Έμιλι Κουάτσου: Η πρώτη έγχρωμη "Κριστίν" στο "Φάντασμα της Όπερας" γράφει ιστορία στο Μπρόντγουεϊ

Η ηθοποιός γίνεται έμπνευση για τα νέα κορίτσια που πρέπει να πιστέψουν πως όλα είναι πιθανά.

Έμιλι Κουάτσου

Η Έμιλι Κουάτσου ζει ένα όνειρο, από τη στιγμή που έμαθε πως αναλαμβάνει τον ρόλο της Κριστίν Νταέ στο εμβληματικό μιούζικαλ "Το Φάντασμα της Όπερας" του Άντριου Λόυντ Γουέμπερ στο Μπρόντγουεϊ. Η ηθοποιός είναι η πρώτη έγχρωμη γυναίκα που πρωταγωνιστεί στην παράσταση, κάνοντας την αρχή για περισσότερη συμπεριλήψη στον χώρο του θεάτρου και όχι μόνο. 

Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η ηθοποιός δήλωσε πως πρόκειται για το πρώτο έργο που είδε ποτέ στο Χόλιγουντ, συνεπώς ο ρόλος για εκείνη λαμβάνει μεγαλύτερη αξία. Ποτέ, όμως, δεν της είχε περάσει από το μυαλό πως θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει σε αυτό. 

"Νομίζω πως είχα ακόμα τη νοοτροπία του ότι ο ρόλος αυτός δεν ήταν για μένα, που είναι μια λυπηρή πραγματικότητα. Και πήρε καιρό να ξεμάθω για να μπορώ απλά να πω: Όχι, μπορώ να το κάνω. Ήξερα πως μπορούσα να απογειώσω την Κριστίν", εξομολογήθηκε η Κουάτσου για τις πρώτες της σκέψεις. 

Επιπλέον, ο ρόλος αυτός παίρνει άλλη αξία, όταν μικρά κορίτσια παραδειγματίζονται από εκείνη και δεν σταματούν να ονειρεύονται πως κάποια στιγμή μπορεί να βρίσκονται εκείνα στη θέση της. Όπως δήλωσε, μεγαλώνοντας είχε ως πρότυπα την Όντρα Μακντόναλντ και τη Χέδερ Χέντλεϊ δύο έγχρωμες γυναίκες που θεωρούνται κορυφή στο Μπρόντγουεϊ. "Ήταν οι άνθρωποι που μου έδωσαν ελπίδες πως θα μπορούσα να κάνω καριέρα σε αυτό. Αν δεν έκαναν αυτά που έκαναν, πιθανώς δεν θα βρισκόμουν εδώ", πρόσθεσε.

Η Κουάτσου, που στην αρχή ξεκίνησε ως αντικαταστάτρια στο έργο, πλέον είναι η ίδια η πηγή έμπνευσης για τα έγχρωμα κορίτσια που την παρακολουθούν. "Υπήρχαν πολλές βραδιές που ένιωθα πως ίσως δεν είμαι αρκετά καλή γι'αυτό ή ό,τι έχω το βάρος όλων αυτών των ανθρώπων που με έχουν ψηλά και ήθελα να κάνω το καλύτερο που μπορούσα. Νομίζω πως οι μαύρες γυναίκες, ειδικά στο θέατρο, πρέπει - και δεν θα έπρεπε να είναι έτσι- να είναι 10 φορές καλύτερες και να δουλεύουν 10 φορές πιο σκληρά. Πήρε αρκετό καιρό για οποιοδήποτε έγχρωμη γυναίκα να παίξει τον ρόλο της Κριστίν, όμως υπήρχαν τόσο ταλαντούχες που μπορούσαν να το έχουν κάνει μέχρι τώρα", είπε χαρακτηριστικά.

Πηγή: Madamefigaro.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
15/07/2024

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).

Οι παραγωγές της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση ταξιδεύουν σε όλον τον κόσμο

Η βρετανική εφημερίδα The Stage πλέκει το εγκώμιο της Στέγης που προωθεί και στηρίζει την εξακτίνωση της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας του θεάτρου και του χορού στην Ευρώπη - κι όχι μόνο.

Θεσσαλικό Θέατρο: Ο Ορέστης Τάτσης νέος καλλιτεχνικός διευθυντής

Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου.

Το αφιέρωμα "60 Χρόνια Εουτζένιο Μπάρμπα – Odin Teatret" έρχεται σε Φάμπρικα και Ρεκτιφιέ

Η σημαντική φυσιογνωμία του παγκόσμιου θεάτρου Εουτζένιο Μπάρμπα έρχεται στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο για μία σειρά καλλιτεχνικών και εκπαιδευτικών δράσεων οργανωμένων από την ομάδα τέχνης Fabrica Athens.