Η "Βελανιδιά" του Τιμ Κράουτς στη σκηνή του Bios

Ένα γοητευτικό έργο του Τιμ Κράουτς, μετρ της αποδόμησης και της διερεύνησης την τέχνη της περφόρμανς, σκηνοθετεί και πάλι ο Ανδρέας Γ. Ανδρέου και επιλέγει τη Μαρίνα Αργυρίδου ως βασική πρωταγωνίστρια.

Η Βελανιδιά, Μαρίνα Αργυρίδου Ελίνα Γιουνανλή

Το 2011 παρουσίασε για πρώτη φορά στη χώρα μας τη "Βελανιδιά" ("An Oak Tree") ο δημιουργός της Τιμ Κράουτς, ο άγγλος συγγραφέας, ηθοποιός και σκηνοθέτης, που λατρεύει να αποδομεί και να διερευνά την τέχνη της περφόρμανς. Το 2017 το βραβευμένο θεατρικό έργο σκηνοθέτησε ο Ανδρέας Ανδρέου στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας-Β΄ Σκηνή με βασικές πρωταγωνίστριες τις Νίνα Λαμπριανίδη και Αλεξάνδρα Μαρθαλαμάκη και ένα guest καλεσμένο κάθε βραδιά. Αυτό υπαγορεύει το ίδιο το έργο, στο οποίο ένας πατέρας συμμετέχει ως εθελοντής στην παράσταση του υπνωτιστή που ευθύνεται για το θάνατο της κόρης του.

Ο Ανδρέας Ανδρέου καταπιάνεται για μια ακόμα φορά με τη "Βελανιδιά" και εμπιστεύεται την κυπριακής καταγωγής ηθοποιό Μαρίνα Αργυρίδου για ένα γοητευτικό σόλο στη σκηνή του Bios (από 30/1). Πρόκειται για ένα τολμηρό σκηνικό πείραμα που μετεγγράφεται από έναν ηθοποιό σε έναν άλλον, από έναν υπνωτιστή στο υποκείμενό του, από ένα ακροατήριο σε ένα πρόσωπο. Και, σε αυτήν την παράσταση κάθε βράδυ ένας διαφορετικός καλεσμένος (ηθοποιοί, μουσικοί, performer, συγγραφείς και όχι μόνο) θα ανεβαίνει στη σκηνή χωρίς πρόβα και χωρίς να έχει διαβάσει το κείμενο. Δεν θα ξέρει τίποτα για τον ρόλο που πρόκειται να υποδυθεί σε αυτήν την κωμικοτραγική σπουδή πάνω στη δύναμη τής αυθυποβολής, την απώλεια και τα όρια πραγματικότητας και μυθοπλασίας.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).