Patrick Heusinger: «Το καθήκον μου είναι να λέω συναρπαστικές ιστορίες»

Ο πρωταγωνιστής του «Absentia», που μεταδίδεται από το Novacinema4HD, μας μιλάει αποκλειστικά πριν από το φινάλε της σειράς.  

Patrick Heusinger: «Το καθήκον μου είναι να λέω συναρπαστικές ιστορίες»

Ζηλεύει αφάνταστα τον παίκτη του αμερικανικού φούτμπολ Tom Brady. Δεν πηγαίνει σε πάρτι, γιατί... έχεις ακούσει να πηγαίνει η Meryl Streep σε πάρτι; Κάνει ιππασία και καταβροχθίζει σειρές και ταινίες για να γίνει καλύτερος ηθοποιός. Πιστεύει δε πως αν δεν σου αρέσει το «Game of Thrones», πρέπει να σταματήσεις να βλέπεις τηλεόραση. Ο Patrick Heusinger («Girlfriends’ Guide to Divorce») πρωταγωνιστεί στο αστυνομικό θρίλερ «Absentia», ο πρώτος κύκλος του οποίου ολοκληρώνεται απόψε Τετάρτη 29 Νοεμβρίου στο Novacinema4HD. Μ’ αυτή την ευκαιρία μιλάμε αποκλειστικά μαζί του για να βουτήξουμε στην ψυχοσύνθεση του χαρακτήρα που υποδύεται και για να μάθουμε την καθημερινότητά του.

Patrick Heusinger: «Το καθήκον μου είναι να λέω συναρπαστικές ιστορίες» - εικόνα 1

Πες μας για το χαρακτήρα σου, τι συμβαίνει με αυτόν;
Ο χαρακτήρας μου, ο Nick Durand, είναι καμένο χαρτί. Έχει πολλά ψυχολογικά τραύματα. Ξεκίνησα να τον διερευνώ προσπαθώντας να καταλάβω τι σημαίνει να είσαι ψυχικά τραυματισμένος, να χάνεις κάποιον, να σκέφτεσαι «Είναι νεκρή, έφυγε από τη ζωή». Μ’ αυτές τις σκέψεις έχει ζήσει μεγάλο μέρος της ζωής του, αλλά έχει καταφέρει να μαζέψει τα κομμάτια του. Βρήκε ένα σωτήρα. Εννοώ ότι αυτό που πάντα σκεφτόμουν για την Alice, την οποία παντρεύτηκε ξανά, που την ήξερε πριν από το χαμό της Emily, ήταν φίλη του. Ήταν αυτό το άτομο που τον βοήθησε να μαζέψει τα κομμάτια του, όπως κάνουν πολλοί άνθρωποι όταν κάποιος χάνει αγαπημένα του πρόσωπα, που έγινε η έμπιστη φίλη του. Έτσι ξεκίνησαν τα πράγματα, έγινε, δηλαδή ο σωτήρας του και τον βοήθησε να βγει από το βάλτο της απώλειας του έρωτα της ζωής του. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Είναι μια ενδιαφέρουσα ερώτηση, σωστά; Είναι ένα ενδιαφέρον ερώτημα που θα έπρεπε να θέσει στον εαυτό του ένας ηθοποιός. Τι θα έκανε εκείνος στην πραγματική ζωή; Τι θα έκανε αν εξαφανιζόταν κάποιος τον οποίο αγαπούσε; Για πόσο καιρό θα τον έψαχνε;

Σκέψου να έχανες το παιδί σου ή τον άνθρωπο που έχεις παντρευτεί. Για πόσο καιρό θα τους έψαχνες πριν αποφασίσεις να τα παρατήσεις; Κι έπειτα, τι θα συνέβαινε αν έχανες κάποιον πολύ κοντινό σου, όπως ο γονιός ή ο σκύλος σου, και ξαφνικά εμφανιζόταν ξανά στη ζωή σου; Πώς θα αντιδρούσες; Αυτή είναι μια άλλη μορφή τραύματος που θα έπρεπε να αντιμετωπίσεις. Μερικές φορές συμβαίνουν στους χαρακτήρες καταστάσεις που δεν περιγράφονται ρεαλιστικά. Αυτό με εκνευρίζει γιατί τέτοιες καταστάσεις αποτελούν μια σπουδαία ευκαιρία για τους ηθοποιούς και τους σεναριογράφους. Με τέτοιες καταστάσεις μπορούν να περάσουν στο κοινό κάποια διδάγματα ή να καλλιεργήσουν την ευσπλαχνία του. Μπορούν να βοηθήσουν το κοινό να κατανοήσει πώς είναι αυτή η εμπειρία. Αυτό ήθελα να κάνω με το χαρακτήρα μου, τον Nick.

