Όσλο: Δεν το λες και πόλη! Το ευφυές spot του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης δίνει μαθήματα marketing

Με πρωταγωνιστή έναν αγέλαστο millennial, το ευφυέστατο τρειλεράκι του Visit Oslo μεγαλώνει τη λαχτάρα μας να ανακαλύψουμε τη νορβηγική πρωτεύουσα.

Όσλο

"Μεγάλωσα εδώ. Και ζω προσωρινά εδώ. Δυστυχώς”, λέει ο 31χρονος Halfdan καθώς κόβει βόλτες σε μια πόλη που "νιώθει σα χωριό”, τη γυρνάς απ’ άκρη σ’ άκρη σ’ ένα μισάωρο, με την αστραφτερή, μινιμαλιστική Όπερα του Όσλο και τα γαλήνια νερά του Oslofjord να εναλλάσσονται στο φόντο, και πετυχαίνεις στη μια γωνία τον πρωθυπουργό, στην άλλη το βασιλιά.  "Δοκίμασε κάτι τέτοιο στη Νέα Υόρκη ή το Παρίσι”, σε προτρέπει, απογοητευμένος.

"Ιs it even a city?” ("είναι αυτό πόλη;”), αναρωτιέται με παράπονο χαλαρώνοντας στους καταπράσινους λόφους στο κέντρο της πρωτεύουσας. Σύμφωνα με τον ανίατα στραβωμένο Halfdan, "όλα είναι τόσο διαθέσιμα. Δεν υπάρχει αποκλειστικότητα”.

Όσλο: Δεν το λες και πόλη! Το ευφυές spot του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης δίνει μαθήματα marketing - εικόνα 1
Προνομιακή θέα στο Oslofjord απ' τη μινιμαλιστική όπερα.

Ενθουσιώδεις ντόπιοι κάνουν βουτιές στα πεντακάθαρα νερά του φιορδ, που απλώνονται μπροστά απ’ τα πιο διάσημα αξιοθέατα στην καρδιά του Όσλο; "Αηδία”.

Μπορείς να δεις την παγκοσμίως διάσημη "Κραυγή” του Μουνκ χωρίς να περιμένεις τουλάχιστον κανα δίωρο στην ουρά; "Δεν είναι και η Μόνα Λίζα” (αναστεναγμός).

Μπαίνεις αυθόρμητα σ’ ένα καλό εστιατόριο και βρίσκεις άμεσα τραπέζι για να δοκιμάσεις λιγουρευτά ντόπια πιάτα; "Και δεν είμαι καν διάσημος. Τι σου λέει αυτό;”

Όπως και μια καλή σχέση -αν δεν στο παίζει και λίγο δύσκολη, πιο το νόημα;

Στο αντίθετο άκρο του "Ζήσε το μύθο σου”, το πανέξυπνο διαφημιστικό του Visit Oslo, του επίσημου ταξιδιωτικού οδηγού για τη νορβηγική πρωτεύουσα, ανοίγει με το "Δεν θα ερχόμουν εδώ, για να ‘μαι ειλικρινής”, καταστρέφοντας ολοκληρωτικά τις άμυνές μας με κάθε ειρωνική νέα ατάκα και απολαυστικό ταξιδιωτικό ντριμπλάρισμα, μέχρι να φτάσουμε ένα βήμα απ’ το να κλείσουμε αεροπορικά εισιτήρια. Στην πορεία, έχει συγκεντρώσει ήδη 445 χιλιάδες προβολές στο YouTube, μέσα σε δύο εβδομάδες.

Όσλο: Δεν το λες και πόλη! Το ευφυές spot του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης δίνει μαθήματα marketing - εικόνα 2
Shopping, εστιατόρια και καφέ πάνω στο νερό στη συνοικία Aker Brygge.

Βλέπεις, το Όσλο δεν έχει ανάγκη να σε πείσει -κι ούτε θέλει να είναι ένα άλλο Παρίσι ή Νέα Υόρκη. Άγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητά του, σε προκαλεί να το ανακαλύψεις. Πέρα απ’ τα προφανή προσόντα του -παγκοσμίου επιπέδου τέχνη και πολιτισμός, αρχιτεκτονική, υπέροχη φύση μια ανάσα απ’ την πόλη- είναι, απλά, άνετο με τον πραγματικό εαυτό του. Κι αυτή η απροσποίητη, αγχολυτική χαλαρότητα των "Oslopolitans” είναι μεταδοτική, δίνοντας νέο νόημα σ’ ένα συνηθισμένο city break. Όπως και σε μια καλή σχέση -υπάρχει, τελικά, τίποτα πιο γοητευτικό απ’ την  αυτοπεποίθηση;           

Όσλο
                                                                 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Η παραδοσιακή κρητική διατροφή είχε την τιμητική της στο ξενοδοχείο Amirandes της Grecotel

Τι κρατάμε από το ετήσιο συνέδριο "Κρητικός τρόπος ζωής – Μεσογειακή παράδοση και σύγχρονες εφαρμογές" που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Amirandes της Grecotel, στην Κρήτη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΛΕΝΑ ΓΚΟΒΑΡΗ
21/11/2024

"Γκιομπεκλί Τεπέ": Έκθεση στο Κολοσσαίο για ένα από τα αρχαιότερα μνημεία στον κόσμο

Μια καθηλωτική εμπειρία που αφορά τις απαρχές του ανθρώπινου πολιτισμού.

Πώς εξελίχθηκε η τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες το τρίτο τρίμηνο του 2024

Η φετινή τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες ανέδειξε σημαντικές αυξομειώσεις στα έσοδα των κλάδων καταλυμάτων και εστίασης.

Αράχοβα: Ένας από τους κορυφαίους χειμερινούς προορισμούς στην Ευρώπη για το 2025

Η Αράχοβα, δημοφιλής χειμερινός προορισμός στην Ελλάδα, αναδείχθηκε ανάμεσα στους 14 κορυφαίους στην Ευρώπη για το 2025, σύμφωνα με το περιοδικό TimeOut.

Αυτές είναι οι πιο φιλικές πόλεις του κόσμου

Τα αποτελέσματα της 37ης Ετήσιας Έρευνας του κοινού του Condé Nast Traveler καλύπτουν περιοχές από τον Καναδά μέχρι τη Νοτιοανατολική Ασία.

Ανακαλύπτοντας την Κεντρική Ευρώπη: Βιέννη, Βουδαπέστη και Μπρατισλάβα σε μια μαγευτική περιήγηση

Πήγαμε σε τρεις από τις πιο γοητευτικές πόλεις της Κεντρικής Ευρώπης και ζήσαμε ένα ταξίδι γεμάτο ιστορία, τέχνη και αξέχαστες στιγμές.

Ανταπόκριση απ’ τη World Travel Market 2024: Προορισμοί και τάσεις

Η πιο πετυχημένη WTM έως τώρα συγκέντρωσε και πάλι στο Λονδίνο μεγάλους παίχτες της βιομηχανίας του ταξιδιού για συζητήσεις με κριτική σκέψη και ανεβασμένη διάθεση.