Έξυπνα, μικρά ψέματα

3

Μια γλυκόπικρη ιστορία στην παράδοση της ρομαντικής κομεντί παρουσιάζεται σε μια εύρυθμη σκηνική εκδοχή, που μεταδίδει την ευαισθησία και την αμεσότητά της, αναδεικνύει όμως και τις αδυναμίες της, χωρίς να απογειώνεται.

Έξυπνα, μικρά ψέματα

Μια γλυκόπικρη ιστορία στην παράδοση της ρομαντικής κομεντί παρουσιάζεται σε μια εύρυθμη σκηνική εκδοχή, που μεταδίδει την ευαισθησία και την αμεσότητά της, αναδεικνύει όμως και τις αδυναμίες της, χωρίς να απογειώνεται.

Έξυπνα, μικρά ψέματα - εικόνα 1

Όταν ο γάμος ενός νεαρού ζευγαριού­ απειλείται από την εξωσυζυγική σχέση του άντρα, οι γονείς του αναλαμβάνουν να τον νουθετήσουν, με τη μητέρα του να προβαίνει την κρίσιμη στιγμή σε ένα ανατρεπτικό φλας μπακ στο δικό της παρελθόν. Η αναγκαιότητα ή μη «ακίνδυνων» ψεμάτων προς όφελος της ευτυχίας και άλλες μικρές και μεγάλες αλήθειες για τις σχέσεις απασχολούν αυτό το έργο, όπου το δράμα ισορροπεί με το χιούμορ, τιμώντας την παράδοση της δραματικής κομεντί στην οποία κινείται. Ενώ όμως διακρίνεται για την ευαισθησία, την αμεσότητα και μια δραματουργική ανατροπή, δεν ανοίγει νέους δρόμους (παρότι έχει γραφτεί μόλις το 2013), δεν διαθέτει ιδιαίτερα πνευματώδες χιούμορ, ενώ –έστω και αδιόρατα– δεν αποφεύγει το διδακτισμό.

Πάντως, αποτελεί ωραία επιλογή η απόφαση του Πέτρου Φιλιππίδη να μας συστήσει έργο και συγγραφέα, αν και η σκηνοθεσία μοιάζει να περιορίζεται σε μια εύρυθμη σκηνική τακτοποίηση και οι ηθοποιοί φαίνεται να έχουν αφεθεί μόνοι. Η Κάτια Δανδουλάκη, ύστερα από μια πρώτη αμήχανη σκηνή, κατακτά τα ηνία του ρόλου της και τον καθοδηγεί ικανοποιητικά, συγκρατημένα όμως παρά το αβαντάζ του, ειδικά στις δραματικές στιγμές. Ο Γιώργος Παρτσαλάκης είναι άνετος, αλλά δεν δοκιμάζεται έξω από τα κωμικά σχήματα τα οποία κατέχει. Το νεαρό ζευγάρι (Αλμπέρτο Φάις - Δανάη Σκιάδη) επιδίδεται σε καλές ερμηνείες, ειδικά η δεύτερη, και η μεταξύ τους χημεία είναι μεγάλο πλεονέκτημα για όλη την παράσταση. Σκηνικά και κοστούμια είναι αντάξια μιας προσεγμένης παραγωγής, ενώ συνολικά η παράσταση μεταδίδει τις βασικές θερμοκρασίες του κειμένου με το χιούμορ και την ευαισθησία της.

ΘΕΑΤΡΟ «ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ» Αγ. Μελετίου 61Α, Κυψέλη, 2108640414. Διάρκεια: 120΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Έξυπνα, μικρά ψέματα

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Μια τρυφερή κωμωδία με θέμα την οικογένεια και τις διαπροσωπικές σχέσεις νεότερων και μεγαλύτερων ζευγαριών

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τι σχεδιάζει το Υπουργείο Πολιτισμού για το βιομηχανικό συγκρότημα της Πειραιώς 260;

Ολοκληρώθηκε η στρατηγική μελέτη για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του Βιομηχανικού Συγκροτήματος Ε.Β.Μ.Ε. Α.Ε. (πρώην Τσαούσογλου), επί της Πειραιώς 260.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/07/2024

Φεστιβάλ Αθηνών: Οκτώ παραστάσεις με ελληνική υπογραφή φιγουράρουν στην πλατφόρμα εξωστρέφειας "grape"

Η Greek Agora of Performance επιστρέφει για δεύτερη χρονιά για να παρουσιάσει ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η σύγχρονη ελληνική δημιουργία του θεάτρου και του χορού.

Την ερχόμενη σεζόν υποδεχόμαστε το νέο Θέατρο Ψυρρή

Νέα προσθήκη αναμένεται στον θεατρικό χάρτη της Αθήνας με τη νέα χειμερινή σεζόν και η έναρξη θα γίνει με επιτυχημένη παράσταση-έκπληξη, που επιστρέφει ανανεωμένη ύστερα από χρόνια.

"Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του ονείρου": Το Ηρώδειο τον Οκτώβριο έχει αέρα Παρισιού

Για μία μόνο βραδιά, το ρωμαϊκό ωδείο υποδέχεται τη μουσικοθεατρική παράσταση, με τον Δημήτρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου να υποδύονται τους φλογερά ερωτευμένους Φρεντερίκ Σοπέν και Ζωρζ Σαντ.

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.