Πέντε θεατρικές παραστάσεις που ανεβάζουν ξανά αυλαία

Blink

"Blink”
Ο βραβευμένος Βρετανός συγγραφέας Φιλ Πόρτερ υπογράφει ένα έργο που αντικατοπτρίζει την έλλειψη επικοινωνίας στις ανθρώπινες σχέσεις με πρωταγωνιστές δύο νέους που μετακομίζουν από την επαρχία στην πόλη για να ξεφύγουν από τα οικογενειακά τους τραύματα. Ο Τάσος Πυργιέρης σκηνοθετεί τους Παναγιώτα Βιτετζάκη και Θάνο Λέκκα σε αυτό το ιδιαιτέρως νεανικό έργο όπου οι δύο ήρωες, Σόφι και Τζόνα, προσπαθούν να έρθουν πιο κοντά στη σύγχρονη καταιγιστική εποχή της επικράτησης των social media και της απάθειας. (Θέατρο του Νέου Κόσμου, από 1/4, φωτο©: Χρήστος Συμεωνίδης)

Μια ιστορία αγάπης
Karol Jarek©

"Μια ιστορία αγάπης”
Ευδοκία Ρουμελιώτη και Βίκυ Βολιώτη επιστρέφουν στο Άνεσις με το σύγχρονο γαλλικό έργο του Αλέξις Μίχαλικ που μας σύστησε ο Σίμος Κακάλας, σε δική του σκηνοθεσία. Η βραβευμένη με 4 Μολιέρ ιστορία αγάπης ανάμεσα στην Κάτια και τη Ζιστίν παίρνει αναπάντεχη τροπή, όταν η δεύτερη εκφράζει την επιθυμία της να αποκτήσουν παιδί. (από 17/3)

Dalida. Τραγουδώντας μέχρι το τέλος
Πάτροκλος Σκαφίδας©


"Dalida. Τραγουδώντας μέχρι το τέλος"
Η Εύα Κοτανίδη ερμηνεύει τα εμβληματικά τραγούδια της θρυλικής Dalida και μας επανασυστήνει την εκρηκτική προσωπικότητα της Γαλλίδας ερμηνεύτριας σε μια παράσταση που ξεδιπλώνει τη γεμάτη αντιφάσεις ιστορία της ζωής της. Η ερμηνεύτρια υπογράφει τα κείμενα με τη συμβολή της Ευσταθίας Μαντζούφα. Σκηνοθετεί η Νεκταρία Γιαννουδάκη. Στο πιάνο ζωντανά ο Παντελής Μπενετάτος. (Μέγαρο Μουσικής, 28-31/3)

Η χώρα που ποτέ δεν πεθαίνεις
Γιώτα Εφραιμίδου©

"Η χώρα που ποτέ δεν πεθαίνεις”
Στο θέατρο Σταθμός παίζεται η θεατρική μεταφορά του αυτοβιογραφικού μυθιστορήματος της Αλβανής Ορνέλα Βόρπσι, ένα δυναμικό μανιφέστο ενάντια στην πατριαρχική δομή της πατρίδας της και στην καταπίεση του ερωτισμού και της ελευθερίας του λαού της. Σκηνοθετεί ο Ένκε Φεζολάρι. Παίζουν: Αμαλία Αρσένη, Vefi Redhi και Αθηνά Καραγιώτη. (23-31/3)

Κυρία επιθεώρηση

"Κυρία επιθεώρηση”
Η παράσταση με την υπογραφή του Μάκη Δελαπόρτα, σε κείμενα δικά του και του Στέλιου Παπαδόπουλου, μας γυρνά στη χρυσή εποχή της ελληνικής επιθεώρησης με μια αίσθηση παρισινού καμπαρέ, σατιρίζοντας γεγονότα και καταστάσεις του χθες και του σήμερα. Στη σκηνή ανεβαίνουν οι Γιάννης Ζουγανέλης, Ελένη Καστάνη, Ζέτα Δούκα, Νίνα Λοτσάρη, Παναγιώτης Πετράκης, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και Κώστας Μακεδόνας σε ρόλο-έκπληξη. (Βέμπο, από 25/3)


Περισσότερες πληροφορίες

Η χώρα που ποτέ δεν πεθαίνεις

  • Δραματοποιημένο Αφήγημα
  • Διάρκεια: 80 '

Η εποχή της δικτατορίας του Χότζα στην Αλβανία ξεδιπλώνεται μέσα από την προσωπική ιστορία της συγγραφέα από το 1970 έως τη διάλυση των χωρών του πρώην Ανατολικού Μπλοκ.

Blink

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 70 '

Δύο νέοι μετακομίζουν στην πόλη για να ξεφύγουν από τα οικογενειακά τους τραύματα. Η ιδιότυπη επαφή τους αντικατοπτρίζει την έλλειψη επικοινωνίας στις ανθρώπινες σχέσεις.

Η Κυρία Επιθεώρηση

  • Μουσικοθεατρική
  • Διάρκεια: 120 '

Ένα υπερθέαμα αφιερωμένο στη χρυσή εποχή της ελληνικής επιθεώρησης που συνδυάζει τις καλύτερες στιγμές των επιθεωρήσεων που άφησαν εποχή στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.

Μια ιστορία αγάπης

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 100 '

Το πολυβραβευμένο έργο του 2020 αφορά την ερωτική σχέση της Κάτιας και της Ζυστίν, που έρχονται αντιμέτωπες με την επιθυμία της δεύτερης να αποκτήσουν παιδί.

Dalida. Τραγουδώντας μέχρι το τέλος

  • Μουσικοθεατρική
  • Διάρκεια: 90 '

Τριάντα πέντε χρόνια μετά το θάνατο της Dalida, η παράσταση επιχειρεί να ξανασυστήσει στο κοινό την εμβληματική ερμηνεύτρια από τη Γαλλία που επηρέασε το γαλλικό τραγούδι, πούλησε εκατομμύρια δίσκους, τραγούδησε σε δέκα γλώσσες και ξεχώρισε στην ποπ διεθνή σκηνή της εποχής. Μέσα από τα τραγούδια, τις εξομολογήσεις, τον απολογισμό της ζωής και της καριέρας της, το έργο ξεδιπλώνει τη ζωή της ενδιαφέρουσας και αντιφατικής προσωπικότητας, που κινήθηκε σε όλη της τη ζωή από το φως στο σκοτάδι και έζησε μέσα στις τραγικές αντιφάσεις της. Η Dalida, ήταν μια μυθική ντίβα, μια μοναδική περφόρμερ, μια συγκλονιστική ερμηνεύτρια, ο ορισμός της femme fatale, μια επιτυχημένη, αισθησιακή και φωτεινή προσωπικότητα. Από την άλλη, η Yolanda Christina Gigliotti ήταν μια γυναίκα τραυματισμένη, σκοτεινή, μοναχική, που υπέφερε.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.