Ξεκινώντας, λοιπόν, απ’ αυτό το σημείο, στην πορεία της σειράς ο Nick βιώνει τραύματα ίδιου βαθμού με τα περασμένα στις σχέσεις του. Είναι πολύ ενδιαφέρον να διερευνήσεις καθεμιά απ’ αυτές τις σημαντικές στιγμές. Σε τέσσερα κομβικά σημεία της σειράς πρέπει να κάνω μια μεγάλη έρευνα σαν ψυχολόγος για την εξέλιξη αυτού του χαρακτήρα. Με τον τρόπο που γίνονται τα γυρίσματα, αυτό φέρνει τη μία πρόκληση μετά την άλλη. Συνήθως σε μια τηλεοπτική σειρά παίρνει το σενάριο για το πρώτο επεισόδιο, γυρνάς το πρώτο επεισόδιο και όταν το ολοκληρώνεις παίρνεις το σενάριο για το δεύτερο επεισόδιο και ξεκινάς τα γυρίσματα γι’ αυτό. Έπειτα απ’ όλη αυτήν τη διεργασία με τα ψυχικά τραύματα, σκέψου τα σωματικά τραύματα, την έλλειψη ύπνου ή τους τραυματισμούς που μπορεί να συμβούν. Σκέψου, λοιπόν, ότι την πρώτα εβδομάδα γυρνάς μια σκηνή από το δέκατο επεισόδιο κι έπειτα από είκοσι λεπτά που ολοκληρώνονται τα γυρίσματα αλλάζεις ρούχα και μακιγιάζ. Ακόμη κι αν έχεις κάποιο σωματικό τραυματισμό που πρέπει να αντιμετωπίσεις, ακόμη κι αν έχεις επιβαρυνθεί ψυχικά κατά την εξέλιξη της ιστορίας, πρέπει να γυρίσεις μέσα στην ίδια μέρα μια σκηνή από το δεύτερο επεισόδιο και μετά από το πέμπτο και στη συνέχεια από το έκτο.

Αντιμετώπισα, λοιπόν, αυτήν τη συναρπαστική πρόκληση. Αν πρωταγωνιστούσα σε μια ταινία, τα πράγματα θα ήταν πιο εύκολα γιατί θα μπορούσα να ξεκαθαρίσω όλα αυτά τα ζητήματα μέσα στις 200 σελίδες του σεναρίου. Εδώ μιλάμε για 600 σελίδες , που δημιουργούν μια απίστευτη και συναρπαστική πρόκληση. Απάντησα με πάρα πολλά λόγια σε μια πολύ σύντομη ερώτηση!

Patrick Heusinger: «Το καθήκον μου είναι να λέω συναρπαστικές ιστορίες» - εικόνα 2

Αφού πήρες το ρόλο και διάβασες κάποιες σκηνές, ποιες ήταν οι πρώτες σκέψεις σου. Υπήρξαν κάποιες παρόμοιες ταινίες οι σειρές στις οποίες πήγε το μυαλό σου;
Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα ερώτηση. Αρχικά, αγαπώ την τηλεόραση, αγαπώ να βλέπω σειρές. Όσες σειρές έχουν λάβει θετικές κριτικές σίγουρα τις έχω δει ή έχω βάλει στο πρόγραμμα να τις δω. Επίσης λατρεύω τον κινηματογράφο. Είμαι σινεφίλ και μου αρέσει να βλέπω τόσο ανεξάρτητες και άγνωστες ταινίες όσο και εκείνες που έχουν κερδίσει βραβεία ή που έχουν κοστίσει 100 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό που μ’ αρέσει στη σειρά μας είναι η πρωτοτυπία του. Δεν υπάρχουν άλλες σειρές στην τηλεόραση μ’ αυτήν τη δυναμική. Δεν υπάρχουν αστυνομικά θρίλερ που να να διερευνούν τις διαπροσωπικές σχέσεις και το συναίσθημα της αγάπης.

