Σωτηρία με λένε

3,5

Χωρίς να μένει στο «ατού» που προσδίδει στο εγχείρημα η λαοφιλής προσωπικότητα της Σωτηρίας Μπέλλου, η παράσταση καταθέτει μια σημαντική δουλειά τόσο σε σκηνοθετικό όσο και σε υποκριτικό επίπεδο.

Σωτηρία με λένε

Χωρίς να μένει στο «ατού» που προσδίδει στο εγχείρημα η λαοφιλής προσωπικότητα της Σωτηρίας Μπέλλου, η παράσταση καταθέτει μια σημαντική δουλειά τόσο σε σκηνοθετικό όσο και σε υποκριτικό επίπεδο.

Σωτηρία με λένε - εικόνα 1

Παραστάσεις όπως το «Σωτηρία με λένε» είναι, σε κάποιο βαθμό, «σίγουρες», καθώς η αναμέτρηση με μία πολυαγαπημένη τραγουδίστρια, όπως εδώ η Σωτηρία Μπέλλου, αποτελεί, σίγουρα, ατού. Το κοινό αγαπάει τις βιογραφίες και μάλλον θα συγκινηθεί από την εξιστόρηση μιας πολυτάραχης ζωής υπό τους ήχους, μάλιστα, αγαπημένων τραγουδιών. Αμέσως μετά την παραδοχή αυτή, όμως, ξεκινάει η ανελέητη πραγματικότητα της σκηνής.

Η παράσταση που σκηνοθετεί η Χριστίνα Χατζηβασιλείου εκπληρώνει με το παραπάνω το στοίχημα συστήνοντας στο κοινό της Αθήνας μια ωραία στιγμή του ΚΘΒΕ. Με οδηγό το βιβλίο της Σοφίας Αδαμίδου που τοποθετεί την Μπέλλου στο νοσοκομείο μία ημέρα πριν από την εγχείρηση που της στοίχισε τη φωνή της, η Χατζηβασιλείου αναδεικνύει τα σημεία εκείνα που αποκαλύπτουν γνωστές και άγνωστες πτυχές της βασανισμένης ζωής της, μεταχειρίζεται καίρια, χωρίς να κάνει υπέρμετρη χρήση, τη μουσική υπόκρουση, φροντίζει τις σκηνικές σχέσεις –δεν αφήνει δηλαδή τον μικρότερο ρόλο της νοσοκόμας (Έλλη Χατζεϊπίδου) στο σκοτάδι, αντιθέτως την εντάσσει εξαιρετικά σε ένα έργο κατά βάση μονολογικό–, ενώ επιτυγχάνει να αποσπαστεί από τα όρια του «ντοκουμέντου» τροφοδοτώντας την παράσταση με σκηνές ονειρικής ποιότητας.

Σωτηρία με λένε - εικόνα 2

Η Έφη Σταμούλη, από την πλευρά της, βρίσκεται σε μία σημαντική στιγμή και, ισορροπώντας μεταξύ πίκρας, χιούμορ, αυτοσαρκασμού, παραληρήματος και εξομολόγησης, κάνει δική της την προσωπικότητα της σπουδαίας ερμηνεύτριας (με την καθοριστική συμβολή της ενδυματολόγου Ό. Χατζηιακώβου), χωρίς να αποκρύπτει την «τυραννική» πλευρά της αλλά και αντιμετωπίζοντάς τη με όλη την κατανόηση και ευαισθησία που δικαιούται.

ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Αντισθένους 7 & Θαρύπου, Νέος Κόσμος, 2109212900. Διάρκεια: 75΄

Περισσότερες πληροφορίες

Σωτηρία με λένε

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 70 '

Η ζωή της αρχόντισσας του ρεμεπέτικου περνάει μπροστά από τα μάτια της, σε ένα έργο που εκτυλίσσεται στο νοσοκομείο, λίγες ημέρες πριν από τη σοβαρή επέμβαση που είχε αποτέλεσμα να χάσει τη φωνή της.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του ονείρου": Το Ηρώδειο τον Οκτώβριο έχει αέρα Παρισιού

Για μία μόνο βραδιά, το ρωμαϊκό ωδείο υποδέχεται τη μουσικοθεατρική παράσταση, με τον Δημήτρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου να υποδύονται τους φλογερά ερωτευμένους Φρεντερίκ Σοπέν και Ζωρζ Σαντ.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/07/2024

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.