Το διεθνές στοίχημα των Coco-mat Hotels

Ένα νέο διεθνές δίκτυο ξενοδοχείων γεννιέται με σημείο αναφοράς μια εμπειρία αυθεντικής φιλοξενίας με οικολογικό χαρακτήρα κι ελληνικό DNA, η οποία δεν εξαντλείται σε μάρκετινγκ τρικ.

Το διεθνές στοίχημα των Coco-mat Hotels

Ένα νέο διεθνές δίκτυο ξενοδοχείων γεννιέται με σημείο αναφοράς μια εμπειρία αυθεντικής φιλοξενίας με οικολογικό χαρακτήρα κι ελληνικό DNA, η οποία δεν εξαντλείται σε μάρκετινγκ τρικ.

Το διεθνές στοίχημα των Coco-mat Hotels - εικόνα 1

Το βασικό που έχουμε να προσφέρουμε ως χώρα είναι η φιλοξενία όπως τη μάθαμε από τους γονείς μας, με τους μπατζανάκηδες, τους θείους και τα ξαδέρφια να είναι πάντα ευπρόσδεκτοι στο σπίτι μας. Ποιος ξένος ξέρει τι σημαίνει “μπατζανάκης”; Και το άλλο στο οποίο πρέπει να στοχεύσουμε είναι καθετί ελληνικό να γίνει αυτομάτως συνώνυμο με το “πράσινο”, το αγνό. Είμαστε μια χώρα πολύ μεγαλύτερη από την Ολλανδία και δεν παράγουμε τίποτε, δεν έχουμε καμινάδες. Γιατί λοιπόν να είναι πιο αγνά τα bio προϊόντα που φυτρώνουν στα θερμοκήπια της Ολλανδίας απ’ ό,τι αυτά που βγαίνουν στα βουνά μας μόνο με τον ήλιο; Τώρα, αν θα έχουν τη σχετική πιστοποίηση ακόμη καλύτερα».

Το διεθνές στοίχημα των Coco-mat Hotels - εικόνα 2

Ακούγοντας τον Πολ Ευμορφίδη να μιλάει για τη φιλοσοφία της φιλοξενίας στην πίσω αυλή του «Coco-mat Hotel Nafsika» στην Κηφισιά, με τα δεντρολίβανα να ευωδιάζουν τριγύρω, όλα τα κομματάκια που συνθέτουν το ιδιαίτερο παζλ της εμπειρίας Coco-mat μπαίνουν στη θέση τους: από τη θερμή χειραψία της νεαρής κοπέλας με το τζιν στο σαλόνι (εδώ δεν υπάρχει ρεσεψιόν) μέχρι το χαρουπόμελο και τη γύρη στο πρωινό και από τα λαχανικά από το μποστάνι στη σαλάτα, διά χειρός Αθηναγόρα Κωστάκου (θα επιμελείται το μενού των ξενοδοχείων), μέχρι το honesty bar από το οποίο μπορείς να πάρεις ό,τι θέλεις κρατώντας λογαριασμό.

Το διεθνές στοίχημα των Coco-mat Hotels - εικόνα 3

Από τη Βυτίνα (εκεί, μες στα έλατα, ετοιμάζεται να ανοίξει το επόμενο ελληνικό Coco-mat hotel τον Δεκέμβριο) μέχρι την Ολλανδία, τη Νέα Υόρκη και την Κίνα, η ξενοδοχειακή οικογένεια της Coco-mat ετοιμάζεται να κατακτήσει τον κόσμο ακολουθώντας την επιτυχία των καταστημάτων της διεθνώς. Προχωρώντας σε συνεργασία με την ανερχόμενη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων Hotel Brain στη δημιουργία ενός International Hotel Affiliation Brand, τα Coco-mat Hotels & Resorts Wordwide ανοίγουν το δρόμο για ένα διεθνές δίκτυο ξενοδοχείων, επιπλωμένων κατοικιών και eco-resorts με σημείο αναφοράς μια εμπειρία αυθεντικής φιλοξενίας με οικολογικό χαρακτήρα.

