Πρεμιέρα για την "Βαθιά γαλάζια θάλασσα" του Τέρενς Ράτιγκαν στο Αγγέλων Βήμα

Ανεκπλήρωτες επιθυμίες, τη μοναξιά, τη συναισθηματική στέρηση και το καταπιεσμένο πάθος των συμβάσεων και των κοινωνικών πιέσεων έρχονται στο φως υπό τη σκηνοθετική ματιά του Αλέξιου Κοτσώρη.

Βαθιά Γαλάζια Θάλασσα

Το έργο του βραβευμένου βρετανού συγγραφέα Τέρενς Ράτιγκαν "Βαθιά γαλάζια θάλασσα" σε σκηνοθεσία του Αλέξιου Κοτσώρη, ανοίγει την νέα καλλιτεχνική περίοδο στο θέατρο Αγγέλων Βήμα και επιστρέφει για δώδεκα μόνο παραστάσεις (από 5/10). Ο σκηνοθέτης συμπρωταγωνιστεί με τους Φωτεινή Τεντολούρη, Τάσο Προβιά, Μαρία Καρακίτσου, Γιώργο Ζώη και Γιάννη Οικονόμου.

Βαθιά Γαλάζια Θάλασσα

Ένας εγκαταλελειμμένος σύζυγος, μια εγκλωβισμένη γυναίκα κι ένας άνεργος πιλότος της RAF πρωταγωνιστούν με φόντο το μεταπολεμικό Λονδίνο στο έργο του Ράτιγκαν, ο οποίος θεωρείται ένας από τους πιο επιτυχημένους δραματουργούς του 20ού αιώνα. Μια ακραία πράξη της γυναίκας τους φέρνει αντιμέτωπους. Αυτό που -σε πρώτη ματιά- μοιάζει με ερωτικό τρίγωνο, είναι στην ουσία ανατομία μιας κοινωνίας λαβωμένης και εγκλωβισμένης σε ασφυκτικές συμβάσεις. Η μοναξιά, η συναισθηματική στέρηση και το καταπιεσμένο πάθος των συμβάσεων και των κοινωνικών πιέσεων. Πίσω από το προσωπείο των καλών τρόπων, αναδύονται οι ανεκπλήρωτες επιθυμίες και οι συνέπειες των επιλογών καθώς η ζωή οφείλει να συνεχίζεται.

Βαθιά Γαλάζια Θάλασσα

Το έργο "Βαθιά γαλάζια θάλασσα ("The Deep Blue Sea") θεωρείται το αρτιότερο του διεθνούς φήμης συγγραφέα. Ένα πορτρέτο της βρετανικής κοινωνίας στα μέσα του περασμένου αιώνα, όπου επικρατουσε ο καθωσπρεπισμός, η υποκρισία και η τυφλή αποδοχή των κοινωνικών συμβάσεων. Έργο στην ουσία καλυμμένα αυτοβιογραφικό, βασισμένο στην 10ετή σχέση του συγγραφέα με τον νεαρό ηθοποιό Κένεθ (Κένι) Μόργκαν, ο οποίος τον εγκατέλειψε για έναν άλλον άνδρα, εξ αιτίας της βάναυσης συμπεριφοράς του οποίου οδηγήθηκε στη συνέχεια στην αυτοκτονία. 

Προπώληση μέσω viva.gr 

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Βαθιά γαλάζια θάλασσα

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 120 '

Στο εμποτισμένο με αυτοβιογραφικά στοιχεία έργο-πορτρέτο του μεταπολεμικού Λονδίνου, η Έστερ αποπειράται να αυτοκτονήσει όταν ο εραστής που ακολούθησε, θυσιάζοντας τον πλούσιο γάμο της, την εγκαταλείπει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.