Το "Συνηθισμένοι χωρισμοί και ασυνήθιστες συναντήσεις" της Αγγελικής Σπανού ανεβαίνει στο Επί Κολωνώ

Η παράσταση σκηνοθετημένη από την Ελένη Σκότη, βασισμένη στα κείμενα της Αγγελικής Σπανού, διοργανώθηκε στο πλαίσιο του σεμιναρίου υποκριτικής «Διηγήματα και Διηγήσεις».

Ελένη Σκότη ©Valasopoulos

Το Σάββατο 2 και 3 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του σεμιναρίου υποκριτικής "Διηγήματα και Διηγήσεις" υπό την υποκριτική και σκηνοθετική καθοδήγηση της Ελένης Σκότη. Η παράσταση έχει βασιστεί σε κείμενα της Αγγελικής Σπανού ενώ το τελικό αποτέλεσμα προέκυψε από την δουλειά των μαθητών κατά την διάρκεια της παρακολούθησης του ετήσιου σεμιναρίου, με τίτλο "Συνηθισμένοι χωρισμοί και ασυνήθιστες συναντήσεις".

Το Studio Nama στο θέατρο Επί Κολωνώ παρουσιάζει οκτώ μικρές, πολύ προσωπικές ιστορίες. Πού μπορεί να φτάσει μια γυναίκα-θύμα body shaming; Τι θα κάνει ο γείτονας ακούγοντας το ζευγάρι της διπλανής πόρτας να καβγαδίζει άγρια; Αρέσουν στην escort που συνάντησες χθες τα φασολάκια της μαμάς σου; Και αν ο ντελιβεράς αποφασίσει να δειπνήσει στο πολυτελές σπίτι σου; Αν ο άντρας σου σε απατήσει με την καλύτερή σου φίλη, με ποιον από τους δυο θα θυμώσεις; Πόσο φεμινίστρια είναι στη ζωή της μια πολιτικός που φωνάζει κατά της πατριαρχίας; Γίνεται να διαρκέσει η σχέση ενός Αλβανού με μια Εκαλιώτισσα; Και δυο κοριτσιών που η μία φοβάται να αυτοαποκαλυφθεί;

Οι ερωτήσεις θα τεθούν επί σκηνής και οι απαντήσεις θα δοθούν από τους θεατές, αφού τελειώσει η παράσταση, όταν πια θα έχουν προστεθεί κι άλλες: Είμαστε ίδιοι στο τέλος και στην αρχή μιας σχέσης; Ποιο είναι το αληθινό μας πρόσωπο; Όταν συστηνόμαστε για πρώτη φορά ή όταν κλείνουμε πίσω μας την πόρτα; Και η μοναξιά; Την αναγνωρίζουμε όταν μας κατοικεί ή της κρυβόμαστε; Μπορεί να είμαστε μόνοι μαζί με τον άλλον και περισσότερο κοντά με έναν ξένο; Το τανγκό του χωρισμού και της πρώτης συνάντησης μπορεί να είναι έντονο, αργό, παθιασμένο, λυπημένο, βίαιο και, σ’ αυτό το έργο, αναπάντεχο.

Συντελεστές
Κείμενα: Αγγελική Σπανού
Σκηνοθεσία: Ελένη Σκότη
Φωτισμοί: η Ομάδα των συντελεστών
Παίζουν: Κλειώ Αβραμίδου, Ζέφη Δημαδάμα, Κάτια Βλάχου, Σωτήρης Καραβάς, Χριστίνα Καρατζά, Μαρία Κάτσενου, Αλέξανδρος Μανωλίδης, Γιάννης Β. Μαριάς, Λήδα Ματάλα, Ιόλη Μπάκα, Γιώργος Σιδέρης, Ειρήνη Σιδηροπούλου, Χαρίκλεια Σταμούλη, Παναγιώτης Τζαφέρης, Γελένα Τσακλίδου

Τιμές εισιτηρίων: Γενική είσοδος 5€
Διάρκεια: 90 λεπτά
Κράτηση θέσεων & Πώληση εισιτηρίων: στο ταμείο του Επί Κολωνώ (210 5138067, email: xkolono@otenet.gr)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.