Το διεθνές στοίχημα των Coco-mat Hotels - εικόνα 4

Το σημαντικό όμως είναι ότι εδώ δεν μιλάμε απλώς γι’ ακόμη μία μαρκετινίστικη υιοθέτηση της περίφημης νέας πολυτέλειας. Οι άνθρωποι της Coco-mat σε πείθουν ότι πιστεύουν σε αυτό που κάνουν: κυκλοφορούσαν οι ίδιοι με το ποδήλατο προτού το βάλουν έξω από τα ξενοδοχεία τους, έχουν εντάξει τις τροφές υψηλής διατροφικής αξίας στην καθημερινότητά τους προτού βγουν εκεί έξω να φτιάξουν δίκτυα με τοπικούς παραγωγούς για να εξοπλίσουν την κουζίνα τους. Μπορεί το «Nafsika» να μην έχει μεγάλα δωμάτια, αλλά αποπνέει τη χαλαρή εγκαρδιότητα και τη «γεύση» της Μεσογείου που οι περισσότεροι ξένοι επισκέπτες έχουν νιώσει κάποια στιγμή στις διακοπές τους στην Ελλάδα –όσο βέβαια μπορεί αυτό να αποτυπωθεί σε ένα city hotel– και σίγουρα έχει καταπληκτικά κρεβάτια! Γιατί λοιπόν τα Coco-mat hotels να μη γίνουν οι πρεσβευτές μιας νέας comfort διά­στασης της φιλοξενίας διεθνώς, βάζοντας παράλληλα το λιθαράκι τους στην προώθηση μιας δημιουργικής ελληνικότητας, την οποία δυστυχώς παραγκωνίζει διαρκώς η σημερινή κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα; Και κάνοντας πολίτες του κόσμου όπως η επικεφαλής της Coco-mat στην Κίνα, η Danielle, να απαντούν σε όσους τους ρωτάνε αν φοβούνται που δουλεύουν σε μια ελληνική εταιρεία: «The Greeks have been around for a long time, a very long time, a very very long time»!

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Travel

Η παραδοσιακή κρητική διατροφή είχε την τιμητική της στο ξενοδοχείο Amirandes της Grecotel

Τι κρατάμε από το ετήσιο συνέδριο "Κρητικός τρόπος ζωής – Μεσογειακή παράδοση και σύγχρονες εφαρμογές" που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Amirandes της Grecotel, στην Κρήτη.

ΓΡΑΦΕΙ: ΛΕΝΑ ΓΚΟΒΑΡΗ
21/11/2024

"Γκιομπεκλί Τεπέ": Έκθεση στο Κολοσσαίο για ένα από τα αρχαιότερα μνημεία στον κόσμο

Μια καθηλωτική εμπειρία που αφορά τις απαρχές του ανθρώπινου πολιτισμού.

Πώς εξελίχθηκε η τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες το τρίτο τρίμηνο του 2024

Η φετινή τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες ανέδειξε σημαντικές αυξομειώσεις στα έσοδα των κλάδων καταλυμάτων και εστίασης.

Αράχοβα: Ένας από τους κορυφαίους χειμερινούς προορισμούς στην Ευρώπη για το 2025

Η Αράχοβα, δημοφιλής χειμερινός προορισμός στην Ελλάδα, αναδείχθηκε ανάμεσα στους 14 κορυφαίους στην Ευρώπη για το 2025, σύμφωνα με το περιοδικό TimeOut.

Αυτές είναι οι πιο φιλικές πόλεις του κόσμου

Τα αποτελέσματα της 37ης Ετήσιας Έρευνας του κοινού του Condé Nast Traveler καλύπτουν περιοχές από τον Καναδά μέχρι τη Νοτιοανατολική Ασία.

Ανακαλύπτοντας την Κεντρική Ευρώπη: Βιέννη, Βουδαπέστη και Μπρατισλάβα σε μια μαγευτική περιήγηση

Πήγαμε σε τρεις από τις πιο γοητευτικές πόλεις της Κεντρικής Ευρώπης και ζήσαμε ένα ταξίδι γεμάτο ιστορία, τέχνη και αξέχαστες στιγμές.

Ανταπόκριση απ’ τη World Travel Market 2024: Προορισμοί και τάσεις

Η πιο πετυχημένη WTM έως τώρα συγκέντρωσε και πάλι στο Λονδίνο μεγάλους παίχτες της βιομηχανίας του ταξιδιού για συζητήσεις με κριτική σκέψη και ανεβασμένη διάθεση.