Οι τρειςευτυχισμένοι

3,5

Ο Δημήτρης Τάρλοου και η Άλκηστις Πουλοπούλου εκπλήσσουν σε ρόλους κόντρα στο προφίλ τους και αποδεικνύουν πως έχουν υποκριτικά κότσια (και) στην κωμωδία. Όσο για το έργο του 1870, ξορκίζει θαυμάσια το τραγικό με το γέλιο.

Οι τρειςευτυχισμένοι

Ο Δημήτρης Τάρλοου και η Άλκηστις Πουλοπούλου εκπλήσσουν σε ρόλους κόντρα στο προφίλ τους και αποδεικνύουν πως έχουν υποκριτικά κότσια (και) στην κωμωδία. Όσο για το έργο του 1870, ξορκίζει θαυμάσια το τραγικό με το γέλιο.

Οι τρειςευτυχισμένοι - εικόνα 1

Τα άσβεστα ερωτικά πάθη και οι απιστίες πάνε κι έρχονται στα όρια της παράκρουσης. Αστείοι διάλογοι, εκρηκτικές σχέσεις, καυστική και γελοιογραφική η ματιά του Ευγένιου Λαμπίς για την αστική τάξη και τη μοιχεία, στο κλασικό όσο και διαχρονικά καθαρόαιμο βοντβίλ του 19ου αιώνα «Le plus heureux des trois» ή (σε μετάφραση του Στρατή Πασχάλη) «Οι Τρειςευτυχισμένοι», που με τον καταιγιστικό ρυθμό του δεν αφήνει στους ήρωες χρόνο ούτε να αναπνεύσουν. Σαν μαριονέτες που τις κινεί ένα ακατανίκητο ρεύμα, τα επτά πρόσωπα του έργου απλοϊκά, φυσικά, σε κάνουν να γελάς ακόμα και με την πιο τραγική αλήθεια.

Μέσα στο σπίτι του ευυπόληπτου κυρίου Μαρζαβέλ (Δημήτρης Τάρλοου), η σύζυγός του Ερμάνς (Άλκηστις Πουλοπούλου) ερωτοτροπεί με τον έμπιστο τους Ερνέστ (Χρήστος Λούλης), ενώ την ίδια στιγμή ο φίλος τους Ζομπλέν (Άγγελος Παπαδημητρίου), η ανιψιά του Μπέρτα (Ιωάννα Κολλιοπούλου) και το υπηρετικό ζεύγος Αλσατών, ο Κράμπαχ (Λαέρτης Μαλκότσης) και η Λίσμπετ (Λένα Παπαληγούρα) μπλέκονται σε ένα γαϊτανάκι σχέσεων που τους συνδέουν μοιχείες –παρελθούσες, παρούσες και μελλοντικές– οι οποίες κινδυνεύουν να αποκαλυφθούν εξαιτίας ενός οδηγού ταξί και διαφόρων αντικειμένων-φετίχ: ενός ρολογιού-κούκου, μιας ελαφοκεφαλής με κέρατα, μιας γυάλας με χρυσόψαρα κ.ά., αφήνοντας εμβρόντητους τους θεατές.

Οι τρειςευτυχισμένοι - εικόνα 2

Η ακρίβεια αποδεικνύεται και σ’ αυτή την παράσταση ένα από τα μεγάλα προτερήματα του Γιάννη Χουβαρδά. Αν εξαιρέσουμε ορισμένες δυσλειτουργικές κατευθύνσεις της σκηνικής δράσης των ηθοποιών (ιδιαίτερα στην τελευταία σκηνή με τα πεσμένα στο πάτωμα ξύλα του κήπου), το τελικό αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και το μεταβαλλόμενο, σκηνικό της Εύας Μανιδάκη λειτουργικό. Ηθοποιός άλλου προφίλ και ταμπεραμέντου ο Δημήτρης Τάρλοου μέσα στο καλοφτιαγμένο κοστούμι της Ιωάννα Τσάμη είναι αγνώριστος και πέρα για πέρα απολαυστικός στο ρόλο του όχι και τόσο αφελούς συζύγου. Μαζί με τη θεατρική σύντροφο του, Άλκηστη Πουλοπούλου, Κλέβουν την παράσταση πλάθοντας κωμικούς και ταυτόχρονα τόσο «ανοιχτούς» και άμεσους προς το κοινό ρόλους που δίνουν το κατάλληλο τέμπο στη δράση.

Ο Χρήστος Λούλης για μια ακόμα φορά είναι απόλυτα έγκυρος, απόλυτα θεατρικός και απόλυτα ανθρώπινος, ερμηνεύοντας με ηδυπάθεια τον εραστή. Ο χαρισματικός Άγγελος Παπαδημητρίου μεταφέρει έναν αλαφροΐσκιωτο ρομαντισμό, κατάλληλο να πυροδοτήσει το παράλογο, ενώ αδιαμφισβήτητος είναι ο δυναμισμός και η χημεία του Λαέρτη Μαλκότση και της Λένας Παπαληγούρα, που έρχονται να υπογραμμίσουν με τους ρόλους τους πως ο άνθρωπος είναι έρμαιο στα γρανάζια της τύχης. Η Ιωάννα Κολιοπούλου στο ρόλο της αφελούς και γλυκανάλατης πλουσίας δημιούργησε μια καρικατούρα που μας θυμίζει πως το χιούμορ μπορεί να είναι ένας τρόπος να αντικρίσουμε τη ζωή και τις ιδιοτροπίες της.

ΠΟΡΕΙΑ AT VICTORIA Τρικόρφων 3-5 & 3ης Σεπτεμβρίου 69, 2108210991. Διάρκεια 135΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Οι τρεις ευτυχισμένοι

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 135 '

Μετρ στο είδος του, ο Λαμπίς στήνει μια αδυσώπητη φάρσα στους ήρωές του για να αποδείξει ότι η μοιχεία μπορεί να προκαλέσει γέλιο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.