Στη σειρά μας, κεντρικά θέματα είναι η αγάπη και η εμπιστοσύνη. Με ποιο τρόπο χτίζεις την εμπιστοσύνη; Έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου ότι θα κάνει το σωστό σε κάποιες καταστάσεις; Μιλώντας για την Emily, πώς εκείνη, με τα ψυχικά τραύματα που έχει μπορεί να αρχίσει να εμπιστεύεται κάποιον εκτός από τον εαυτό της; Αν έπρεπε να αναφέρω μία σειρά παρόμοια με τη δική μας αυτή θα ήταν η σκανδιναβική εκδοχή του «The Bridge». Διαθέτει όσα προσπαθούμε να πετύχουμε κι εμείς, δηλαδή ερμηνείες μεγάλου διαμετρήματος, σπουδαίο σενάριο και σκηνοθεσία και φωτογραφία την οποία συναγωνίζονται ο δικός μας σκηνοθέτης, ο Oded Ruskin, και ο δικός μας φωτογράφος, ο Nadav Hekselman, οι οποίοι έχουν πολύ υψηλά στάνταρντ.

Ο Oded Ruskin έχει αναφέρει ότι το «Absentia» είναι κάτι περισσότερο από ένα οικογενειακό δράμα.
Εγώ θα έλεγα ότι είναι ένα οικογενειακό δράμα, γιατί περιγράφει ένα δράμα που συμβαίνει σε μια οικογένεια. Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Διερευνούμε όλες αυτές τις σχέσεις. Τι κάνεις μέσα σ’ αυτές τις σχέσεις και σ’ αυτές τις καταστάσεις;

Αυτό που με γοήτευσε στο σενάριο είναι όταν εμφανίζεται η Alice, η νέα γυναίκα του Nick. Σ’ αυτό το σημείο, ένα κακό σενάριο θα ήταν πολύ εύκολο να παρουσιάσει ένα χαρακτήρα δύο διαστάσεων και να στρέψει το κοινό εναντίον της σαν να περιμένουν οι θεατές να τα ξαναβρούν ο Nick και η Emily κι αυτό το τρίτο πρόσωπο να εξαφανιστεί. Το δικό μας σενάριο δεν το κάνει αυτό. Το δικό μας σενάριο ασχολείται σοβαρά με το χαρακτήρα της Alice, τον κάνει τρισδιάστατο , παρουσιάζει την αγάπη μας με πολύ έντονα και αληθινά χρώματα, και εκείνη να είναι μια πολύ καλή μητέρα για ένα παιδί που δεν είναι δικό της αλλά το έχει υιοθετήσει με αγάπη. Όλα αυτά αποδεικνύουν την ποιότητα της σειράς μας. Σ’ αυτό το σημείο πολλές σειρές θα τα έκαναν μαντάρα, αλλά η δική μας αισθάνομαι ότι είναι πολύ διαφορετική.

Για το χαρακτήρα σου δεν υπάρχει ευτυχισμένο τέλος, σωστά; Δεν μπορείς να έχεις δύο συζύγους. Κάποια στιγμή στο τέλος θα πρέπει να διαλέξεις.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Θα ήθελα όμως να αλλάξω τις λέξεις σου, Είπες ότι θα πρέπει να διαλέξω, αλλά ίσως να διαλέξουν εκείνες. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω; Είναι και δική τους επιλογή αν θέλουν να είναι μαζί μου ή όχι. Θα πρέπει να διαλέξουμε και οι τρεις.

Ο Nick, παρόλο που είναι τρελά ερωτευμένος με κάποια, εκείνη εξαφανίζεται, αλλά αργότερα επιστρέφει . Προτού επιστρέψει εκείνος έχει ερωτευτεί κάποια άλλη, έχει φτιάξει μια νέα ζωή, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει χωρίσει από την πρώτη γυναίκα. Δεν σταμάτησε μάλιστα να είναι ερωτευμένος με εκείνη. Νόμιζε ότι έχει πεθάνει και τώρα βρίσκεται στη δύσκολη θέση να έχει έντονα συναισθήματα για δύο γυναίκες, που τον αγαπούν κι εκείνες. Όλα αυτά είναι περίπλοκα.

