"Χορευτές" στο Θέατρο Τόπος Αλλού

DISTORTION

Η Αλίκη Καζούρη, μια εκ των τριών ιδρυτών της Εταιρεία Ορχηστικής Τέχνης "Χορευτές", που προσμετράς πολυάριθμες χορευτικές παραστάσεις στο ενεργητικό της από το 1993, παρουσιάζει στο Θέατρο Τόπος Αλλού τη χορογραφία της "Distortion" (3-11 Μαΐου, εκτός από 9/5). Το χοροθεατρικό έργο έχει ως στόχο "να ακολουθήσει ένα δρόμο που αλλάζει ασταμάτητα κατεύθυνση, επιχειρώντας να φτάσει σε έναν προορισμό που ολοένα και απομακρύνεται, ακολουθώντας μια ύπαρξη που αδιάκοπα αλλοιώνεται, ένα συνεχές, αποτελούμενο από στιγμιαίες παραμορφώσεις". Η σύλληψη - μουσική σύνθεση είναι του Στάθη Ιωάννου, η δραματουργική επεξεργασία – Video του Μάκη Φάρου, τα κείμενα του Θάνου Πρίτσα, τα σκηνικά – κοστούμια της Ευδοκίας Βεροπούλου και οι φωτισμοί του Τάσου Παλαιορούτα. Χορεύουν: Ειρήνη Γεωργίου, Νίκος Καλύβας, Λουκία Κονιδάρη, Χαρά Κότσαλη, Γιάννης Οικονομίδης, Ηλιάνα Παρασκευοπούλου, Ράνια Φόβου.

DISTORTION

Λίγα λόγια για την Εταιρεία Ορχηστικής Τέχνης "ΧΟΡΕΥΤΕΣ"

Η Εταιρεία Ορχηστικής Τέχνης "Χορευτές" ιδρύθηκε  τον  Ιούλιο  του  1993  από  την  Μαρία Ανθυμίδου, την Αλίκη Καζούρη και τον Μιχάλη Ναλμπάντη, στην Αθήνα, μετά από πολύχρονη συνεργασία. Η ομάδα είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, που επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού από το έτος της ίδρυσής της ως και το 2008, καθώς και το 2021, έχει επιχορηγηθεί με πέντε ευρωπαϊκά προγράμματα και έχει ολοκληρώσει πολλές συμπαραγωγές, όπως με το Δήμο Ροδίων, το Ίδρυμα Αβέρωφ, την ομάδα Αμφίδρομο στη Λευκωσία, το BIOS κ.α. Μέχρι σήμερα η ομάδα έχει παρουσιάσει 35 παραγωγές και έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον 500 παραστάσεις στην Ελλάδα, την Ευρώπη, την Αμερική και την Λατινική Αμερική. Οι "Χορευτές" έχουν συνεργαστεί με ένα πολύ μεγάλο αριθμό Ελλήνων και ξένων χορευτών, μουσικών και εικαστικών, με διεθνείς χορογράφους, όπως ο James Lepore, o Enzo Cosimi, o Vicente Saez, o Jeremy Nelson και ο Kurt Koegel. Έχουν διοργανώσει δυο multimedia φεστιβάλ στην Αθήνα, σεμινάρια σύγχρονου χορού και αυτοσχεδιασμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και διαλέξεις σε συνεργασία με Ελληνικά και Διεθνή Πανεπιστήμια. Στόχος της ομάδας είναι να δίνει το "παρών” στην ελληνική χορευτική ζωή, με ένα σχήμα που συνεχώς προσκαλεί κοντά του νέους.
 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.