"Αδεξιότητες ή ένας τρόπος να μην τα καταφέρεις": Μια εμπειρία-ύμνος για το μεγαλείο της αποτυχίας

Η παράσταση ανεβαίνει για δύο βραδιές στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της σειράς Θέατρο @ ΜegaronUnderground.

Αδεξιότητες ή ένας τρόπος να μην τα καταφέρεις © Grigoris Mentzas

Η Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών επιστρέφει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με την παράσταση "Αδεξιότητες ή ένας τρόπος να μην τα καταφέρεις", που ανεβαίνει για δύο βραδιές, το Σάββατο 22 και την Κυριακή 23 Οκτωβρίου, στις 9 μ.μ. στο Υποσκήνιο Β' της Αίθουσας Αλεξάνδρα Τριάντη, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της σειράς Θέατρο @ΜegaronUnderground."
Ηθοποιός είναι αυτός που ξέρει να πεθαίνει πάνω στη σκηνή" λέει ο Ζαν Ζενέ, ενώ ο σκηνοθέτης της παράσταστης, Ηλίας Κουνέλας επιλέγει έναν διαφορετικό τόνο: "Αμήν, αμήν, λέγω υμίν, εάν ο κλόουν δεν πεθάνει πάνω στη σκηνή, γέλιο δεν φέρει. Εάν όμως πεθάνει, πολύ γέλιο φέρει". 

Clowns
© Grigoris Mentzas

Η εμπειρία "Αδεξιότητες ή ένας τρόπος να μην τα καταφέρεις" μας φέρνει αντιμέτωπους με τη σοβαροφάνειά μας, λασκάροντας τη βαλβίδα της λογικής. Κάθε παράσταση είναι μοναδική, αφού φτιάχνεται μπρος στα μάτια του θεατή, με στόχο όχι να κρύψει, αλλά αντιθέτως να υμνήσει το μεγαλείο της αποτυχίας.

Clowns
© Grigoris Mentzas

Εμφανίζονται με σειρά ύψους οι κεκοιμημένοι (αυτοί που έχουν πεθάνει) σπουδαστές του γ' έτους της Δραματικής Σχολής του Ωδείου Αθηνών: Ιάσων Άλυ, Ιάσων Γιανναράς, Αντιγόνη Γρηγοροπούλου, Δάφνη Δρακοπούλου, Δημήτρης Θεοδωρόπουλος, Πύρρος Θεοφανόπουλος, Μαρία Κοράχαη, Νίκος Κοσώνας, Μαρία Μέντζα, Αμαλία Μπαμπλέκη, Στράτος Νταλαμάγκος, Μυρτώ Ροζάκη, Τζένη Φέζο και Τζώρτζης Χορταριάς.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).