"Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς" στο Θέατρο Tempus Verum - Εν Αθήναις

Την σκηνική σύνθεση τριών έργων της Λένας Κιτσοπούλου -"Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.", "Το Πράσινό μου το Φουστανάκι", "Ο Κατάθλας"- σκηνοθετεί η Κρίστελ Καπερώνη με τις ηθοποιούς Νάστια Βραχάτη, Τζωρτζίνα Λιώση και Ηρώ Πεκτέση.

Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς

Η Κρίστελ Καπερώνη συμπράττει με τις ηθοποιούς Νάστια Βραχάτη, Τζωρτζίνα Λιώση και Ηρώ Πεκτέση στην σκηνική σύνθεση τριών έργων της Λένας Κιτσοπούλου -"Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.", "Το Πράσινό μου το Φουστανάκι", "Ο Κατάθλας"- με τίτλο "Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς". Τρεις ιστορίες γυναικών που αγωνίζονται να καταλάβουν τον εαυτό τους και τους γύρω τους ενώνονται σε μία, με το ερώτημα "Πως γίνεται να αισθάνομαι μόνη ανάμεσα σε τόσο πλήθος” να τις ταλανίζει. Οι Αγνή Χιώτη και Σταμάτης Μπάκνης υπογράφουν την δραματουργική επεξεργασία, ο Στέφανος Λώλος τα σκηνικά, η Χριστίνα Μαριάνου την κινησιολογία, η Σοφία Αδαμοπούλου τους φωτισμούς και η Κρίστελ Καπερώνη τα κοστούμια. Στο μπουζούκι ο Πέτρος Δημητρακόπουλος. Αναμένουμε την πρεμιέρα στις 28 Νοεμβρίου στο Θέατρο Tempus Verum - Εν Αθήναις.

Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς

 Λίγα λόγια για το "Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς"

Τι συμβαίνει όταν τρεις, φαινομενικά, άγνωστοι άνθρωποι βρίσκονται σε ένα νυχτερινό κέντρο, ξεχασμένο από το Θεό, χωρίς κανέναν τρόπο διαφυγής; Πώς στο διάολο έφτασα εδώ; Γιατί δε θυμάμαι πού ήμουν πριν; Τι σκατά φοράω; Πού πήγε η πόρτα; Ποιος είσαι εσύ; Μαλάκα, κάτι μου θυμίζεις. Αυτό το τραγούδι γιατί παίζει συνέχεια; Χορεύω χωρίς να μπορώ να σταματήσω. Χορεύω χωρίς λόγο. Χορεύω χωρίς χέρια. Χορεύω χωρίς πόδια. Ξανά και ξανά. Και πάλι ξανά. Και φτου και πάλι από την αρχή. Σκατά.

Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς

Τριάντα κάτι χρονών στην Ελλάδα σημαίνει: γεμιστά, Εξάρχεια, ουίσκια, ένα τελευταίο τσιγάρο και φύγαμε, κάποιος φίλος που έχει σκοτωθεί, διακοπές, θερινό σινεμά, άπνοια, μποτιλιάρισμα, ονόματα, αδέσποτα, μοναξιά, παρέα, βρώμα, απεργία οι σκουπιδιάρηδες, γέρος στο παγκάκι, γέρος στην στάση λεωφορείου, κλαμένη στην Κυψέλη, χωρίς στόχο, χωρίς ελπίδα, μαλάκες, μαλάκες, χιλιάδες μαλάκες παντού, κόρνες, κούραση, απογοήτευση, αγκαλιά, φιλί, πρώτο φιλί, δεύτερο φιλί, εκατομμυριοστό φιλί, η μάνα μου, η φωνή της μάνας μου, έχω καιρό να μιλήσω με τον πατέρα μου, οικειότητα, φίλοι χρόνων, μαλάκα δεν έχεις αλλάξει καθόλου, να τα πούμε σύντομα, ύπνος, ιδρώτας, τά 'χα, τα χάλασα, τα ξανάφτιαξα, μάτι, μάτια, μάτια, νεκροταφείο, άγνοια, φόβος, κατάθλιψη, αυτοάνοσα, εγώ μικρή, εγώ μεγαλύτερη, εγώ όπως είμαι τώρα· Πώς είμαι;

Με σιχάθηκα… αλλά και πάλι όχι εντελώς

Προπώληση μέσω viva.gr

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
15/07/2024

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).

Οι παραγωγές της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση ταξιδεύουν σε όλον τον κόσμο

Η βρετανική εφημερίδα The Stage πλέκει το εγκώμιο της Στέγης που προωθεί και στηρίζει την εξακτίνωση της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας του θεάτρου και του χορού στην Ευρώπη - κι όχι μόνο.

Θεσσαλικό Θέατρο: Ο Ορέστης Τάτσης νέος καλλιτεχνικός διευθυντής

Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου.

Το αφιέρωμα "60 Χρόνια Εουτζένιο Μπάρμπα – Odin Teatret" έρχεται σε Φάμπρικα και Ρεκτιφιέ

Η σημαντική φυσιογνωμία του παγκόσμιου θεάτρου Εουτζένιο Μπάρμπα έρχεται στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο για μία σειρά καλλιτεχνικών και εκπαιδευτικών δράσεων οργανωμένων από την ομάδα τέχνης Fabrica Athens.