Φοβάσαι;

3

Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη, Αλεξία Καλτσίκη και Νίκος Ψαρράς δίνουν έξοχες ερμηνείες σε ένα μάλλον άνισο έργο-υβρίδιο μαύρης κωμωδίας και ψυχολογικού θρίλερ. Θέμα του; Η σχέση ενός κατά συρροή δολοφόνου με το τελευταίο θύμα του, τη γειτόνισσά του και... το στερεότυπο του καλού συζύγου!

Φοβάσαι;

Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη, Αλεξία Καλτσίκη και Νίκος Ψαρράς δίνουν έξοχες ερμηνείες σε ένα μάλλον άνισο έργο-υβρίδιο μαύρης κωμωδίας και ψυχολογικού θρίλερ. Θέμα του; Η σχέση ενός κατά συρροή δολοφόνου με το τελευταίο θύμα του, τη γειτόνισσά του και... το στερεότυπο του καλού συζύγου!

Φοβάσαι; - εικόνα 1

Παράδοξο και δυνάμει ιντριγκαδόρικο για το θέατρο είναι το θέμα του σύγχρονου αυτού αμερικανικού έργου, το οποίο θυμίζει παρωδία της περίφημης νουβέλας του Τζον Φόουλς «Ο συλλέκτης» όσο και απομίμηση του τηλεοπτικού «Dexter»: ένας κατά συρροή δολοφόνος απάγει μια γυναίκα (Αλ. Καλτσίκη) και την κρατά στο υπόγειο του σπιτιού του για να τη σκοτώσει. Μήπως όμως κι εκείνη είναι εξίσου εμμονική; Μήπως, απογοητευμένη από τη μοναχική ζωή της, τον προκάλεσε να τη «διαλέξει»; Νευρωτικές προσωπικότητες και οι δύο, συνάπτουν μια εντελώς νοσηρή σχέση: εκείνη του μέσου αμερικανικού ζευγαριού. Η επίσκεψη μιας γειτόνισσας (Β. Ανδρεαδάκη) εξωθεί το ούτως ή άλλως καταδικασμένο μοντέλο του καλού συζύγου και της υποδειγματικής νοικοκυράς στην αποτυχία, οδηγώντας και το έργο σε ένα αμφίθυμο (και, κατά τη γνώμη μου, αμήχανο) φινάλε.

Φοβάσαι; - εικόνα 2

Γραμμένο με μαύρο χιούμορ αλλά και υπέρμετρη φιλοδοξία να λειτουργήσει αντικομφορμιστικά, το –άνισα εκτενές αυτό μονόπρακτο– παλινδρομεί διαρκώς υφολογικά, παρουσιάζοντας πλήθος από αστήρικτες πληροφορίες και δομικά κενά. Η Έλενα Καρακούλη δεν καταφεύγει στο εύκολο γκροτέσκο ή στην ακραιφνώς φαρσική σάτιρα­ για να καλύψει τα προβλήματα. Αντίθετα, τιθασεύει το ακατάστατο­ υλικό με ειρωνική αποστασιοποίηση, σαν να μειδιά παρακολουθώντας τα θύματα να οδεύουν στο αναπόφευκτο. Διαθέτει, εξάλλου, τρεις ηθοποιούς-στιλίστες του ύφους. δίνουν ο καθένας το δικό του ρεσιτάλ κι εκείνη ενορχηστρώνει υποδειγματικά την κοινή σκηνή­ τους στο δείπνο. Ένας πιο ιλιγγιώδης ρυθμός και κάποιες επιπλέον ενέσεις μαύρου χιούμορ ίσως αποδεικνύονταν ωφέλιμες. κάτι που μοιάζει να επιδίωξε με τις μουσικές επιλογές του ο Κώστας Ξενόπουλος. Εύστοχα τα American vintage κοστούμια, ατυχές όμως το απεριποίητο σκηνικό (Εύα Γουλάκου). Εξαιρετικά πνευματώδης η μετάφραση του Αντώνη Γαλέου. Μόνη­ ένσταση η απόδοση του πρωτότυπου τίτλου («Catch the butcher», δηλαδή «Πιάστε τον χασάπη»).

ΙΛΙΣΙΑ-ΒΟΛΑΝΑΚΗΣ Παπαδια­μαντοπούλου 4, Ιλίσια, 2107223010. Διάρκεια: 110΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Φοβάσαι;

  • Ερωτικό Θρίλερ
  • Διάρκεια: 110 '

Ένας κατά συρροήν δολοφόνος απάγει μια γυναίκα, τη ναρκώνει και τη μεταφέρει στο υπόγειο του σπιτιού του. Θα γίνει η Νάνσυ το δωδέκατο θύμα του;

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του ονείρου": Το Ηρώδειο τον Οκτώβριο έχει αέρα Παρισιού

Για μία μόνο βραδιά, το ρωμαϊκό ωδείο υποδέχεται τη μουσικοθεατρική παράσταση, με τον Δημήτρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου να υποδύονται τους φλογερά ερωτευμένους Φρεντερίκ Σοπέν και Ζωρζ Σαντ.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/07/2024

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.