Η ελληνική τουριστική βιομηχανία κέρδισε μια σημαντική ψήφο εμπιστοσύνης από την Ιαπωνία με τη διεξαγωγή του Greek Tourism Workshop Tokyo 2024, που ολοκληρώθηκε την Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου. Η εκδήλωση αυτή συγκέντρωσε 67 Ιάπωνες τουριστικούς πράκτορες στο Hotel Gajoen Tokyo, αναδεικνύοντας τη σημασία της ελληνικής τουριστικής αγοράς για τη χώρα της Ανατολικής Ασίας.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Tourism Media & Events, με την υποστήριξη του Υπουργείου Εξωτερικών και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Τιμώμενη Περιφέρεια ήταν η Κεντρική Μακεδονία, η οποία παρουσιάστηκε με τον καλύτερο τρόπο από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τουρισμού της ΠΚΜ, κ. Λεωνίδα Τσιαντή. Η παρουσίαση ανέδειξε τα πλεονεκτήματα της περιοχής και τη σημασία της αγοράς της Ιαπωνίας για την ελληνική τουριστική βιομηχανία.
Η εκδήλωση χαιρέτησε η Γραμματέας Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Β΄ της Πρεσβείας της Ελλάδας στο Τόκιο, κα Μαρίνα Σπανού, και η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, κα Βίκυ Χατζηβασιλείου. Σημαντική ήταν επίσης η παρουσία του κ. Tadashi Shimura, εκπροσώπου της Ιαπωνικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (JATA), που επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον των Ιαπώνων για τον ελληνικό τουρισμό.
Η εκδήλωση στο Τόκιο αποτελεί ένα μέρος του προγράμματος εξωστρέφειας της Tourism Media & Events, που συνεχίζεται με το Greek Tourism Roadshow στην Ουτρέχτη στις 22 Οκτωβρίου και στην Αμβέρσα στις 24 Οκτωβρίου 2024. Ακολουθεί το Greek Luxury Tourism Workshop στο Σικάγο στις 21 Νοεμβρίου, εστιάζοντας στην προβολή του ελληνικού τουρισμού πολυτελείας. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με το Greek Tourism Workshop στη Φρανκφούρτη στις 4 Δεκεμβρίου 2024.
Η συμμετοχή και η υποστήριξη των σημαντικών φορέων του ελληνικού τουρισμού, όπως ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Enterprise Greece, η Fraport Greece, η Aegean Airlines και το "Ελληνικό Πρωινό" του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Ελλάδας να προωθήσει τον τουρισμό της στην ιαπωνική αγορά και να επενδύσει σε νέες ευκαιρίες συνεργασίας.