Στη φετινή μεγαλύτερη ετήσια συνάντηση του κλάδου των ευρωπαϊκών αερομεταφορών "Routes Europe 2024" (22-24 Απριλίου) που έγινε στο ‘Ααρχους, στη Δανία, το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέκτησε ξανά την πρώτη θέση για τη στρατηγική μάρκετινγκ και τις ενέργειές του για την ανάπτυξη της αγοράς της Αθήνας, στην κατηγορία άνω των 20 εκατομμυρίων επιβατών.
Η ψήφος και η διαδικασία απόφασης ανήκουν αποκλειστικά στις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επιβραβεύουν την αριστεία στην αεροπορική ανάπτυξη παγκοσμίως. Στη φετινή διάκριση, στην ίδια κατηγορία με το αεροδρόμιο της Αθήνας ήταν υποψήφια για διάκριση τα αεροδρόμια: Istanbul IGA, Rome Fiumicino, Brussels Airport, και Vienna Airport.
Η φετινή υποψηφιότητα του αεροδρομίου, που κέρδισε τις εντυπώσεις και στο δημιουργικό σκέλος εστιάζοντας στην τέχνη της στρατηγικής αλλά και στη "μεγάλη σκακιέρα" του ευρύτερου χώρου των διεθνών αερομεταφορών, παρουσίασε τα αναπτυξιακά επιτεύγματα της αγοράς της Αθήνας: Το 2023 διακινήθηκαν συνολικά μέσω του αεροδρομίου της Αθήνας 28,17 εκατ. επιβάτες, επίδοση αυξημένη κατά 24% σε σύγκριση με το 2022 και κατά 10,2% σε σύγκριση με το 2019, ενώ και το πρώτο τρίμηνο του 2024, η ανοδική τάση της κίνησης είναι θεαματική, καταγράφοντας επιδόσεις αυξημένες κατά 16,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Παράλληλα, στο δίκτυο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών έχουν προστεθεί για το καλοκαίρι του 2024, 5 νέοι προορισμοί, 8 επιπλέον αεροπορικές εταιρείες και 19 επιπρόσθετα δρομολόγια σε υφιστάμενες συνδέσεις.