Πείτε μας λίγα πράγματα για εσάς.
Θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου ως ένα καθαρά "ξενοδοχειακό προϊόν". Σπούδασα ξενοδοχειακά στη Γαλλία από την οποία κατάγομαι και κατόπιν η καριέρα μου με οδήγησε σε μια σειρά από κορυφαίες ξενοδοχειακές θέσεις διεθνώς και σε όλες τις ηπείρους. Από την Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και το Λονδίνο βρέθηκα στην Καζαμπλάνκα, την Ινδία, το Σικάγο και τη Βραζιλία, για να επιστρέψω ύστερα στη Γαλλία και πιο συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο "Martinez" στις Κάνες όπου βρισκόμουν τα τελευταία τέσσερα χρόνια προτού μετακομίσω στην Ελλάδα για το άνοιγμα του "One&Only Aesthesis".
Τι είναι αυτό που έκανε την One&Only να επιλέξει την Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα την Αθήνα ως τον επόμενο προορισμό της;
Η αλήθεια είναι πως δεν δραστηριοποιούμαστε σε αστικά περιβάλλοντα και ως εκ τούτου δεν θα βρεις ένα ξενοδοχείο μας στο Λονδίνο λ.χ. ή στη Νέα Υόρκη. Η Αθήνα όμως είναι από τις πόλεις που ξεχωρίζουν και αυτό διότι καταφέρνει να συνενώσει μαγικά τον ήλιο σε ετήσια βάση με την κουλτούρα, την ιστορία και ένα εξαιρετικό παραλιακό μέτωπο που σου επιτρέπει να δημιουργήσεις ένα resort με leisure χαρακτήρα όπως τα δικά μας. Επιπλέον, θεωρούμε πως η Αθήνα είναι το "new kid on the block" στον τομέα της φιλοξενίας και οι προοπτικές για το μέλλον είναι πολλές και μεγάλες. Αυτά είναι που διέγνωσε η Grivalia, που αποτελεί τον στρατηγικό μας επενδυτή, αλλά και εμείς ως όμιλος προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα καινούργιο One&Only.
Ποιες είναι οι βασικές αρχές της φιλοσοφίας του brand που το κάνουν μοναδικό;
Σε αντίθεση με άλλα μεγάλα resort, είμαστε ιδιαίτερα προσανατολισμένοι στις οικογένειες και την ίδια στιγμή αρκετά "ζωηροί". Δεν εννοώ προφανώς πως κοντά μας δεν θα καταφέρετε να ξεκουραστείτε, όμως σε ένα "One&Only" έχεις την αίσθηση πως διαρκώς κάτι συμβαίνει. Το κομμάτι του φαγητού και του ποτού είναι πάντα εκπληκτικό, καθώς είμαστε το μόνο brand διεθνώς που έχει ταυτόχρονη συνεργασία με πολλούς επώνυμους σεφ για τα εστιατόρια του, και γενικότερα δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία που θα βιώσεις έξω από το δωμάτιο σου, η οποία θέλουμε να είναι γεμάτη εκπλήξεις. Για παράδειγμα εδώ ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τρεις σεφ διεθνώς καταξιωμένους με αστέρι Michelin, θα υπάρχει ένα εξαιρετικό spa, ενώ το kids club θα λειτουργεί με τη σφραγίδα της παγκοσμίως διάσημης Worldwide Kids.
Πώς σκοπεύετε να εφαρμόσετε αυτές τις βασικές αρχές στο αθηναϊκό περιβάλλον του "One&Only Aesthesis"; Το τοπικό στοιχείο είναι κάτι που το λαμβάνετε υπόψη;
Πάντα δανειζόμαστε στοιχεία από την τοπική κουλτούρα, προσαρμοζόμαστε σε αυτή και αυτό είναι κάτι που επίσης μας χαρακτηρίζει. Κοιτάξτε το όνομα μας που ακόμα και αυτό είναι ελληνικό και έχει και αυτό τη σημασία του. Θέλουμε να κινητοποιεί τις αισθήσεις και την ίδια στιγμή να σε προϊδεάζει για αυτό που πρόκειται να γευτείς στο πιάτο σου, τα καλλυντικά που θα βρεις στο δωμάτιο σου, το προσωπικό που θα σε περιποιηθεί και προέρχεται στην περίπτωση μας σε ποσοστό 80% από την Ελλάδα. Οι περισσότεροι προμηθευτές μας είναι εγχώριοι, δεν θα βρείτε για παράδειγμα σολομό σε κανένα μενού μας διότι δεν είναι ελληνικό ψάρι, χρησιμοποιούμε προϊόντα fair trade, καθόλου πλαστικό και όλα είναι βιοδιασπώμενα. Με όλα αυτά θέλω να τονίσω πως είμαστε εδώ για να κάνουμε κάτι που θα κρατήσει και έχει την Ελλάδα στο επίκεντρο, είτε μιλάμε για το "One&Only" της Αθήνας, είτε για τα μελλοντικά ανοίγματα του ομίλου που έρχονται, με επόμενο το νησί της Κέας.
