"Ηχοτοπίο Άσκοπης Μετακίνησης σε 8 μέρη": Μια ελεγεία πάνω στις "άσκοπες" μετακινήσεις.

H ηχητική περιπατητική εμπειρία που προτείνει η Μελίσσα Κωτσάκη ισορροπεί ανάμεσα στο audio book, στην ραδιοφωνική εκπομπή, στο μιξτέιπ, στο podcast και στην performance.

"Ηχοτοπίο Άσκοπης Μετακίνησης σε 8 μέρη": Μια ελεγεία πάνω στις “άσκοπες” μετακινήσεις. Κατερίνα Δρούκα©

Η Μελίσσα Κωτσάκη σε συνεργασία με την Life After Death Theatre Company παρουσιάζουν, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το "Ηχοτοπίο  Άσκοπης Μετακίνησης σε 8 μέρη”, στο Ευριπίδειο Θέατρο Ρεματιάς στο Χαλάνδρι, από την Τρίτη 10 Μαΐου έως την Κυριακή 15 Μαΐου (στις 6 μ.μ.) . Μια ηχητική περιπατητική εμπειρία που γεννήθηκε τις μέρες του  εγκλεισμού, όσο η πόλη μας περίμενε να ξανασυστηθούμε και αγαπήθηκε πολύ από το κοινό κατά την πρώτη της παρουσίαση (Άνοιξη 2021). Για την δημιουργία του Ηχοτοπίου, η Μελίσσα Κωτσάκη άντλησε έμπνευση και υλικό από αγαπημένες της συνήθειες: τη μουσική, τις άσκοπες μετακινήσεις και τα κείμενα αγαπημένων της συγγραφέων. 

Σε μια χρονική στιγμή που η μετακίνηση μετατρέπεται σε αγαθό και μάλιστα απαγορευμένο, το πρότζεκτ αυτό λειτουργεί σαν ένα δώρο. Μια αφορμή να μετακινηθούμε και να δούμε την πόλη με άλλα μάτια, ανακαλύπτοντας σημεία και διαδρομές, μέσα από το φίλτρο που δημιουργούν τα κείμενα των συγγραφέων. Κοινός τόπος και των τεσσάρων: Ο χώρος.  

Το σάουντρακ αυτής της διαδρομής αποτελείται από 3 αλληλεπιδρώντα τοπία. Το τοπίο που δημιουργεί το  κείμενο που ακούμε, το τοπίο των ήχων και της μουσικής και τέλος το φυσικό τοπίο μέσα στο οποίο  μετακινούμαστε. Ο κάθε ακροατής σε ρόλο οπερατέρ, με τα μάτια του να παίρνουν τον ρόλο της κάμερας και να "ζουμάρουν” κατά βούληση, δημιουργεί την δική του κινούμενη εικόνα.  Η "ταινία” αυτή καταγράφεται αποκλειστικά στην μνήμη του. Η τελική εμπειρία είναι για τον κάθε ακροατή  προσωπική. 

Μια απόπειρα να εξερευνήσουμε τι μας συνδέει και τι μας αποσυνδέει από τα πράγματα, να ανακαλύψουμε νέες διαδρομές ανάμεσα στα δικά μας σημεία αναφοράς και σε αυτά τoυ τόπου μας. Τα σημεία αναφοράς ως μέρη,  ως χρονικές στιγμές , ως σκηνές από τη ζωή μας. Πού συναντιέται ο συνειρμός του κάθε ακροατή με αυτόν του  δημιουργού και πόσα βήματα χρειάζονται για να θυμηθεί κανείς το παιδικό του δωμάτιο;  

Είσοδος ελεύθερη , απαραίτητη η κράτηση θέσης στο 6944914761 .

Συντελεστές

Ιδέα - δραματουργία- αφήγηση: Μελίσσα Κωτσάκη 
Κείμενα: "Χορείες Χώρων” Ζορζ Περέκ , "Το Κουτσό” Χ.Κορτάσαρ, Ποιήματα του Οκτάβιο Παζ, Ποιήματα  του e.e.cummings 
Καλλιτεχνική Σύμβουλος: Βίκυ Αδάμου 
Ηχογράφηση: Basement Productions 
Μουσική Επιμέλεια & Sound Design: Μελίσσα Κωτσάκη  
Φωτογραφίες: Κατερίνα Δρούκα 
Βίντεο: Γιάννης Παπουτσής 
Γραφιστικά: Βάλλια Μικρομάστορα  
Οργάνωση Παραγωγής: Life After Death Theatre Company  
Το τέλος της διαδρομής σηματοδοτεί την έναρξη ενός κύκλου δημιουργικής ανατροφοδότησης (feedback)  που θα συντονίσει η Βίκυ Αδάμου: ηθοποιός, σκηνοθέτις και εκπαιδευόμενη δραματοθεραπεύτρια.  
 

Περισσότερες πληροφορίες

Ευριπίδειο Θέατρο Ρεματιάς

Πεζόδρομος Προφήτη Ηλία

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.