O Λάμπρος

3,5

Η Μαυρίδου, στην πολυμεσική περφόρμανς που παρουσιάζει ερευνά με άψογο τρόπο την άμεση συνειρμική αλληλεπίδραση των μέσων από το στάδιο της δημιουργίας μέχρι και την επί σκηνής παρουσίαση τους.

O Λάμπρος

Μια ποιητικά πλασμένη παράσταση μας χάρισε η Έλενα Μαυρίδου. Σχεδίασε σε χαρτί την ιστορία του Λάμπρου και της Μαρίας, έφτιαξε φιγούρες και τις έβαλε να "ταξιδέψουν" με τη χρήση της ιδιαίτερης φόρμας του αναλογικού animation, σε μια περφόρμανς που συνδυάζει την κινηματογραφική αφήγηση με το θέατρο σκιών και τη μουσική, ενώ τα φυσικά πρόσωπα απουσιάζουν από τη σκηνή. Με λεπτές κινήσεις και απίστευτη επιδεξιότητα μετακινεί τις φιγούρες, τις κάνει να μεταμορφώνονται, να αποσυντίθενται, να ανασυγκολλούνται και να κολυμπούν σε θάλασσες χρωμάτων, ακολουθώντας τη ροή της τραγικής ιστορίας, την οποία ακούμε σε μια κάπως άτονη, γραμμική ηχογραφημένη αφήγηση. Η πρωτοτυπία της σκηνικής πρότασης μας ταξίδεψε, μέσω της φαντασίας, στον μελαγχολικό κόσμο που περιγράφει ο Διονύσιος Σολωμός στο ποίημά του. Η Μαυρίδου, δημιουργός με ευαισθησία, ταλέντο και αίσθηση του μέτρου, στην πολυμεσική περφόρμανς που παρουσιάζει ερευνά με άψογο τρόπο την άμεση συνειρμική αλληλεπίδραση των μέσων από το στάδιο της δημιουργίας μέχρι και την επί σκηνής παρουσίαση τους. Οι συνθέσεις του Γιώργου Μαυρίδη με ηχοχρώματα και μελωδίες δημοτικής μουσικής είναι η αόρατη δύναμη της παράστασης.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Λάμπρος

  • Δραματοποιημένη Ποίηση
  • Διάρκεια: 65 '

Το ημιτελές συγκλονιστικό έργο έρχεται στο σήμερα μέσα από μια χειροποίητη παράσταση κινηματογραφικής αισθητικής με χάρτινες φιγούρες-μαριονέτες (σε συνεργασία με τον Στ. Μαρκόπουλο) και το πάντρεμα της δημοτικής μουσικής με σύγχρονα μέσα της ηλεκτρονικής.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.