Η Ελλάδα συνεχίζει να διακρίνεται στον χώρο της διαφήμισης, με μια ακόμα μεγάλη επιτυχία για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ). Η καμπάνια που υλοποίησε ο ΕΟΤ στη Γαλλία κατά τη διάρκεια των πρόσφατων Ολυμπιακών Αγώνων, προβάλλοντας τη χώρα μας ως τον απόλυτο προορισμό για διακοπές, απέσπασε τέσσερα βραβεία ERMIS 2025. Μεταξύ αυτών, συμπεριλαμβάνεται και το κορυφαίο βραβείο GRAND ERMIS, το οποίο απονεμήθηκε στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Ωδείο Αθηνών την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου.
Η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ είχε ως κεντρικό άξονα το λογότυπο της ελληνικής φιλοξενίας, συνδυάζοντας τα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων με τα φυσικά τοπία της Ελλάδας. Τα χρυσαφί ελληνικά ηλιοβασιλέματα, οι ασημένιες αποχρώσεις του ελληνικού βυθού και η χάλκινη άμμος των ελληνικών παραλιών αποτέλεσαν βασικά στοιχεία της οπτικής ταυτότητας της καμπάνιας. Οι μοναδικές αυτές εικόνες προβλήθηκαν στις οθόνες και τις διαφημιστικές πινακίδες του Παρισιού, αναδεικνύοντας την Ελλάδα ως κορυφαίο προορισμό διακοπών για Γάλλους και διεθνείς επισκέπτες.
Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Ogilvy για τον ΕΟΤ, βραβεύτηκε στις εξής κατηγορίες:
- GRAND ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR
- GOLD ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα: Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Τουρισμός, Αναψυχή, Συγκοινωνίες, Άλλα)
- GOLD ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα: Σειρά Έργων)
- SILVER ERMIS – Κατηγορία AD OUTDOOR (Ομάδα: Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Τουρισμός, Αναψυχή, Συγκοινωνίες, Άλλα)
Με αφορμή αυτή τη σημαντική επιτυχία, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Ανδρέας Φιορεντίνος, δήλωσε: "Αποτελεί χαρά και τιμή για εμάς η συνέχιση της επιτυχίας και της αναγνώρισης των διαφημιστικών προσπαθειών του ΕΟΤ, σε αυτή την ψηφιακή εποχή. Στόχος μας είναι να προβάλλουμε την Ελλάδα ως τον ιδανικό προορισμό για αξέχαστες διακοπές, μέσα από μηνύματα που την ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και κεντρίζουν το ενδιαφέρον του κοινού μας. Ευχαριστούμε τη διαφημιστική εταιρεία και όλα τα στελέχη του Οργανισμού για την αφοσίωση στην ποιότητα και την εξαιρετική δουλειά που παρουσίασαν, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην άριστη απόδοση αυτής της καμπάνιας. Φέτος, αναμένουμε να ξεπεράσουμε για πρώτη φορά τα 2 εκατομμύρια Γάλλους τουρίστες στην Ελλάδα."