Υπάρχει η πιθανότητα ο χαρακτήρας σου να αρχίσει να γίνεται καχύποπτος, ακόμα και με τους φίλους του; Να νομίζει ότι κάποιος είναι μπλεγμένος σ’ αυτή την ιστορία και ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονταν στην αρχή;
Το συνωμοσιολογικό στοιχείο υπάρχει στη σειρά μας. Ναι υπάρχουν πολλά είδη συνωμοτικών στοιχείων σε αυτό το σόου, σίγουρα. Χωρίς να αποκαλύψω πολλά, έχει να κάνει με το θέμα της εμπιστοσύνης που ανέφερα πριν. Λυπάμαι, δεν μπορώ να πω περισσότερα.

Patrick Heusinger: «Το καθήκον μου είναι να λέω συναρπαστικές ιστορίες» - εικόνα 3

Πες μας κάτι αστείο που έχει συμβεί στη διάρκεια των γυρισμάτων.
Μου την έχουν ξανακάνει αυτή την ερώτηση. Θα σας απογοητεύσω. Είμαι το πιο βαρετό άτομο που έχεις γνωρίσει στη ζωή σου. Αυτό είναι το πρόγραμμα μου κάθε μέρα:. ξυπνάω, γυμνάζομαι στο διάδρομο που έχω νοικιάσει γιατί δεν με βολεύει το ωράριο του γυμναστηρίου στο ξενοδοχείο, ακολουθώ πρόγραμμα διατροφής. Έχω βγει με τους συναδέλφους μου στη σειρά και με το συνεργείο ελάχιστες φορές απλώς επειδή δεν έχω χρόνο. Όταν ξυπνάω το πρωί, τσεκάρω το ημερήσιο πρόγραμμά μου. Έχω μεγάλο φόρτο εργασίας. Έχουμε συνήθως μόνο μία μέρα ρεπό την εβδομάδα, το οποίο εκμεταλλεύομαι για να μελετήσω για την επόμενη μέρα. Εκτός από το ότι ο ρόλος μου είναι μεγάλος, έχω να εμβαθύνω σ’ όλα όσα σου είπα. Αισθάνομαι επείσης απαίσια για τη βοηθό μου, η οποία δεν μπορεί να πάρει ρεπό. Είναι συνέχεια μαζί μου, ενώ όταν έχω εγώ ρεπό πρέπει κι εκείνη να το περάσει προετοιμάζοντας την επόμενη εβδομάδα. Δεν βγαίνω έξω. Δεν κάνω αστεία στα γυρίσματα. Είμαι βαρετός κι αυτή ήταν μια ανόητη απάντηση.

Περίγραψέ μου μια συνηθισμένη μέρα στο Λος Άντζελες. Αυτό θα μπορούσε να είναι πιο ενδιαφέρον.
Είναι θαυμάσιες οι μέρες μου στο Λος Άντζελες. Κάνω ιππασία τρεις φορές την εβδομάδα έξω από την πόλη. Περνάω πολύ ώρα με τη σύντροφό μου και βλέπω ταινίες. Και το λέω ξανά, δεν βγαίνω έξω. Δεν πηγαίνω σε πάρτι. Δεν κάνω τίποτα. Δεν είμαι ένας τυπικός ηθοποιός του Χόλιγουντ.

Πριν από λίγες μέρες διάβαζα ένα άρθρο για τον διάσημο παίκτη του αμερικανικού φούτμπολ, τον Tom Brady και τον ζήλεψα ειλικρινά. Η ομάδα του κερδίζει συνέχεια. Είναι η καλύτερη ομάδα. Εκείνος θα μείνει στην ιστορία ως ο καλύτερος παίχτης του αθλήματος. Αλλά λατρεύω τον τρόπο ζωής του .Ζει για την οικογένειά του και για το άθλημά του. Αισθάνεται την υποχρέωση να δίνει όλες τις δυνάμεις του για τη δουλειά του, γιατί πληρώνεται πολύ καλά γι’ αυτό. Λένε ότι ακολουθεί ένα παλαβό πρόγραμμα διατροφής. Δεν τρώει ζάχαρη, δεν πίνει, είναι συγκεντρωμένος σ’ αυτό που κάνει και γι’ αυτό είναι ο καλύτερος.

