''Μια μέρα όταν ήμασταν νέοι'': Ένα έργο για την αγάπη και τις ανεκπλήρωτες υποσχέσεις στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Το έργο του Νικ Πέιν, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, φωτίζει τις επιδράσεις του πολέμου στις ζωές δυο απλών ανθρώπων στη διάρκεια 60 χρόνων.

Μια μέρα όταν ήμασταν νέοι Μαρία Τσακίρη©

Η Kouinta Theatre Productions παρουσιάζει στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης το θεατρικό έργο "Μια μέρα όταν ήμασταν νέοι" του Νικ Πέιν, σε σκηνοθεσία και μετάφραση Λεωνίδα Παπαδόπουλου. Το έργο ανέβηκε σε πανελλήνια πρώτη τον Φεβρουάριο του 2022 σε συμπαραγωγή με το Δηπεθε Καβάλας, και παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα από 10 έως 13 Νοεμβρίου.

Μια μέρα όταν ήμασταν νέοι
Μαρία Τσακίρη©

Ένα νεαρό ερωτευμένο ζευγάρι, ο Λέοναρντ και η Βάιολετ, περνούν μαζί την τελευταία τους νύχτα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου. Δίνουν αιώνιους όρκους αγάπης, την ίδια ώρα που έχει ξεκινήσει ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος. Όταν οι βόμβες θα αρχίσουν να πέφτουν, η ζωή τους δε θα είναι ποτέ ξανά η ίδια. Θα συναντηθούν είκοσι χρόνια μετά όταν αυτή θα έχει πάρει διαφορετικούς δρόμους, και μερικές δεκαετίες αργότερα όταν θα αναπολήσουν τις μέρες που ήτανε νέοι.

Μια μέρα όταν ήμασταν νέοι
Μαρία Τσακίρη©

Το έργο του Νικ Πέιν φωτίζει τις επιδράσεις του πολέμου στις ζωές δυο απλών ανθρώπων στη διάρκεια 60 χρόνων. Ένα ταξίδι στον χρόνο γεμάτο από την ελπίδα της νιότης και τις ματαιώσεις της ζωής, τη δύναμη της μοίρας που αφήνει ανεξίτηλα τα χαμόγελα και τις πληγές στις ανθρώπινες ψυχές.

Μια μέρα όταν ήμασταν νέοι
Μαρία Τσακίρη©

Παίζουν οι ηθοποιοί Παύλος Σταυρόπουλος και Ναταλία-Άννα Βασιλέκα. Τα κοστούμια είναι της Δομνίκης Βασιαγεώργη. Τα σκηνικά επιμελείται ο Michelangelo Bevilacqua, ενώ την μουσική επιμέλεια η Λιάνα Τζερεφού.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.