Η εικόνα στη Μύκονο, στο ισχυρό brand name του ελληνικού τουρισμού, συνώνυμο των luxury διακοπών και της χλιδής, είναι φέτος διαφορετική και αυτό άρχισε να γίνεται εμφανές στους επιχειρηματίες του νησιού ήδη από την αρχή της σεζόν. Μιλούν για το "σοκ" του Μαΐου και του Ιουνίου, με χαμηλή τουριστική κίνηση- κάτι πρωτόγνωρο για τα δημοφιλή σοκάκια της Μυκόνου- και πληρότητες στα ξενοδοχεία χαμηλότερες και από 50%.
Τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης ήρθαν απλά να επιβεβαιώσουν όσα έβλεπε η αγορά. Σύμφωνα με τη Fraport, η Μύκονος είχε πτώση στον αριθμό των αεροπορικών αφίξεων κατά 8,3% το Μάιο συγκριτικά με το Μάιο του 2022.
Δείτε περισσότερα στο capital.gr