία φαινόμενα τηλεθέασης στον Άγιο Δομίνικο - εικόνα 1

Η πρεμιέρα ξεκίνησε με τη μεταφορά των παικτών με ελικόπτερο μέχρι το χώρο των γυρισμάτων επενδεδυμένο με μουσική πολεμικής εκστρατείας σαν το «Αποκάλυψη Τώρα», και συνεχίστηκε με μια εκτενή διαφήμιση για το έπαθλο του πρώτου αγωνίσματος (και τους παίκτες να εξυμνούν τον διαφημιζόμενο) το οποίο κράτησε σχεδόν όσο το… «Αποκάλυψη Τώρα». Η βιοποικιλότητα των παικτών δεν διαφέρει πολύ από εκείνη του περσινού κύκλου και εκτείνεται από τα γυμναστήρια (αναμενόμενα σχεδόν σε όλα τα βιογραφικά αναφέρεται η ενασχόληση με τον αθλητισμό) μέχρι το Instagram, τις πίστες και τη νυχτερινή ζωή. Αυτό που διαφέρει στο φετινό «Survivor» είναι η επιτήδευση. Θέλοντας να κρατήσουν ψηλά τους τόνους, οι παραγωγοί του παιχνιδιού σχεδιάζουν την είσοδο νέων παικτών (μία απ’ αυτούς, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου συζητιέται κι ας μην έχει πατήσει ακόμη το πόδι της στο νησί), ενώ διακρίνεις ήδη την αγωνία των φετινών παικτών να σταθούν στο ύψος των προκατόχων τους, κερδίζοντας ως έπαθλο μια θέση στα πρώτα τραπέζια στις πίστες ή ένα ρόλο σε σίριαλ, όπως ο Ντάνος στο «Τατουάζ».

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τηλεόραση

Η σύγχρονη Αμερική μέσα από 5 πολιτικά ντοκιμαντέρ

Από τον Τραμπ στον JFK και τον Ρίγκαν, τέσσερις σύγχρονες σειρές και μια ταινία εστιάζουν σε καθοριστικές πολιτικές φιγούρες της πρόσφατης Ιστορίας των Η.Π.Α.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΑΛΑΦΑΤΗ
15/07/2024

Στην κορυφή της τηλεθέασης η ΕΡΤ1 με τον μεγάλο τελικό του EURO 2024

Μετα την μεγάλη βραδιά της Eurovision, το κανάλι της ΕΡΤ σπάει ένα ακόμα ρεκόρ τηλεθέασης.

Επέστρεψαν οι σειρές του FX "Chicago Med" και "Chicago Fire"

Δυο αμερικανικά δράματα "παίζουν" στη βραδινή ζώνη του FX με νέα επεισόδια κάθε Δευτέρα και Τρίτη.

Μνημόνιο Συνεργασίας Netflix και ΕΟΤ: "Streaming" σε όλο τον κόσμο για το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και το μεγάλο streamer ενώνουν τις δυνάμεις τους ανοίγωντας νέες προοπτικές για κοινές ενέργειες.

Οι κινηματογραφικές προτάσεις του ΕRTFLIX για τον Ιούλιο

To ελληνικό streamer φέρνει καλοκαίρι, αμερικανικό σινεμά και δύο ευρωπαϊκά φιλμ στη μικρή οθόνη.

"Η Νεαρή Γυναίκα και η Θάλασσα" έρχονται στο Disney+ με την Ντέιζι Ρίντλεϊ σε πρώτο ρόλο

Ένα ατμοσφαιρικό βιογραφικό δράμα αφηγείται μια ιστορία έμπνευσης και ενδυνάμωσης, σύντομα στο streamer της Disney.