Και όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι; Θα έχει και αυτό ελληνικό χρώμα;
Βεβαίως και ιδιαίτερα έντονο θα έλεγα. Βρισκόμαστε σε μια χαρισματική περιοχή, αυτή των Αστεριών της Γλυφάδας, συνώνυμη της πολυτέλειας των δεκαετιών του ΄60 και του ’70, και διάσημη ακόμα και έξω από την Ελλάδα ως το Μπέβερλι Χιλς της Αθήνας. Αυτό το κόνσεπτ και την αίγλη από τα παλιά θελήσαμε να αναβιώσουμε φέρνοντας τα στο σήμερα και οι K-Studio, AUDO, A6Architects και MuzaLab που ανέλαβαν τη "σκηνογραφία" έκαναν πρώτα μια τεράστια έρευνα προτού αναπλάσουν στη συνέχεια με μεγάλη επιτυχία στοιχεία από την ατμόσφαιρα εκείνης της εποχής. Έτσι, δεν θα αισθανθείς πως μπαίνεις σε ένα ολοκαίνουργιο resort αλλά σε μια ραφιναρισμένη και σοφιστικέ εκδοχή των Αστεριών, ενισχυμένη με μεγάλους κοινόχρηστους χώρους, έμφαση στην ιδιωτικότητα, καθαρές γραμμές, φυσικά υλικά όπως το ξύλο και η πέτρα αλλά και άφθονο ηλιακό φως που αποτελεί με μελετημένο τρόπο μέρος του design. Από τα παλιά κρατήσαμε ακόμα την ονομασία bungalow για τα δωμάτια που θα είναι 95, ενώ θα υπάρχουν ακόμα ορισμένες σουίτες, βίλες και στο μέλλον ιδιωτικές κατοικίες προς πώληση στην άκρη της χερσονήσου.
Μιλήστε μας για τη γαστρονομική διάσταση της εμπειρίας.
Η γαστρονομία είναι πυλώνας στην απόλαυση της καλής ζωής και κομμάτι της προσωπικότητας μας. Είμαστε λοιπόν ιδιαίτερα υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με τον κορυφαίο σεφ της Ελλάδας, Έκτορα Μποτρίνι, ο οποίος θα έχει μια ευρεία γενική γαστρονομική εποπτεία στο resort που θα ξεκινά από το πρωινό και θα απλώνεται ανάμεσα σε άλλα στα μενού που θα σερβίρονται στο beach club "Thimisi", το pool bar "Minima", το cocktail bar "Alelia" και θα κορυφώνεται στο εστιατόριο "Ora by Ettore Botrini". Επίσης φέρνουμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα έναν από τους καλύτερους σεφ της Ισπανίας, τον Paco Morales, ο οποίος θα παρουσιάσει το καινούργιο του κόνσεπτ "El Bar" που επικεντρώνεται στα σοφιστικέ tapas και θα βρίσκεται σε ένα όμορφο rooftop στην Agora του resort.
Τι το διαφορετικό πιστεύετε ότι θα φέρει το άνοιγμα του "One&Only Aesthesis" σε λίγες ημέρες;
Όλα στην Ελλάδα έχουν να κάνουν με τη γιορτή και τη χαρά της ζωής. Σκοπός μας είναι να περνάμε καλά όλο το χρόνο και αυτό είναι κάτι που θέλουμε να δείξουμε πρώτα απ’όλα στους ξένους επισκέπτες μας, οι οποίοι μπορεί να μην γνωρίζουν ότι η γιορτή στην Ελλάδα δεν έχει εποχή αλλά συνεχίζεται και τον χειμώνα. Επιπλέον τα εστιατόρια και οι εγκαταστάσεις μας θα είναι ανοιχτά κατόπιν κράτησης και σε εξωτερικούς επισκέπτες και αυτό διότι θέλουμε να αποτελούμε κομμάτι της ζωής της πόλης και οι Αθηναίοι να μας επισκέπτονται για το φαγητό, το ποτό και την καλοπέραση τους. Στόχος μας είναι να γίνει το "One&Only Aesthesis" όχι μόνο το κορυφαίο resort της Ελλάδας αλλά και ένα από τα καλύτερα του κόσμου σε ό,τι έχει να κάνει με το σέρβις και την εμπειρία που θα είναι μοναδικά.