Εθνικό Θέατρο: Ακρόαση για την Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών

Η ανανεωμένη Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου με καλλιτεχνικό υπεύθυνο τον Γιώργο Κουτλή αναζητά ηθοποιούς για την στελέχωση των δράσεων και των παραστάσεων που θα πραγματοποιήσει τη θεατρική σεζόν 2022-2023.

Γιώργος Κουτλής

Όπως μάθαμε πριν λίγες μέρες από τον νέο Καλλιτεχνικό Διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Γιάννη Μόσχου στο πλαίσιο της ανακοίνωσης του προγράμματος της πρώτης σκηνής της χώρας για το καλοκαίρι και τη νέα σεζόν 2022-2023, η Πειραματική Σκηνή, που θα ονομάζεται πλέον Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών, επιστρέφει και πάλι στη σκηνή "Κατίνα Παξινού" του Ρεξ. Η σκηνή, το πρόγραμμα της οποίας είναι ακόμη υπό διαμόρφωση, θα παραδοθεί διαδοχικά σε τρεις καλλιτεχνικούς υπευθύνους: τον Γιώργο Κουτλή, την Κατερίνα Γιαννοπούλου (2023-24) και την Ελένη Ευθυμίου (2024-25). Για το 2022-2023 αναλαμβάνει ο Γιώργος Κουτλής που ξεκίνησε μόλις πριν 3 χρόνια τη σταδιοδρομία του από την ίδια σκηνή, υπογράφοντας την πρώτη του σκηνοθεσία ("Παίζοντας το θύμα”). Η ανανεωμένη Πειραματική Σκηνή ανακοίνωσε ακρόαση, καλώντας επαγγελματίες ηθοποιούς, ανεξαρτήτως φύλου, με ερμηνευτική ηλικία 20 έως 35 ετών για τις ανάγκες των δράσεων και των παραγωγών της για τη νέα σεζόν. Η ακρόαση θα γίνει από τις/τους σκηνοθέτριες/-ες: Μπρικένα Γκίστο, Μαριλένα Κατρανίδου, Μάριο Μπανούσι, Σωτήρη Ρουμελιώτη, Ορέστη Σταυρόπουλο και Γιώργο Κουτλή. 

Στην α’ φάση τα ζητούμενα είναι τα εξής: Ερμηνεία ενός σύγχρονου κειμένου επιλογής των υποψηφίων. Το κείμενο μπορεί να είναι απόσπασμα από θεατρικό ή λογοτεχνικό έργο. Ενδέχεται να ζητηθεί και η ερμηνεία ενός τραγουδιού επίσης επιλογής των υποψηφίων από το ελληνικό ή διεθνές ρεπερτόριο. 
Στην β΄φάση θα ζητηθεί η συμμετοχή σε αυτοσχεδιασμούς που θα δοθούν από τις/τους σκηνοθέτριες/-ες της Πειραματικής Σκηνής Νέων Δημιουργών.

Κατάθεση βιογραφικών

Τα βιογραφικά, τα οποία θα πρέπει να συνοδεύονται και δύο πρόσφατες φωτογραφίες (μία ολόσωμη και μία κοντινή) κατατίθενται ηλεκτρονικά από  την Παρασκευή 3 Ιουνίου έως και  την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022 στο email cv@n-t.gr σημειώνοντας στο θέμα του email "ΑΚΡΟΑΣΗ-Πειραματική Σκηνή".
Βιογραφικά που θα σταλούν εκπρόθεσμα δεν θα γίνουν δεκτά. Στην ακρόαση θα κληθούν οι ηθοποιοί εκείνοι των οποίων το βιογραφικό θα γίνει δεκτό κατόπιν αξιολόγησης από τους σκηνοθέτες της Πειραματικής Σκηνής Νέων Δημιουργών.
Οι ειδοποιήσεις σχετικά με τη συμμετοχή ή όχι στην ακρόαση και οι ακριβείς ημερομηνίες διεξαγωγής της θα σταλούν το διάστημα μεταξύ 20 έως και 22 Ιουνίου 2022 από το Γραφείο Σκηνής. 
Σημειώστε ότι η α’ και β’ φάση της ακρόασης θα γίνει το διάστημα από τις 27 Ιουνίου 2022 έως τις 10 Ιουλίου 2022. 
Η  συλλογή και η επεξεργασία  των στοιχείων προσωπικών δεδομένων (από το βιογραφικό κατά την αίτηση) θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνον για τη συγκεκριμένη διαδικασία της ακρόασης και δεν θα πραγματοποιηθεί καμία άλλη επεξεργασία τους  μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής των υποψηφίων.

Στη φωτο εξωφύλλου ο Γιώργος Κουτλής.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Τι σχεδιάζει το Υπουργείο Πολιτισμού για το βιομηχανικό συγκρότημα της Πειραιώς 260;

Ολοκληρώθηκε η στρατηγική μελέτη για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του Βιομηχανικού Συγκροτήματος Ε.Β.Μ.Ε. Α.Ε. (πρώην Τσαούσογλου), επί της Πειραιώς 260.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/07/2024

Φεστιβάλ Αθηνών: Οκτώ παραστάσεις με ελληνική υπογραφή φιγουράρουν στην πλατφόρμα εξωστρέφειας "grape"

Η Greek Agora of Performance επιστρέφει για δεύτερη χρονιά για να παρουσιάσει ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η σύγχρονη ελληνική δημιουργία του θεάτρου και του χορού.

Την ερχόμενη σεζόν υποδεχόμαστε το νέο Θέατρο Ψυρρή

Νέα προσθήκη αναμένεται στον θεατρικό χάρτη της Αθήνας με τη νέα χειμερινή σεζόν και η έναρξη θα γίνει με επιτυχημένη παράσταση-έκπληξη, που επιστρέφει ανανεωμένη ύστερα από χρόνια.

"Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του ονείρου": Το Ηρώδειο τον Οκτώβριο έχει αέρα Παρισιού

Για μία μόνο βραδιά, το ρωμαϊκό ωδείο υποδέχεται τη μουσικοθεατρική παράσταση, με τον Δημήτρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου να υποδύονται τους φλογερά ερωτευμένους Φρεντερίκ Σοπέν και Ζωρζ Σαντ.

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.