Terror

3

Η παράσταση συστήνει στο ελληνικό κοινό ένα σύγχρονο γερμανικό έργο, όπου οι θεατές σε ρόλο ενόρκων καλούνται να απαντήσουν σε ένα κρίσιμο ηθικό δίλημμα.

Terror

Το ερώτημα αν είναι θεμιτό να σκοτώνεις μερικούς αθώους πολίτες προκειμένου να σώσεις περισσότερους αθώους πολίτες θέτει το πρωτοπαρουσιαζόμενο στην Ελλάδα "Terror" (2015), το οποίο έχει γραφτεί με τη μορφή δίκης που διεξάγεται ενώπιον του κοινού, που αποφασίζει κάθε φορά την έκβασή της. Αβανταδόρικο ως ιδέα, καθώς εμπλέκει ενεργά τους θεατές, το έργο κρατάει το ενδιαφέρον, αλλά αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι η ηθική συζήτηση που εγείρει, με αφορμή την κατάρριψη ενός υπό αεροπειρατεία αεροπλάνου και το θάνατο όλων των επιβαινόντων, προκειμένου να αποφευχθεί η πτώση του σε ένα στάδιο γεμάτο φιλάθλους.

Το έργο εκτυλίσσεται μέσα από τις καταθέσεις των εμπλεκόμενων πλευρών με επίκεντρο τον κατηγορούμενο πιλότο του μαχητικού αεροσκάφους, που παρέβη τις άνωθεν εντολές κι έριξε το εν λόγω αεροπλάνο. Η σκηνοθεσία του Γιώργου Οικονόμου συλλαμβάνει το νεύρο του έργου, όμως ούτε το ίδιο προσφέρει κάτι περισσότερο από την κεντρική ιδέα του ούτε η σκηνοθεσία επιχειρεί κάτι περισσότερο, ενώ οι ρόλοι δεν ξεπερνούν το σχήμα της "ιδεολογικής θέσης", εγκλωβίζοντας αντίστοιχα τις –κατά τα άλλα ικανοποιητικές– ερμηνείες (Γιάννης Στεφόπουλος, Στέλιος Δημόπουλος, Βάσω Καβαλιεράτου κ.ά.).

ΑΘΗΝΩΝ Βουκουρεστίου 10, κέντρο, 2103312343. Διάρκεια: 100΄.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.