Stand up comedy με ταυτόχρονη διερμηνεία στην Νοηματική παρουσιάζει ο Γιώργος Ριζόπουλος

Στην παράσταση “Θα πέσουν οι μάσκες” επιστρέφει ο κωμικός σε σύμπραξη αυτή τη φορά με την διερμηνέα στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, Ανδρονίκη Ξανθοπούλου, για να καυτηριάσει με χιούμορ την καθημερινότητα.

Θα πέσουν οι μάσκες

ο κωμικός, θεατρικός συγγραφέας και σεναριογράφος Γιώργος Ριζόπουλος μας περιμένει στο θέατρο 104 με το τελευταίο σόλο του "Θα πέσουν οι μάσκες”. Η παράσταση που πρωτοπαρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2020, αντλεί από τα βιώματα της καραντίνας -κι όχι μόνο- για να καυτηριάσει με χιούμορ την καθημερινότητά μας και τις λιγότερο φανερές πλευρές της. Ο κωμικός αυτή τη φορά σπάει το στερεότυπο του "ένας άνθρωπος, ένας μικρόφωνο” και ανεβάζει μαζί του στη σκηνή την διερμηνέα στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, Ανδρονίκη Ξανθοπούλου, η οποία δεν θα μεταφέρει απλώς όσα λέγονται στους μη ακούοντες θεατές αλλά θα συμμετέχει με έναν ιδιαίτερο ρόλο στην παράσταση. 

Θα πέσουν οι μάσκες

Φυσικά δεν αποτελεί μόνο η καραντίνα πηγή έμπνευσης για τον Γιώργο Ριζόπουλο αλλά και τα εξής ερωτήματα: Τι σχέση έχει άραγε ο Μπραντ Πιτ με τον Αγαμέμνονα, το σεξ με τις σφουγγαρίστρες, η Νατάσσα Μποφίλιου με τη Ρίτα Σακελλαρίου, η ποίηση με το παστίτσιο, οι Pink Floyd με την Πολεοδομία, Η Ελληνίδα μάνα με το θέατρο του παραλόγου και τον σουρεαλισμό, Τα μεγάλα θεατρικά έργα με τις ταινίες πορνό, Ο Πάολο Κοέλιο με το κλεμμένο αυτοκίνητο μου, Η Λογοτεχνία με το μέγεθος του ανδρικού μορίου, Ο Ταρκόφσκι με τη Φουρέιρα, Ο Προυστ με τη Βέφα; Αν θέλετε να μάθετε την απάντηση δεν έχετε παρά να περάσετε μια βόλτα από το 104!

Θα πέσουν οι μάσκες

Προπώληση μέσω viva.gr

Περισσότερες πληροφορίες

Θα πέσουν οι μάσκες / Stand up parody of life

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 100 '

ο κωμικός, θεατρικός συγγραφέας και σεναριογράφος παρωδεί την καθημερινότητα, φωτίζοντας με χιούμορ τις λιγότερο φανερές πλευρές και τις αντιφάσεις της. Δουλειά, οικογένεια, πατρότητα, σεξ, τέχνη ακόμα και Ιστορία είναι μερικά από τα θέματα που τον απασχολούν, εστιάζοντας στον συνδυασμό φαινομενικά ετερόκλιτων θεμάτων, όπως το σεξ με τη λογοτεχνία, οι τσόντες με τα κλασικά θεατρικά έργα, η μάνα μου με το σουρεαλισμό, το χάσμα γενεών με τη μουσική. Στις 18/6 συμπράττει με την Ανδρονίκη Ξανθοπούλου, η οποία μεταφέρει όσα λέγονται με ταυτόχρονη διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.