Το τέλειο έγκλημα

3

Μια διαβολικά έξυπνη υπόθεση μυστηρίου, ουσιαστικά ένα ψυχο­λογικό θρίλερ δωματίου, βουτηγμένο στη σαγήνη του θεάτρου, με ωραίες ατμόσφαιρες και μια γοητευτική πρωταγωνίστρια.

Το τέλειο έγκλημα

Η Λίνα Σακκά λικνίζεται αισθησιακά και αφήνεται στην αγκαλιά του εραστή της (Νίκος Ιωαννίδης) με την αγωνία της παρανομίας ζωγραφισμένη στο πρόσωπό της. Είναι η όμορφη, πλούσια Μάργκο, η σύζυγος ενός διάσημου φωτορεπόρτερ (Διαμαντής Καραναστάσης), η οποία κατηγορείται για τη δολοφονία ενός άντρα (Δημήτρης Δεγαΐτης) στο σαλόνι του σπιτιού τους. Την υπόθεση ερευνά ο αστυνομικός επιθεωρητής (Δημήτρης Γεωργαλάς) και, καθώς η έρευνα ξεσκεπάζει τα κρυμμένα μυστικά, αποκαλύπτεται η μεγαλειώδης χιτσκοκική σκέψη, που επιβεβαιώνει πως τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.

Ο πενταμελής θίασος ενσαρκώνει τους ήρωες του κλασικού αστυνομικού έργου άλλοτε με ένταση και άλλοτε πιο ράθυμα, κάτι που κοστίζει, δυστυχώς, σε ρυθμό. Ένα αχνό φως τυλίγει τη σκηνή (ατμοσφαιρικοί οι φωτισμοί του Σάκης Μπιρμπίλη), τονίζοντας τις λεπτομέρειες του υπέροχου σκηνικού του Μανόλη Παντελιδάκη (εντυπωσιακή η σκάλα-γλυπτό του Στέλιου Γαβαλά) και των κοστου­μιών, που ακολουθούν τη δραματική αντίθεση του λευκού με το μαύρο (έξοχη η δουλειά του Νίκου Χαρλαύτη).

Το τέλειο έγκλημα - εικόνα 1

Οι υφολογικά σωστά τοποθετημένες ερμηνείες της Λίνας Σακκά και του Νίκου Ιωαννίδη, ο διάχυτος ερωτισμός ανάμεσά τους και κάποιες καλές στιγμές των υπόλοιπων ηθοποιών μάς διακτινίζουν στην Αγγλία του ’50. Μολονότι πιστεύω πως η παράσταση χρειαζόταν πιο πειστικές ερμηνείες και άντεχε ακόμη μεγαλύτερη πύκνωση, ώστε να ενταθεί το σασπένς, η εικαστική ματιά και η έξυπνη σκηνοθεσία της Φρόσως Λύτρα μαγνητίζουν τον θεατή και αποθεώνουν τη νουάρ αίσθηση και το ανεκτίμητο χιτσκοκικό μυστήριο.

ΚΙΒΩΤΟΣ Πειραιώς 115, Γκάζι, 2103427426. Διάρκεια: 80΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Το τέλειο έγκλημα

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 80 '

Το έργο που έγινε γνωστό από το φιλμ νουάρ του Άλφρεντ Χίτσκοκ «Τηλεφωνήσατε Ασφάλεια Άμεσου Δράσεως» πραγματεύεται το κατά πόσο μπορεί να διαπραχθεί το τέλειο έγκλημα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.