Είναι αλήθεια ότι οι όλο και περισσότερες χρυσές και αργυρές λίστες ξενοδοχείων, πόλεων κ.λπ. επαναλαμβάνονται επικίνδυνα. Τα ετήσια βραβεία του περιοδικού «Wallpaper» όμως μας τράβηξαν το ενδιαφέρον, αφού εξακολουθούν να αποτελούν σημείο αναφοράς για τους design conscious και φιλτράρουν μέσα από ένα άλλο πρίσμα την ταξιδιωτική βιομηχανία.
Είναι αλήθεια ότι οι όλο και περισσότερες χρυσές και αργυρές λίστες ξενοδοχείων, πόλεων κ.λπ. επαναλαμβάνονται επικίνδυνα. Τα ετήσια βραβεία του περιοδικού «Wallpaper» όμως μας τράβηξαν το ενδιαφέρον, αφού εξακολουθούν να αποτελούν σημείο αναφοράς για τους design conscious και φιλτράρουν μέσα από ένα άλλο πρίσμα την ταξιδιωτική βιομηχανία. Η Κωνσταντινούπολη λοιπόν ψηφίστηκε ως η καλύτερη πόλη, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά το πετυχημένο δυναμικό, νεανικό και πρωτοποριακό «επαναλανσάρισμα» της γειτόνισσας, που δεν μένει κολλημένη στο αυτοκρατορικό παρελθόν της. Όπως μάλιστα υποστηρίζουν μερικοί από τους hot designers της Πόλης που μιλάνε στο περιοδικό, η συμβολή του κράτους στο boom που έγινε ήταν ιδιαίτερα σημαντική κυρίως μέσω της καθιέρωσης νέων τμημάτων design στο πανεπιστήμιο. Δεν είναι τυχαίο που τόσο το hip ανατολίτικο εστιατόριο «Hakassan» όσο και το πολυκατάστημα «Harvey Nichols» άνοιξαν, μετά το Λονδίνο, παραρτήματα στην Κωνσταντινούπολη. Αλλά και το καλύτερο καινούργιο εστιατόριο, σύμφωνα με το «Wallpaper», βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη· λέγεται «Muzede Changa» (φωτό) και φέρει την υπογραφή του ανερχόμενου design διδύμου Autoban. Καλύτερο ξενοδοχείο, απ' την άλλη, αναδείχτηκε το «Home» (www.homebuenosaires.com), επιβεβαιώνοντας το trend symbol που απολαμβάνει αυτό τον καιρό το Μπουένος Άιρες. Καλύτερο spa ψηφίστηκε το «Caudelie Vinotherapie» στο ξενοδοχείου «Marques de Riscal» του Frank Gehry, για το οποίο έχουμε γράψει ήδη, όπως και για την ισπανική αλυσίδα Hospes, που επαναπροσδιόρισε την έννοια του παραδοσιακού ξενοδοχείου στην Ισπανία και αναδείχτηκε καλύτερη αλυσίδα.