Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες»

Ο ιθύνων νους μιας από τις πλέον ανερχόμενες ξενοδοχειακές οικογένειες στη Λατινική Αμερική, του Grupo Habita, μας μιλά με αφορμή το re-opening του ξενοδοχείου-μύθος «Boca Chica», στο Ακαπούλκο.

Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες»

Ο ιθύνων νους μιας από τις πλέον ανερχόμενες ξενοδοχειακές οικογένειες στη Λατινική Αμερική, του Grupo Habita, μας μιλά με αφορμή το re-opening του ξενοδοχείου-μύθος «Boca Chica», στο Ακαπούλκο.

Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες» - εικόνα 1
To "Boca Chica" στο Ακαπούλκο

«Δεν χτίζουμε ξενοδοχεία, δημιουργούμε εμπειρίες. Κάθε ξενοδοχείο μας “μιλάει” για τον τόπο στον οποίο βρίσκεται και είναι εμπνευσμένο από το περιβάλλον του. Ανοίξαμε το πρώτο το 2000 και η επιτυχία ήταν άμεση. Κανένα άλλο ξενοδοχείο στη Νότια Αμερική δεν διέθετε καλή αρχιτεκτονική, σύγχρονη τέχνη, πρωτότυπο εσωτερικό σχεδιασμό, δημιουργική μουσική και καλό φαγητό σε έναν ενιαίο χώρο. Έγινε αμέσως προορισμος. Αποφασίσαμε ότι θέλαμε ν’ ανοίξουμε κι άλλα ξενοδοχεία, αλλά το καθένα από αυτά να είναι εξαιρετικό. Με αυτό τον τρόπο γίναμε γνωστοί. Όχι ως αλυσίδα, αλλά ως δημιουργοί μοναδικών χώρων και εμπειριών.

Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες» - εικόνα 2
Ο Carlos Couturier

Αυτό που μας κάνει διαφορετικούς είναι η εντιμότητά μας. Ανακαλύπτουμε πάντα καινούργια ταλέντα. Δουλεύουμε με ανερχόμενους αρχιτέκτονες, νέους σχεδιαστές εσωτερικών χώρων, σεφ και graphic designers, καλούς DJs. Παίρνουμε ρίσκα. Ο όρος design hotel βρίσκεται συνεχώς σε εξέλιξη. Δεν έχει να κάνει πια με λευκούς τοίχους και trendy επίπλωση. Επιλέγεις να μείνεις σε αυτά τα design hotels όχι για το design τους, αλλά επειδή και οι άλλοι επισκέπτες είναι άνθρωποι σαν κι εσένα – που ταξιδεύουν πολύ και είναι έξυπνοι ταξιδιώτες.

Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες» - εικόνα 3
Δωμάτιο στο "Boca Chica"

Το “Boca Chica” είναι ένα σέξι ξενοδοχείο, σε μια πόλη όπως το Ακαπούλκο, που είναι μια μείξη του Ρίο, της Punta del Este και του Μαϊάμι. Αποπνέει την αίσθηση των ’50s αλλά και την άνεση που χαρακτηρίζει το 2010. Θα μπορούσε να είναι το ξενοδοχείο μιας ταινίας του James Bond.

Carlos Couturier: «Δεν δημιουργούμε ξενοδοχεία, αλλά εμπειρίες» - εικόνα 4
Άποψη της πισίνας του "Habita" στο Μέξικο Σίτι

Αναζητώ τη γνησιότητα. Ένα ξενοδοχείο με ψυχή. Το τέλειο ξενοδοχείο για μένα θα ήταν χτισμένο από τον Peter Zunthor σε ένα νησί στην Μπάχα Καλιφόρνια, με φαγητό από το “Milos” στο Μόντρεαλ, μουσική από Κουβανούς τραγουδιστές και αρώματα πορτοκαλιάς... Το μέλλον στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα έχει να κάνει με την απλότητα και όχι με την υπερβολή όπως στο παρελθόν. Η τωρινή πραγματικότητα είναι βαρετή. Πρέπει να χτίζουμε ξενοδοχεία που αντέχουν στο χρόνο, που προωθούν το ευ ζην, χρησιμοποιούν πολύ λίγο την τεχνολογία μέσα στο δωμάτιο και σερβίρουν υγιεινά μενού. Ξενοδοχεία που σου προσφέρουν ωραία όνειρα όταν ακουμπάς στο μαξιλάρι των δωματίων τους». Πληροφορίες: www.hotelhabita.com, www.designhotels.com

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Πώς εξελίχθηκε η τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες το τρίτο τρίμηνο του 2024

Η φετινή τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες ανέδειξε σημαντικές αυξομειώσεις στα έσοδα των κλάδων καταλυμάτων και εστίασης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/11/2024

Αράχοβα: Ένας από τους κορυφαίους χειμερινούς προορισμούς στην Ευρώπη για το 2025

Η Αράχοβα, δημοφιλής χειμερινός προορισμός στην Ελλάδα, αναδείχθηκε ανάμεσα στους 14 κορυφαίους στην Ευρώπη για το 2025, σύμφωνα με το περιοδικό TimeOut.

Αυτές είναι οι πιο φιλικές πόλεις του κόσμου

Τα αποτελέσματα της 37ης Ετήσιας Έρευνας του κοινού του Condé Nast Traveler καλύπτουν περιοχές από τον Καναδά μέχρι τη Νοτιοανατολική Ασία.

Ανακαλύπτοντας την Κεντρική Ευρώπη: Βιέννη, Βουδαπέστη και Μπρατισλάβα σε μια μαγευτική περιήγηση

Πήγαμε σε τρεις από τις πιο γοητευτικές πόλεις της Κεντρικής Ευρώπης και ζήσαμε ένα ταξίδι γεμάτο ιστορία, τέχνη και αξέχαστες στιγμές.

Ανταπόκριση απ’ τη World Travel Market 2024: Προορισμοί και τάσεις

Η πιο πετυχημένη WTM έως τώρα συγκέντρωσε και πάλι στο Λονδίνο μεγάλους παίχτες της βιομηχανίας του ταξιδιού για συζητήσεις με κριτική σκέψη και ανεβασμένη διάθεση.

Η Airbnb μετατρέπει το Κολοσσαίο σε αρένα μονομάχων

Με την ταινία "Μονομάχος ΙΙ" να κατακτά τις κινηματογραφικές αίθουσες, η Airbnb αποφάσισε να κεφαλαιοποιήσει τον ενθουσιασμό γύρω από την αρχαία Ρώμη, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία που επιτρέπει στους επισκέπτες.

Εξερευνώντας μερικά από τα καλύτερα χιονοδρομικά κέντρα στην Ευρώπη

Τα ευρωπαϊκά χιονοδρομικά κέντρα μεταμορφώνονται κάθε χειμώνα σε πραγματικούς παραδείσους για τους λάτρεις του σκι και των χειμερινών σπορ.