Talk show

2

Ερχόμενος με φόρα από την τεράστια επιτυχία των «Παιχτών» που επίσης σκηνοθετεί, ο Γιώργος Κουτλής επιχειρεί να μεταλαμπαδεύσει ανάλογη ενέργεια και στο «Talk show». Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κάποιο στέρεο κείμενο και έτσι τα πάντα στη σκηνή εμφανίζονται χωρίς ουσιαστικό νόημα.

talk show

Ερχόμενος με φόρα από την τεράστια επιτυχία των "Παιχτών" που επίσης σκηνοθετεί, ο Γιώργος Κουτλής επιχειρεί να μεταλαμπαδεύσει ανάλογη ενέργεια και στο "Talk show". Μπορεί η συγκεκριμένη παράσταση να μην έχει τον ίδιο μουσικό χαρακτήρα, αλλά τη διακρίνει αντίστοιχη σκηνική ενέργεια, εξωστρεφές χιούμορ και διάθεση "πλάκας". Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κάποιο στέρεο κείμενο και έτσι τα πάντα στη σκηνή εμφανίζονται χωρίς ουσιαστικό νόημα.

Όχι ότι το έργο του ηθοποιού Βασίλη Μαγουλιώτη (υπογράφει ως Suyako) δεν έχει κάποια αξιοσημείωτη ιδέα από πίσω. Το "Talk show" αναφερόμενο στην αδηφαγία της τηλεόρασης στήνει επί σκηνής την αναπαράσταση μίας εκπομπής, όπου ένας παρουσιαστής (Στέλιος Ιακωβίδης), εξωστρεφής και έντονος, δοσμένος ως καρικατούρα, υποδέχεται για καλεσμένο του (Άρης Μπαλής) έναν "καθημερινό" άνθρωπο που βρίσκεται στο τελείως αντίθετο άκρο, συνεσταλμένο και λιγομίλητο. Πάνω σε αυτό το ζευγάρι αντιθέτων χτίζεται ένα κείμενο που δεν διευκρινίζει αν θέλει περισσότερο να ασκήσει κριτική μέσω της σάτιρας ή απλώς να σπάσει πλάκα - αίσθηση που μένει μετέωρη και εξαιτίας της παράστασης, η οποία εκμεταλλεύεται μεν τα περιθώρια του έργου για γκαγκς και αστεία αλλά δεν προχωράει πιο βαθιά.

Talk show
Χρήστος Συμεωνίδης©

Η κενότητα των τηλεοπτικών εκπομπών, η αδηφαγία και χειριστικότητα των δημοσιογράφων/παρουσιαστών, η αποθέωση του ασήμαντου και του ευτελούς, περνάνε μέσα από το έργο, που εξαντλείται όμως περισσότερο στο επίπεδο του εφηβικού, κάφρικου χιούμορ. Η είσοδος ενός ακόμη καλεσμένου (Πανάγος Ιωακείμ) θα δώσει τροφή για περαιτέρω σχολιασμούς του τηλεοπτικού τοπίου (τη δίψα για "αίμα" και την εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου, π.χ.), αλλά δεν αλλάζει κάτι στην όλη αίσθηση. Η μεταστροφή κλίματος του φινάλε σε υπαρξιακά  μονοπάτια επιχειρεί ίσως να εξηγήσει τη συγγραφική ιδέα, όμως τελικά μάλλον θολώνει το αποτέλεσμα και προκαλεί μεγαλύτερα ερωτηματικά.

Οι ικανοί ηθοποιοί κουβαλάνε πάνω τους το εγχείρημα μίας παράστασης που έχει υψηλή σκηνική ενέργεια και σκιτσαρισμένους ρόλους, μένει όμως η επιφύλαξη μήπως αυτό το ύφος καταλήξει σε ένα είδος μανιέρας, επειδή "πουλάει". Ο Γιώργος Κουτλής έχει δείξει πως έχει ικανότητες, ενώ διακρίνεται και από μια "τρελή" ματιά πάνω στη θεατρική πρακτική, που ίσως επιχειρεί να εγκαθιδρύσει ως το "σήμα καταταθέν" του. Καλοδεχούμενο όλο αυτό, αρκεί να μην καταλήξει κενή φόρμα την οποία εφαρμόζει επί σκηνής αδιακρίτως, χωρίς να λαμβάνει υπόψιν τους πολλούς ακόμη παράγοντες που συντελούν στην επίτευξη μίας ολοκληρωμένης παράστασης.

Περισσότερες πληροφορίες

Talk show

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 60 '

Ένα late night talk show επί σκηνής, με έναν εκκεντρικό οικοδεσπότη, πολλές εκπλήξεις, μυστήριο, παιχνίδια, δώρα και ένα κωμικό πανδαιμόνιο πληροφοριών

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.