Το καθήκον του είναι να είναι καλός στο άθλημά του κι αυτό το πετυχαίνει παραμένοντας συγκεντρωμένος σ’ αυτό. Παρομοίως, το δικό μου καθήκον είναι να αφηγούμαι ιστορίες κι αυτή την περίοδο η ιστορία που πρέπει να αφηγηθώ με τον καλύτερο τρόπο είναι εκείνη του «Absentia». Δεν θέλω να σκεφτεί κανείς ότι κάνω λάθη, ότι είμαι ψεύτικος ή ότι παπαγαλίζω το σενάριο. Δεν θέλω να πουν ότι κάνω μια αρπαχτή κι ότι παίζω για τα λεφτά. Θέλω όλοι να γοητευτούν από την αλήθεια του χαρακτήρα μου και να μην αμφισβητήσουν την ακεραιότητα τη δική μου και της σειράς. Αυτό είναι ένα ισχυρό και συναρπαστικό κίνητρο για μένα. Αυτό κάνει τους ανθρώπους να θαυμάζει τους σπουδαίους ηθοποιούς όπως η Meryl Streep και ο Bryan Cranston. Δεν παίρνουν τη δουλειά τους ελαφρά. Πόσες ιστορίες έχετε ακούσει για πάρτι στα οποία πηγαίνει η Meryl Streep;

Ποιες τηλεοπτικές σειρές σου αρέσουν;
Θα αναφέρω εκείνες που γνωρίζουν και συζητούν όλοι. Η καλύτερη σειρά όλων των εποχών είναι το «Breaking Bad». Είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάποια καλύτερη. Θα επέλεγα επίσης το «The Bridge»… την πρώτη σεζόν. Το αμερικανικό ριμέικ ήταν απαίσιο. Μου είναι δύσκολο να το λέω αυτό, γιατί πολλοί ηθοποιοί που δούλευαν σ αυτό ήταν εξαιρετικοί. Υπήρχαν πολλοί ταλαντούχοι άνθρωποι που δούλεψαν σ’ αυτό. Απλώς δεν λειτούργησε. Συμβαίνουν αυτά. Αλλά η πρωτότυπη σειρά ήταν το κάτι άλλο. Φυσικά, θα αναφέρω και το «Game of Thrones». Αν δεν σου αρέσει, τότε σταμάτα να βλέπεις τηλεόραση.

Άρα σου αρέσουν και οι πιο σκοτεινές σειρές.
Όχι απαραίτητα. Μου αρέσει το «Modern Family» και το «30 Rock». Μου αρέσει επίσης το «The Office», τόσο η αγγλική όσο και η αμερικανική εκδοχή. Είναι πολύ διαφορετικές, αλλά εξίσου καλές.

Πώς βρίσκεις το χρόνο να παρακολουθείς όλες αυτές τις σειρές που ανέφερες;
Η δουλειά μου είναι να παρακολουθώ τις σειρές που αρέσουν σε πολύ κόσμο. Αν δεν το κάνω, δεν θα ξέρω πώς εξελίσσεται η τηλεόραση και τι θέλει να βλέπει το κοινό. Αν παρακολουθούσα σειρές του 1970 και του 1980 δεν θα μπορούσα να καταλάβω πού πηγαίνει η τηλεόραση. Δεν θα ήταν παράλογο να συμμετέχω σε μια σειρά και να μην έχω δει έστω και ένα επεισόδιο του «Game of Thrones»; Αν δεν το έβλεπα, αν δεν ήξερα πώς αναπτύσσουν την ιστορία τους και το σενάριο, πόσο αιματηρό και βίαιο είναι, πώς το αποδέχεται το κοινό και γιατί το ενδιαφέρον του διατηρείται αμείωτο, τότε πώς θα κατάφερνα να είμαι καλός σε μια σειρά στην οποία συμμετέχω εγώ; Το «Breaking Bad» ανέτρεψε τα δεδομένα. Αν δεν το έβλεπα, πώς θα μπορούσα να δημιουργήσω μια εξίσου καλή σειρά; Με τύχη και ένστικτο δεν γίνεται καλή τηλεόραση. Πρέπει να βλέπεις καλή τηλεόραση.

