"Στο κάλεσμα σου ντύθηκα τη νύχτα" του Γιώργου Γιαννακόπουλου στο Θέατρο Διάχρονο

Ο Κώστας Καρυωτάκης, η Μαρία Πολυδούρη και οι παράδοξες συναντήσεις τους με τον ποιητή Ανδρέα Αγγελάκη σε ένα σουρεαλιστικό σύμπαν.

Στο κάλεσμα σου ντύθηκα τη νύχτα Φάνης Τσιώλης©

Ο Κώστας Καρυωτάκης, η Μαρία Πολυδούρη και οι συναντήσεις τους με τον ποιητή Ανδρέα Αγγελάκη με φόντο το "Σωτηρία", όπου νοσηλευόταν στο τέλος της δεκαετίας του ‘80, γίνονται πραγματικότητα σε ένα παράδοξο σύμπαν στο έργο "Στο κάλεσμα σου ντύθηκα τη νύχτα" του Γιώργου Γιαννακόπουλου που παρουσιάζεται στο Θέατρο Διάχρονο σε δική του σκηνοθεσία. Πρωταγωνιστούν οι Νίκος Καραστέργιος, Δάφνη Ατία, Γιώργος Γιαννακόπουλος και Μυρτώ Λελόβα (τραγούδι, ακορντεόν). Το βίντεο και την εικαστική επιμέλεια υπογράφει η Τατιάνα Γιόβα, τις χορογραφίες η Έφη Ζαμπέλη και τους φωτισμούς ο Γιώργος Δανεσής.

Λίγα λόγια για το έργο

Ο παράξενος ποιητής δεν έχει πολύ χρόνο στη διάθεση του, πρέπει ν’ αφήσει  το  δικό του σημάδι, να καταφέρει ν’ ατενίσει έστω και από μακρινή απόσταση εκείνους τους ποιητές που τόσο θαυμάζει, έτσι, θα μπει κάποιο βράδυ στο νεκροταφείο, θ’ ανοίξει το ξύλινο κασελάκι και θα πάρει το καύκαλο του Κώστα Καρυωτάκη στο δωμάτιο του. Ίσως, κρυμμένα στις σκοτεινές σπηλιές του, βρει πετρωμένα μυστικά των στίχων. Μαζί μ’ αυτό όμως θα φέρει και τον ίδιο τον μεγάλο ποιητή που εκτός από το έργο του κουβαλάει και κείνο το αναπάντητο ερώτημα της υλικής παρουσίας του : "Αν δεν είχε δώσει τέλος στη ζωή του;" Ο παράξενος ποιητής –ο Ανδρέας Αγγελάκης- αυτήν την εποχή, που νοσηλεύεται  στο νοσοκομείο "Σωτηρία", θα  συναντήσει  και  τη Μαρία Πολυδούρη, που έχει τόσα να πει για την ποίηση, για τον δικό της Καρυωτάκη αλλά και την ανυπότακτη ζωή της. Μα είναι δυνατόν; Η Μαρία Πολυδούρη πέθανε το 1930 και ο Αγγελάκης νοσηλεύτηκε στο "Σωτηρία" τέλος της δεκαετίας του 1980.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Στο κάλεσμά σου ντύθηκα τη νύχτα

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 80 '

Ο Κώστας Καρυωτάκης, η Μαρία Πολυδούρη και οι συναντήσεις τους με τον ποιητή Ανδρέα Αγγελάκη με φόντο το «Σωτηρία» όπου νοσηλευόταν στο τέλος της δεκαετίας του ‘80 σε ένα παράδοξο σύμπαν.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.