Να το φως

4

Με τη νέα του δουλειά ο Λάμπρος Φισφής συνεχίζει αυτό που ξέρει να κάνει πολύ καλά: να σαρκάζει και να αυτοσαρκάζεται σκορπώντας γέλιο μέχρι δακρύων.

Να το φως

Στα ενενήντα λεπτά της παράστασης, είναι ζήτημα να μην ακούστηκε κάποιο γέλιο τα δέκα - και ήταν μάλλον στο διάλειμμα. Μόνος επί σκηνής, συγγραφέας και σκηνοθέτης του εαυτού του, ο Λάμπρος Φισφής υπηρετεί το stand up comedy, αυτό το «παραπαίδι» του θεάτρου, με φανερό ταλέντο - και προφανώς ίσης σημασίας δουλειά, που ως καλός stand up comedian κάνει να φαίνεται παιχνιδάκι.

«Βλέπω, έχουμε διαδώσει πολύ αποτελεσματικά το stand up στην Ελλάδα» θα σχολιάσει περιπαιχτικά στην έναρξη, όταν στην ερώτηση «πόσοι έχετε ξαναδεί stand up comedy», θα σηκωθούν όλα κι όλα δέκα χέρια. Για να ξεκινήσει από εκεί τον χείμαρρο της κωμικής ρητορείας του: το μποτιλιάρισμα, η κόντρα ταβέρνας-εστιατορίου, η αμηχανία που του προκαλούν οι ιδιοκτήτες σκύλων, η σχέση του Έλληνα με τα google maps. Αυτή είναι η ύλη του, τα μικρά καθημερινά πράγματα, η πλάκα της παρέας, κάποια αστεία που ίσως έχουμε ξανακούσει, όλα όμως φιλτραρισμένα μέσα από το προσωπικό ύφος και την εκφραστικότατη παρουσία του.

Άμεσος και ετοιμόλογος, στηρίζεται στη διάδραση με το κοινό, εμπνέεται από αυτό, αντιδρά στο feed back του. Και, βέβαια, σαρκάζει και αυτοσαρκάζεται: το bullying έχει την τιμητική του, όπως και ένα άλλο αγαπημένο θέμα: η ζωή μετά τον ερχομό του παιδιού. «Μισώ την κόρη μου» δηλώνει μετά παρρησίας, για να προκαλέσει έναν ακόμη χείμαρρο τρανταχτού γέλιου. Mάλιστα, καθώς ένα σημαντικό κομμάτι της παράστασης είναι αφιερωμένο σε όσους μεγάλωσαν στα 80’s- 90’s, οι άνω των τριάντα θα ταυτιστούν ιδιαίτερα, όμως το πολυπληθές νεανικό κοινό αποδεικνύει περίτρανα ότι το χιούμορ του Φισφή δεν έχει ηλικία.

PREMISE COMEDY CLUB, Βουτάδων 6, Γκάζι, 2130185101. Διάρκεια: 90΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Να το φως

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 90 '

Αντλώντας έμπνευση από όλα τα μικρά «μεγάλα», αυτοσαρκάζεται για τα παιδικά του χρόνια, παραπονιέται για σχεδόν τα πάντα κι εξηγεί γιατί αυτή η περίοδος είναι η καλύτερη για να ζει κάποιος.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.