"Διαρκώς με ταράζεις" στο χορό Τέτη Νικολοπούλου στο Θέατρο Καλλιρόης

Η γνωστή χορογράφος και η ομάδα σύγχρονου χορού Αnima-Soma παρουσιάζουν τη νέα τους δουλειά που διαπραγματεύεται την ιδέα της ταραχής και της ισορροπίας στη ζωή μας.

Διαρκώς με ταράζεις

Η γνωστή χορογράφος Τέτη Νικολοπούλου και η ομάδα σύγχρονου χορού Αnima-Soma παρουσιάζουν τη νέα τους δουλειά "Διαρκώς με ταράζεις" στο Θέατρο Καλλιρόης. Η ιδέα της ταραχής προέκυψε με αφετηρία την παλιά αγγλική έκφραση "you always unbalance me", η οποία γέννησε στην δημιουργό μια αποκαλυπτική εικόνα για την ισορροπία ως στάση ζωής.

Διαρκώς με ταράζεις

Πάνω σε αυτό το πλαίσιο δομήθηκαν δύο χορευτικά ντουέτα των Τίμου Ζέχα, Μαρίας Φουντούλη, Μαρίνας Τσαπέκου και Ματίνας Κωστιάνη, στο πως δηλαδή μπορεί να διαταραχθεί από εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες η ισορροπία από τη θέση στην οποία βρισκόμαστε, γεγονός που οδηγεί στην επιστροφή σε μια προηγούμενη οικεία κατάσταση ή στην αναζήτηση μιας νέας, που πολλές φορές μπορεί να είναι σκοτεινή και δυσνόητη. Η παράσταση που συνδέεται απολύτως με όσα συμβαίνουν στη ζωή μας τα τελευταία δύο χρόνια, είναι αποτέλεσμα ενός ερευνητικού εργαστηρίου για τη συνειδητότητα της κίνησης στο εδώ και τώρα, επιδιώκοντας ένα βαθύτερο επίπεδο επικοινωνίας με το κοινό και τους άλλους χορευτές.

Την πρωτότυπη μουσική σύνθεση υπογράφουν οι Βαγγέλης Αλεξόπουλος και Χρύσα Παπαδοπούλου Merendez, ενώ τα κοστούμια η Θεοδώρα Σουμαλεύρη.

Διαρκώς με ταράζεις

Σημείωμα της Τέτης Νικολοπούλου για την παράσταση 

Οι πρόβες μας υπήρξαν μια τόσο δημιουργική διαδικασία, ένας συνεχής καλλιτεχνικός διάλογος με τους συνεργάτες μου οι οποίοι, με τη διαρκή τους ενέργεια, ζωντάνεψαν και εξέλιξαν κάθε ιδέα δίνοντάς τους δύναμη και ροή. Η ιδέα της ‘ταραχής’ ήρθε από την παλιά αγγλική έκφραση ‘ you always unbalance me’, η οποία μου δημιούργησε μια αποκαλυπτική εικόνα, αρκετή για να χτίσουμε αυτό το έργο και να δώσουμε στα ντουέτα μας (αγαπημένη μου και αναπόφευκτη συνθήκη) το πλαίσιο να διαμορφωθούν. Η ισορροπία είναι μια στάση ζωής και φτιάχνεται μέσα από αυτά που έχουμε δομήσει. Ωστόσο, κάθε τόσο, αυτή διαταράσσεται από μνήμες, σκέψεις, από τους άλλους και απρόβλεπτους εξωτερικούς παράγοντες (υπερβολικές επιρροές τελευταία), για να ισορροπήσει ξανά σε μίαν άλλη νέα θέση, η οποία τελικά εμπεριέχει τις ταραχές που δεν μας σκοτώνουν.
Τη χρονιά που πραγματοποιούσαμε τις πρόβες συνέβησαν πολλά, σε προσωπικό, και κοινωνικό επίπεδο, ενώ ταραχές μεγάλης εμβέλειας μας μετακίνησαν δραστικά.
Ωστόσο, κάποιες μας έφεραν πιο κοντά και απλώνοντας τα χέρια ενωνόμαστε και προσπαθούμε να ισορροπούμε κάθε φορά… ξανά.
Άλλωστε, μόνο μαζί θα φτάσουμε ασφαλείς στην σταθερή θέση/δράση της ανθρωπιάς.

Περισσότερες πληροφορίες

Διαρκώς με ταράζεις

  • Σύγχρονος Χορός
  • Διάρκεια: 50 '

Με αφετηρία την παλιά αγγλική έκφραση «you always unbalance me», η παράσταση-αποτέλεσμα ερευνητικού εργαστηρίου επικεντρώνεται στην έννοια της ταραχής και στην τάση επιστροφής σε μια νέα ή οικεία θέση ισορροπίας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.