"Φροσύνη"/"Πασού": Οι δύο όψεις ενός θρύλου

Φροσύνη
H Σύνθια Μπατσή αναμετριέται back to back με δύο γυναίκες ταυτισμένες με τους ρόλους θύματος και θύτη. Μετά την επιτυχία της "Φροσύνης", του έργου του Στέφανου Παπατρέχα για τον τραγικό θρύλο των Ιωαννίνων, ο συγγραφέας φέρνει στη σκηνή την ιστορία της "Πασού", της προδομένης συζύγου του Αλή Πασά και ηθικής αυτουργού του πνιγμού της Κυρα-Φροσύνης. Με τους Στέφανο Παπατρέχα και Λάζαρο Βαρτάνη στο σκηνοθετικό πηδάλιο, η Σύνθια Μπατσή αφηγείται και τις δύο πλευρές της ιστορίας. Το πώς φτιάχνονται οι ήρωες, το δίκαιο και το άδικο, ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την απόρριψη, η σημασία της εκδίκησης, είναι μερικά μόνο από τα θέματα στα οποία επιχειρεί να ρίξει φως μέσα από τα δύο έργα. Η παράσταση θα παιχτεί σε avant première για τους αναγνώστες του athinorama.gr στις 20/2, στο Άβατον. Τα δυο έργα θα παίζονται τις ίδιες ημέρες, σε διαφορετικές ώρες· πληρώνοντας το αντίστοιχο αντίτιμο θα έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε και τις δύο παραστάσεις ή να επιλέξετε ανάμεσα στις δύο.

Περισσότερες πληροφορίες

Πασού

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 70 '

Στο πλαίσιο ενός αυτοσχεδιασμού, μια ηθοποιός καλείται να ετοιμάσει ένα μονόλογο πάνω στην Πασού, την ηθική αυτουργό του θανάτου της κυρα-Φροσύνης.

Φροσύνη

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 60 '

Μια ηθοποιός καλείται, στο πλαίσιο ενός αυτοσχεδιασμού, να ετοιμάσει ένα μονόλογο πάνω στο ιστορικό πρόσωπο της κυρα-Φροσύνης.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).