Στη δεκαετία του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000 κανείς δεν ενδιαφερόταν για τις σειρές. Όλοι ήθελαν να παίζουν σε ταινίες. Τώρα όλα έχουν αλλάξει. Η Nicole Kidman πρωταγωνιστεί σε σειρά. Γιατί συνέβη αυτό;
Οι διαφορετικοί τρόποι αφήγησης προσφέρουν διαφορετικές ευκαιρίες. Από τη μεριά του ηθοποιού, θέλεις δέκα επεισόδια για να διεισδύσεις στην ψυχολογία ενός ανθρώπου ή δυόμισι ώρες το πολύ; Έχεις, λοιπόν, να επιλέξεις ανάμεσα σε δέκα ώρες για να αφηγηθείς μια ανθρώπινη ιστορία και ενενήντα λεπτά. Ποια είναι η πιο ελκυστική ευκαιρία; Το σίγουρο είναι ότι η πρώτη επιλογή θα σε οδηγήσει βαθύτερα στο χαρακτήρα. Απ’ αυτή την άποψη, μια κινηματογραφική ταινία είναι πιο δύσκολη για έναν ηθοποιό, γιατί πρέπει να δώσεις έμφαση στην κάθε στιγμή που βρίσκεσαι στην οθόνη. Δεν έχεις την πολυτέλεια να πεις την ιστορία ή να αναπτύξεις τους χαρακτήρες με αργό ρυθμό, όπως στην τηλεόραση. Αυτό είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τους ηθοποιούς που παίζουν στον κινηματογράφο.

Το τελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου του «Absentia» μεταδίδεται αποκλειστικά απόψε Τετάρτη 29 Νοεμβρίου στις 22:00 από το Novacinema4HD. Μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου η σειρά θα είναι διαθέσιμη στις υπηρεσίες Nova On Demand και Nova GO. Μέσα στον Δεκέμβριο θα μεταδοθεί από το Novacinema4HD ένας μαραθώνιος των επεισοδίων 6-10. Με το νέο έτος, η σειρά θα είναι και πάλι διαθέσιμη στις υπηρεσίες Nova On Demand και Nova GO, ενώ θα μεταδοθεί ξανά από τα κινηματογραφικά κανάλια της Nova.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τηλεόραση

Η σύγχρονη Αμερική μέσα από 5 πολιτικά ντοκιμαντέρ

Από τον Τραμπ στον JFK και τον Ρίγκαν, τέσσερις σύγχρονες σειρές και μια ταινία εστιάζουν σε καθοριστικές πολιτικές φιγούρες της πρόσφατης Ιστορίας των Η.Π.Α.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΑΛΑΦΑΤΗ
15/07/2024

Στην κορυφή της τηλεθέασης η ΕΡΤ1 με τον μεγάλο τελικό του EURO 2024

Μετα την μεγάλη βραδιά της Eurovision, το κανάλι της ΕΡΤ σπάει ένα ακόμα ρεκόρ τηλεθέασης.

Επέστρεψαν οι σειρές του FX "Chicago Med" και "Chicago Fire"

Δυο αμερικανικά δράματα "παίζουν" στη βραδινή ζώνη του FX με νέα επεισόδια κάθε Δευτέρα και Τρίτη.

Μνημόνιο Συνεργασίας Netflix και ΕΟΤ: "Streaming" σε όλο τον κόσμο για το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και το μεγάλο streamer ενώνουν τις δυνάμεις τους ανοίγωντας νέες προοπτικές για κοινές ενέργειες.

Οι κινηματογραφικές προτάσεις του ΕRTFLIX για τον Ιούλιο

To ελληνικό streamer φέρνει καλοκαίρι, αμερικανικό σινεμά και δύο ευρωπαϊκά φιλμ στη μικρή οθόνη.

"Η Νεαρή Γυναίκα και η Θάλασσα" έρχονται στο Disney+ με την Ντέιζι Ρίντλεϊ σε πρώτο ρόλο

Ένα ατμοσφαιρικό βιογραφικό δράμα αφηγείται μια ιστορία έμπνευσης και ενδυνάμωσης, σύντομα στο streamer της Disney.