Και τώρα οι δυο μας

3,5

Την αποδόμηση μιας σχέσης αλλά κι ενός κοινωνικοπολιτικού συστήματος παρουσιάζει δεξιοτεχνικά ο Γκέλμαν, στήνοντας ένα σκηνικό μπρα ντε φερ, στο οποίο κερδίζει­ τις εντυπώσεις ο Πέτρος ­Φιλιππίδης.

Και τώρα οι δυο μας

Την αποδόμηση μιας σχέσης αλλά κι ενός κοινωνικοπολιτικού συστήματος παρουσιάζει δεξιοτεχνικά ο Γκέλμαν, στήνοντας ένα σκηνικό μπρα ντε φερ, στο οποίο κερδίζει­ τις εντυπώσεις ο Πέτρος ­Φιλιππίδης.

Και τώρα οι δυο μας - εικόνα 1

Το λευκό κυριαρχεί στο υπνοδωμάτιο του Αντρέι (Πέτρος Φιλιππίδης) και της Νατάσα (Λυδία Κονιόρδου), όπου εκτυλίσσεται η δράση. μόνο μερικά μαύρα διακοσμητικά στοιχεία σπάνε τη μονοτονία. Το σκηνικό του Γιώργου Γαβαλά μοιάζει ιδανικά ουδέτερο, ένα τερέν για τη «μάχη» που πρόκειται να ακολουθήσει. Ο Ρώσος δραματουργός έχει πει για το «Και τώρα οι δυο μας»: «Με το έργο μου φέρνω στην επιφάνεια το μόνιμο πρόβλημα στις σχέσεις γονιών και παιδιών αλλά και μέσα στο ίδιο το ζευγάρι». Είναι, λοιπόν, ένα έργο για δύο εγωιστές γονείς με θύμα το παιδί τους; Ένα εργατικό ατύχημα που συνέβη στον γιο τους Αλεξέι κάτω από την επίβλεψη του αριβίστα τεχνοκράτη πατέρα του γίνεται η αφορμή να βγουν στην επιφάνεια τα μυστικά, τα πρόχειρα επουλωμένα τραύματα, οι ενοχές, η ανταγωνιστική τους σχέση αλλά και ο τρόπος με τον οποίο μεταλλάσσει τον άνθρωπο το κυνήγι του χρήματος και της κοινωνικής καταξίωσης, αφαιρώντας του τη συνείδηση και την ηθική. Κανένα από τα χιλιάδες ευρώ που ξεχύνονται μέσα από τη βαλίτσα του Αντρέι δεν μπορεί να ξαναφέρει την ευτυχία στην οικογένειά του.

Και τώρα οι δυο μας - εικόνα 2

Στην παράσταση του Γιώργου Κιμούλη τα πάντα δηλώνονται αδρά και καθαρά, ενώ υπογραμμίζεται χωρίς εξυπνακίστικα κόλπα η τραγική διάσταση του έργου των ’80s, το οποίο αποδεικνύεται αλώβητο­ στο χρόνο. Η παρουσία της Λυδίας Κονιόρδου είναι επιβλητική, αλλά τις περισσότερες στιγμές η ερμηνεία της δεν προωθεί την κλιμακούμενη συγκίνηση. Μοιάζει να μην έχει βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στο μελοδραματισμό και στην ψυχική κατάρρευση. Αντίθετα, ο Πέτρος Φιλιπίδης πετυχαίνει μια απίστευτη ψυχολογική εμβάθυνση, είναι απόλυτα έγκυρος, απόλυτα θεατρικός και απόλυτα ανθρώπινος.

ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΥΣΟΥΡΗ Πλ. Καρύτση, 2103310936. Διάρκεια 120΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Και τώρα οι δυο μας

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Ένα έργο «για δύο εγωιστές»... Εκείνη είναι μια καλλιεργημένη βιβλιοθηκάριος, εκείνος ο αριβίστας σύζυγός της. Παθιασμένοι και οι δύο με την εξουσία, έρχονται κάποτε αντιμέτωποι με τις ευθύνες τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τι σχεδιάζει το Υπουργείο Πολιτισμού για το βιομηχανικό συγκρότημα της Πειραιώς 260;

Ολοκληρώθηκε η στρατηγική μελέτη για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του Βιομηχανικού Συγκροτήματος Ε.Β.Μ.Ε. Α.Ε. (πρώην Τσαούσογλου), επί της Πειραιώς 260.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/07/2024

Φεστιβάλ Αθηνών: Οκτώ παραστάσεις με ελληνική υπογραφή φιγουράρουν στην πλατφόρμα εξωστρέφειας "grape"

Η Greek Agora of Performance επιστρέφει για δεύτερη χρονιά για να παρουσιάσει ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η σύγχρονη ελληνική δημιουργία του θεάτρου και του χορού.

Την ερχόμενη σεζόν υποδεχόμαστε το νέο Θέατρο Ψυρρή

Νέα προσθήκη αναμένεται στον θεατρικό χάρτη της Αθήνας με τη νέα χειμερινή σεζόν και η έναρξη θα γίνει με επιτυχημένη παράσταση-έκπληξη, που επιστρέφει ανανεωμένη ύστερα από χρόνια.

"Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του ονείρου": Το Ηρώδειο τον Οκτώβριο έχει αέρα Παρισιού

Για μία μόνο βραδιά, το ρωμαϊκό ωδείο υποδέχεται τη μουσικοθεατρική παράσταση, με τον Δημήτρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου να υποδύονται τους φλογερά ερωτευμένους Φρεντερίκ Σοπέν και Ζωρζ Σαντ.

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.