Στην "Κόκκινη κλωστή" "συνεργάζονται" αντικείμενα κοινής χρήσης και μουσικές νότες

Η ιστορία της απόδρασης μιας γυναίκας από το αφιλόξενο Εδώ και Τώρα και ο πολυτάραχος βίος της ξετυλίγονται σαν όνειρο σε μια μοναδική περφόρμανς.

Κόκκινη κλωστή

Όπως ο κινηματογράφος μπορεί και τέμνει τον χρόνο εντός του πλαισίου ενός μονοπλάνου, έτσι και η παράσταση "Κόκκινη κλωστή", που παρουσιάζεται στο Βιομηχανικό Πάρκο ΠΛΥΦΑ (14-15/10), συμπυκνώνει την πορεία ζωής μιας γυναίκας μέσα στα όρια του ίδιου χώρου. 
Στην περφόρμανς της Ελευθερίας Ρίζου, ανθρώπινο σώμα, αντικείμενα κοινής χρήσης και μουσικές νότες "συνεργάζονται" σε μια μόνιμη κίνηση προς τα εμπρός, ξετυλίγοντας σαν όνειρο στιγμές από τον συναισθηματικά πολυτάραχο βίο μιας γυναίκας. Η "Κόκκινη κλωστή" είναι επίσης η ιστορία της απόδρασής της από το αφιλόξενο Εδώ και Τώρα. Και η δημιουργία ενός ιδιωτικού χώρου στον οποίο η ηρωίδα μπορεί να υπάρχει σε διαφορετικούς ρόλους, εποχές και ηλικίες.

Κόκκινη κλωστή

Στην μοναχική της περιπλάνηση, προσπαθεί να κατανοήσει τον χώρο και τον χρόνο, παρατηρεί τον εαυτό της να αλλάζει, συμμαχεί με καθημερινά αντικείμενα σε αλλότριες χρήσεις, ανακαλεί μνήμες, επαναπροσδιορίζεται. Τελικά, χαράσσει σταθερή πορεία ερμηνεύοντας τους ήχους και ακολουθώντας τις μελωδίες του μόνιμουΣυνοδοιπόρουτης στη ζωή, ο οποίος, αν και απόμακρος αρχικά, στη συνέχεια συνδέεται και δημιουργεί μαζί της ένα σύμπαν αποδοχής και συμμετοχής.
Εμπνεύστρια και παραγωγός της ιδεοκινητικής παράστασης είναι η χορεύτρια Ελευθερία Ρίζου, η οποία κρατά και τον βασικό ρόλο, πλαισιωμένη από τον κοντραμπασίστα Νίκο Λιάσκο στην μουσική και την συμπρωταγωνιστική θέση και την υψίφωνο Σταυρούλα Γιαννακοπούλου στην φωνητική ερμηνεία.

Προπώληση μέσω viva.gr

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).